Skip to content

הטנדרון החדש של טויוטה, "טויוטה סיטי" בישראל, המחיר החל מ 155 אלף שח

טויוטה נכנסת לסגמנט רכבי העבודה הקומפקטיים ומשיקה בישראל את הטנדרון החדש - טויוטה סיטי. טויוטה סיטי יוצע בישראל בגרסת דיזל קצרה המצוידת במנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר בהספק של 131 כ"ס ובתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים, בעלת נפח הטענה של 983 ליטר, ומאובזרת במערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, הודיעה על תחילת השיווק של רכב העבודה הקומפקטי – טויוטה סיטי. הגעת הסיטי לישראל מסמנת את כניסתה של טויוטה לסגמנט רכבי העבודה הקומפקטיים, סגמנט בו לא הייתה לה פעילות בישראל עד כה.  כמו כן, הודיעה יוניון מוטורס על הרחבת סל הפתרונות שהיא מציעה בתחום הרכבים המסחריים בשוק המקומי וכוונתה לפעול בעוצמה רבה יותר בשוק צומח זה. במסגרת זו, תרכז יבואנית טויוטה פעילות ייעודית למכירת כלי רכב מסחריים קלים לעבודה והיסעים תחת השם TOYOTA Professional, אשר תפעל בסוכנויות מורשות ברחבי הארץ שיתמחו ויתמקצעו במכירת מסחריות ובמגוון פתרונות ניידות לצרכי עבודה שונים, מימון וטרייד אין.

הטנדרון החדש של טויוטה,טויוטה סיטי המחיר החל מ 155 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
הטנדרון החדש של טויוטה,טויוטה סיטי המחיר החל מ 155 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

טויוטה סיטי יוצע בישראל בגרסת דיזל קצרה המצוידת במנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר בהספק של 131 כ"ס ובתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים. בעתיד תציע יוניון מוטורס ללקוחותיה המוסדיים גרסאות מוצר נוספות ומגוונות המותאמות לצורכי השוק.

טויוטה סיטי, המצויד בחמישה מושבים מקוריים בגרסתו הבסיסית, מציע נפח הטענה של 983 ליטר (VDA, עד גג הרכב) וכולל מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, המעניקות לנהג ולנוסעים בו סביבת נהיגה משופרת, בטיחותית ונוחה.

היקף המכירות של סמגנט הטנדרונים בישראל עומד על כ-6,000 יחידות בשנה. דחיפה נוספת לסגמנט מורגשת בחודשים האחרונים עם גידול משמעותי בהיקף המשלוחים בישראל כתוצאה ממגבלות הסגרים והתו הסגול והצורך במציאת פתרונות מותאמים לביצוע מכירות אונליין, שליחויות ומגוון דרישות הייחודיות לתקופת הקורונה. סגמנט המסחריות הקלות נהנה מגידול מתמיד גם באירופה והוא צפוי להגיע להיקף מכירות שנתי של כ- 900,000 מכוניות בשוק זה עד 2021.

טויוטה סיטי מעוצב ומצויד באופן פרקטי ותכליתי עבור השימושים הדרושים מרכב עבודה קל חזק ועמיד. הוא מצויד ב-5 מושבים ששורתם השנייה ניתנת לקיפול בחלוקה של 60:40  וכן מחיצה קבועה הניתנת להסרה להגדלת נפח ההטענה שלו.  חלל תא הנוסעים של הסיטי מצויד באמצעי אחסון חכמים ומרווחים בקונסולה הקדמית, מעל השמשה הקדמית, בתא הכפפות הכפול ובדלתותיו. דגם הסיטי יגיע עם מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית בגודל "9, מצלמה אחורית ומערכת ניווט WAZE  מבוססת אנדרואיד.

מצויד במנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר בהספק של 131 כ"ס (צילום באדיבות היצרן)
מצויד במנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר בהספק של 131 כ"ס (צילום באדיבות היצרן)

טויוטה סיטי החדש מצויד במערכות בטיחות אקטיביות ומתקדמות המספקות לנהג ולנוסעים בו חוויית נסיעה בטיחותית מאוד, ובפרט בשימושי עבודה ונשיאת מטענים. מערכות הבטיחות כוללת מערכת קדם התנגשות המאפשרת זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה, זיהוי תמרורים, סיוע בשמירה על נתיב, התרעת עייפות שממליצה לנהג לעשות הפסקה אם בילה זמן רב מאחורי ההגה, וכן מערכת eCall לחיבור אוטומטי לשירותי חירום במקרה של תאונה קשה  (זמינות השירות בכפוף לרגולציה וזמינות רשת סלולרית  בעת שידור המידע).

כמו כל דגמי טויוטה, גם דגמי המסחריות, ייהנו מפריסת שירות ארצית עם יותר מ-30 נקודות שירות וטיפול ואף רכב מסחרי חלופי במקרה הצורך ובכפוף לתנאי האחריות.  המחיר: 155 אלף  ש"ח כולל מע"מ

נפח הטענה של 983 ליטר (צילום באדיבות היצרן)
נפח הטענה של 983 ליטר (צילום באדיבות היצרן)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן