Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

נספרסו: תערובות חדשות של Master Origins ליין תערובות הקפה החדש, יחסית, ממשיך להתרחב. תערובות הקפה בליין הזה מבוססות על שיתוף פעולה בין החברה לבין מגדלי קפה מקומיים, וההשקה הזו כוללת שלושה מוצרים. התערובות אתיופיה וקוסטה ריקה, שהושקו בעבר במהדורה מוגבלת, הופכות כעת לקבועות. בנוסף הושקה תערובת חדשה, במהדורה מוגבלת, ושמה SUMATRA. שם התערובת כשם האי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נספרסו: תערובות חדשות של Master Origins

ליין תערובות הקפה החדש, יחסית, ממשיך להתרחב. תערובות הקפה בליין הזה מבוססות על שיתוף פעולה בין החברה לבין מגדלי קפה מקומיים, וההשקה הזו כוללת שלושה מוצרים. התערובות אתיופיה וקוסטה ריקה, שהושקו בעבר במהדורה מוגבלת, הופכות כעת לקבועות. בנוסף הושקה תערובת חדשה, במהדורה מוגבלת, ושמה SUMATRA. שם התערובת כשם האי שבו גדלים הפולים המרכיבים אותה, אי השייך לאינדונזיה. פולי הקפה הגדלים באי זה עוברים תהליך יישון הנמשך מספר שנים, זאת כחלק משיטת עיבוד ייחודית. מה מקבלים בתמורה? קפה ארומטי עם גוף מלא, וניחוח של תבלינים וקקאו. לתערובת דרגת חוזק 7 עבור המכונות הקלאסיות ו-8 למכונות ורטו. 25.5 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב- www.nespresso.com.

צילום: נספרסו

 

רקיט בנקיזר: מוצרי חיטוי של Dettol

החברה הודיעה באחרונה כי מוצרי החיטוי והניקוי של המותג נמצאו יעילים כנגד COVID-19, והם סומנו במדבקה אדומה המודיעה על כך. באופן כללי אומרת החברה כי המוצרים משמידים 99.9% מהחיידקים, וכעת גם הווירוס הזה נכנס לרשימה. מדובר בספריי לחיטוי משטחים, מגבונים לניקוי וחיטוי כללי ולמשטחי האמבטיה והמטבח, מגבונים לחיטוי ותרסיס לניקוי וחיטוי. לנו אין דרך לבחון את יעילות המוצרים בשימוש ביתי, אבל רק נגיד שהסיכוי להידבק בקורונה ממשטחים הוא זעום.

14.9-24.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: גדי אוהד

 

MAYBELLINE NEW YORK: קונסילר FIT ME

מותג האיפור השיק סדרה חדשה של קונסילרים, המאופיינים בפורמולה נוזלית וקלילה יחסית, כלומר לא שמנונית. הסדרה כוללת שישה גוונים המתאימים לרוב הגדול של גווני העור, וזה שניסינו עשה עבודה טובה: הוא נספג במהירות בעור, מסתיר את מה שעליו להסתיר. המרקם שלו קליל כמובטח והוא אינו יוצר תחושת כובד בכלל.

45 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.

צילום: יח"צ חו"ל

 

בקצרה

 

קבוצת לפידות השיקה את ג'לסקטן, המיועד לסובלים מתסמונת המעי הרגיז IBS-D. מדובר בכמוסה המסייעת בשיקום פעילות המעי אצל אלו סובלים משינויים על רקע תסמונת מעי רגיז, רגישות-יתר של המעי או לאחר נטילת תרופות מסוימות.

179.9 שקלים, להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים.

צילום: אבי ולדמן

 

המותג Skittles יוצא בשיתוף פעולה עם ארגון הנוער הלהט"בי איגי. במסגרת זו, הסוכריות הצבעוניות של המותג משווקות במהדורה מיוחדת, כשהן לבנות כולן. 10% מההכנסות יועבר לטובת איגי.

8.9 שקלים ל-174 גרם, להשיג ברשתות השיווק.

צילום: Skittles

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן