בצריכה מתמדת: חדש על המדף

דומינוס פיצה: Cheesy Crust בטעמים חדשים שתי הפיצות החדשות של הרשת מצטרפות לסדרה של פיצות עם מכנה משותף ייחודי: השוליים של הפיצה נפוחים, מלאים בגבינת מוצרלה. בעבר השיקה הרשת פיצה במילוי מוצרלה ופיצה במילוי מוצרלה ופסטו, וכעת יש עוד שתי פיצות חדשות, האחת במילוי מוצרלה חריף והשנייה במילוי מוצרלה זיתים. לשמחתנו, לפיצה הראשונה מבין השתיים […]

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

דומינוס פיצה: Cheesy Crust בטעמים חדשים שתי הפיצות החדשות של הרשת מצטרפות לסדרה של פיצות עם מכנה משותף ייחודי: השוליים של הפיצה נפוחים, מלאים בגבינת מוצרלה. בעבר השיקה הרשת פיצה במילוי מוצרלה ופיצה במילוי מוצרלה ופסטו, וכעת יש עוד שתי פיצות חדשות, האחת במילוי מוצרלה חריף והשנייה במילוי מוצרלה זיתים. לשמחתנו, לפיצה הראשונה מבין השתיים […]

דומינוס פיצה: Cheesy Crust בטעמים חדשים

שתי הפיצות החדשות של הרשת מצטרפות לסדרה של פיצות עם מכנה משותף ייחודי: השוליים של הפיצה נפוחים, מלאים בגבינת מוצרלה. בעבר השיקה הרשת פיצה במילוי מוצרלה ופיצה במילוי מוצרלה ופסטו, וכעת יש עוד שתי פיצות חדשות, האחת במילוי מוצרלה חריף והשנייה במילוי מוצרלה זיתים. לשמחתנו, לפיצה הראשונה מבין השתיים יש טעם חריף, קל אך מורגש, בעוד שבפיצה השנייה יש מספיק זיתים כדי שאלה ישפיעו על טעמה של הגבינה. אם אהבתם את הפיצות הקודמות בסדרה זו, נסו גם את החדשות.

מ-81.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

צילום: דן פרץ

 

HL: סדרת הטיפוח BFirst לגברים

מותג הקוסמטיקה הישראלי השיק לראשונה סדרת מוצרי טיפוח המיועדת לגברים. בסדרה תמצאו ג'ל ניקוי, סרום, קרם פנים, קרם עיניים ואפטר שייב באלם, המותאמים למאפיינים של העור הגברי, והם מכילים רכיבים שונים שאמורים להאט את תהליך הזדקנות העור. אנחנו תוהים כמה גברים ישתמשו בסרום או בקרם עיניים; אנו צופים ביקוש לאפטר שייב. הסיבה? הוא סמיך במידת מה אבל מבלי להכביד על העור, הוא מרגיע את העור מהגירוי של הגילוח וגם מוסיף לו לחות, שהשפעתה ניכרת לאורך כל היום.

100-200 שקלים למוצרים השונים. להשיג אצל קוסמטיקאיות מובחרות.

צילום: אורי גרון

 

KETO CHEF: לחמניות KETO BUN

המותג המסקרן הזה הוא פרי שיתוף פעולה בין השף עודד טלמור לבין מפעל מצות אביב. טלמור עוסק בתזונה קטוגנית, כלומר תזונה דלה בפחמימות ועשירה בשומנים, ובהתאם גם המוצר החדש, שהוא הראשון של המותג. במה מדובר? מארז של ארבע לחמניות, העשויות ברובן מקמח שקדים, ללא תוספת סוכר, ולכן יש בכל אחת פחות מ-4 גרם פחמימות. יש ללחמניות מרקם רך יחסית, אם כי הן מכילות בהצלחה ממרחים ותוספות. הטעם הפתיע לטובה – לא מרגישים טעם של שקדים ויש להן מתיקון מעודנת.

30 שקלים לארבע יחידות, 100 גרם ליחידה. להשיג בניצת הדובדבן, מאיה בוטיקטבע, חנות המפעל של מצות אביב וב-03-618-2152.

צילום: גלי איתן

 

אננדה קוסמטיקה: מוצרי טיפוח איכותית לשיער

השמפו והמרכך החדשים נוצרו על בסיס הקונספט המאפיין את כלל המוצרים של החברה: שימוש ברכיבים טבעיים, ללא SLS או מלחים. שני המוצרים החדשים משלבים מיצוי של אגוז גרנובל, אגוז הגדל בחבל גרנובל שבצרפת. בשמפו יש גם תמציות מרפא אורגניות של קלנדולה, פרח הקמיליה ופרוטאין חיטה, והוא שיפר בהתנסות שלנו את מצבו של שיער יבש ועדין עם קצוות שרופים – הקצוות התאחו בחלקם והשיער נראה חיוני יותר. לפי החברה, השמפו יכול לסייע גם בהרגעה של עור קרקפת יבש או מגורה. המרכך משלב, בנוסף למיצוי האגוז, גם רכיבים אורגניים כמו שמן ארגן מרוקאי, חמאת שיאה, פרוטאין משי ומיצוי אובליפיחה, מיצוי ליפה ומיצוי צמחים. הוא הוסיף מידה של רכות ולחות לשיער שלנו, ושיפר את המרקם והמרקם שלו.

69/79 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג בסופר פארם, בתי טבע וב-https://www.ananda-cosmetic.co.il/.

צילום: קית גלסמן

 

בקצרה

 

הרבלייף השיקה משקה לאספקת אנרגיה ושיפור ביצועי הסיבולת בשם CR7 DRIVE, שנוצר בשיתוף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו. זהו משקה היפוטוני בטעם אסאי המיועד לשימוש לפני, לאחר ובמהלך פעילות גופנית עצימה וממושכת כמו כדורגל, רכיבה על אופניים, ריצה ושחייה. 106 שקלים. לרכישה אצל מפיצי הרבלייף.

צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דומינוס פיצה: Cheesy Crust בטעמים חדשים

שתי הפיצות החדשות של הרשת מצטרפות לסדרה של פיצות עם מכנה משותף ייחודי: השוליים של הפיצה נפוחים, מלאים בגבינת מוצרלה. בעבר השיקה הרשת פיצה במילוי מוצרלה ופיצה במילוי מוצרלה ופסטו, וכעת יש עוד שתי פיצות חדשות, האחת במילוי מוצרלה חריף והשנייה במילוי מוצרלה זיתים. לשמחתנו, לפיצה הראשונה מבין השתיים יש טעם חריף, קל אך מורגש, בעוד שבפיצה השנייה יש מספיק זיתים כדי שאלה ישפיעו על טעמה של הגבינה. אם אהבתם את הפיצות הקודמות בסדרה זו, נסו גם את החדשות.

מ-81.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

צילום: דן פרץ

 

HL: סדרת הטיפוח BFirst לגברים

מותג הקוסמטיקה הישראלי השיק לראשונה סדרת מוצרי טיפוח המיועדת לגברים. בסדרה תמצאו ג'ל ניקוי, סרום, קרם פנים, קרם עיניים ואפטר שייב באלם, המותאמים למאפיינים של העור הגברי, והם מכילים רכיבים שונים שאמורים להאט את תהליך הזדקנות העור. אנחנו תוהים כמה גברים ישתמשו בסרום או בקרם עיניים; אנו צופים ביקוש לאפטר שייב. הסיבה? הוא סמיך במידת מה אבל מבלי להכביד על העור, הוא מרגיע את העור מהגירוי של הגילוח וגם מוסיף לו לחות, שהשפעתה ניכרת לאורך כל היום.

100-200 שקלים למוצרים השונים. להשיג אצל קוסמטיקאיות מובחרות.

צילום: אורי גרון

 

KETO CHEF: לחמניות KETO BUN

המותג המסקרן הזה הוא פרי שיתוף פעולה בין השף עודד טלמור לבין מפעל מצות אביב. טלמור עוסק בתזונה קטוגנית, כלומר תזונה דלה בפחמימות ועשירה בשומנים, ובהתאם גם המוצר החדש, שהוא הראשון של המותג. במה מדובר? מארז של ארבע לחמניות, העשויות ברובן מקמח שקדים, ללא תוספת סוכר, ולכן יש בכל אחת פחות מ-4 גרם פחמימות. יש ללחמניות מרקם רך יחסית, אם כי הן מכילות בהצלחה ממרחים ותוספות. הטעם הפתיע לטובה – לא מרגישים טעם של שקדים ויש להן מתיקון מעודנת.

30 שקלים לארבע יחידות, 100 גרם ליחידה. להשיג בניצת הדובדבן, מאיה בוטיקטבע, חנות המפעל של מצות אביב וב-03-618-2152.

צילום: גלי איתן

 

אננדה קוסמטיקה: מוצרי טיפוח איכותית לשיער

השמפו והמרכך החדשים נוצרו על בסיס הקונספט המאפיין את כלל המוצרים של החברה: שימוש ברכיבים טבעיים, ללא SLS או מלחים. שני המוצרים החדשים משלבים מיצוי של אגוז גרנובל, אגוז הגדל בחבל גרנובל שבצרפת. בשמפו יש גם תמציות מרפא אורגניות של קלנדולה, פרח הקמיליה ופרוטאין חיטה, והוא שיפר בהתנסות שלנו את מצבו של שיער יבש ועדין עם קצוות שרופים – הקצוות התאחו בחלקם והשיער נראה חיוני יותר. לפי החברה, השמפו יכול לסייע גם בהרגעה של עור קרקפת יבש או מגורה. המרכך משלב, בנוסף למיצוי האגוז, גם רכיבים אורגניים כמו שמן ארגן מרוקאי, חמאת שיאה, פרוטאין משי ומיצוי אובליפיחה, מיצוי ליפה ומיצוי צמחים. הוא הוסיף מידה של רכות ולחות לשיער שלנו, ושיפר את המרקם והמרקם שלו.

69/79 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג בסופר פארם, בתי טבע וב-https://www.ananda-cosmetic.co.il/.

צילום: קית גלסמן

 

בקצרה

 

הרבלייף השיקה משקה לאספקת אנרגיה ושיפור ביצועי הסיבולת בשם CR7 DRIVE, שנוצר בשיתוף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו. זהו משקה היפוטוני בטעם אסאי המיועד לשימוש לפני, לאחר ובמהלך פעילות גופנית עצימה וממושכת כמו כדורגל, רכיבה על אופניים, ריצה ושחייה. 106 שקלים. לרכישה אצל מפיצי הרבלייף.

צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן