Skip to content

מחבלים חדרו לחלקת אדמה פלסטינית, חיבלו במערכת השקייה וגנבו ציוד רב

בעל החלקה מהכפר תורמוס עייא גילה כי אלמונים חתכו צינורות מים, חיבלו במערכת השקיה, נקבו צמיגי טרקטור, גנבו ציוד חקלאי ורססו כתובת גרפיטי בסגנון תג מחיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלמונים חדרו אתמול (שני) לפנות בוקר לחלקת אדמה השייכת לתושב תורמוס עיא השוכן מצפון לרמאללה בסמוך להתנחלות שילה,  גנבו ציוד חקלאי בשווי עשרות אלפי ₪, חיבלו במערכות השקיה וחתכו צינורות תמים. על גדר שמחוץ לחלקה ריססו הפורעים כתובת: "עם ישראל חי"  וציור מגן דוד.
אתמול הגיע בעל החלקה לחלקת האדמה שלו ונדהם לגלות כי מחבלים אלמונים חדרו בשעות הלילה לחלקתו, גנבו כלי עבודה וביניהם גנרטור חשמלי, משאבת מים וכלים חשמליים נוספים, חתכו צינורות מים, חיבלו במערכת ההשקיה ואף גנבו 2 מכליי מים.  המחבלים לא הסתפקו בכך וגם פגעו בגדר של חלקה סמוכה. על קיר גדר סמוכה ריססו המחבלים את הכתובת: "עם ישראל חי" וציור של מגן דוד.
מהמשטרה נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח אודות גרימת נזק בשטח פלסטיני C. על פי הדיווח נגרם נזק לצינורות השקיה, נגנבו כלי עבודה ומיכלי מים כמו כן נוקבו צמיגים של טרקטור ורוססו כתובות גרפיטי בעברית על קירות מבנה". עוד נמסר כי "כוחות משטרה בסיוע כוחות צה"ל נכנסו לכפר לאיסוף ממצאים ונפתחה חקירה".

צילום באדיבות יש דין
צילום באדיבות יש דין
צילום באדיבות יש דין

ליאור עמיחי מנכ"ל ארגון זכויות האדם "יש דין", מסר בתגובה: "האלימות הקשה שאפיינה את עונת המסיק הנוכחית, היא לא עונתית וממשיכה לאורך כל השנה, גם ברגעים אלו. פורעים ישראלים תוקפים פלסטינים, פוגעים ברכושם, גונבים ומייצרים תחושת אימה בקרב חפים מפשע רק מפני שהם פלסטינים. במשטר האפרטהייד בגדה, ישראלים חסינים כמעט לגמרי מפני העמדה לדין והפורעים פועלים ללא כל חשש."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן