Skip to content

הפגנות מוצאי שבת – אלפי מפגינים בקיסריה ואלפים רבים בבלפור

ראש הממשלה עזב מוקדם מהרגיל את קיסריה. בירושלים הוטחה אל הריצפה אישה בת 66 שצילמה מעצר מפגין ושאלה לשמו. היא פונתה לבית חולים. בירושלים עצרה המשטרה צעירה בחשד כי זרקה אבן ושברה שמשת אוטובוס מעצרים. לעומת זאת בגליל יידו ביביסטים אבנים ושברו שמשת רכב מפגין הדגלים השחורים אך המשטרה עצרה איש וטענה שזה מעשה קונדס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למעלה מ 4500 בני אדם השתתפו הערב (מוצ"ש) בהפגנה בכיכר פריז ובבלפור מול מעון ראש הממשלה. קודם לכך הפגינו כ 1500 בני אדם מול מעון ראש הממשלה בקיסריה. שיירת ראש הממשלה בנימין נתניהו התפנתה מוקדם לכיוון ירושלים לאחר שנראה היה כי המפגינים יחסמו ויפגינו בכל כיוון יציאה ממעון ראש הממשלה. לפחות 4 בני אדם נעצרו הערב בידי משטרת ישראל בעת ההפגנה בכיכר פריז. אחד המפגינים, צעיר בשנות ה 20 לחייו נעצר למרות שעטה מסכה וככל הידוע למגפון, נעצר ללא סיבה ושוחרר מאוחר יותר. רות צוקרמן בת 66 מפגינת מחאה שביקשה לצלם את מעצרו של הצעיר ושאלה לשמו, הותקפה כך נראה על פי הסרטונים על ידי קצין משטרה שביקש למנוע ממנה את הצילום. היא נחבלה קשות ופונתה מהמקום בידי מד"א לבית חולים. (צפו בתקיפה כפי שצולמה על ידי רות צוקרמן עצמה וצלמי מגפון, ציפי מנשה ובן כהן)


המעצר חלק א (צילום: בן כהן)


המעצר חלק ב (צילום:בן כהן)


המעצר כפי שתועד במצלמתה של המותקפת – רות צוקרמן

הצעדה לכיכר פריז (צילום: בן כהן)
הצעדה לכיכר פריז (צילום: בן כהן)
הצעדה לכיכר פריז (צילום: בן כהן)


ח"כ כסיף: פניתי למפקד תחנת מוריה ושאלתי: מדוע נעצר בן שטרית?  הופניתי ללשכת השר לביטחון פנים

קודם לכן נעצר סדי בן שטרית כשעל פי המפגינים נגרר לפרובוקציה בידי סמוי של המשטרה.
מדהימה לא פחות הייתה תגובת מפקד תחנת מוריה, נצ"מ קובי ידיד כשלדברי ח"כ (חד"ש) עופר כסיף, אליו פנה חבר הכנסת שביקש לברר מדוע נעצר בן שטרית, שלח אותו מפקד התחנה ללשכת השר לביטחון פנים אמיר אוחנה.

‏"חברי סדי בן שטרית נרדף דרך קבע ע"י משטרת ירושלים", צייץ כסיף, "וגם היום נעצר על לא עוול בכפו. שוחחתי עם מפקד תחנת מוריה נצ"מ קובי יעקובי שסירב לתת לי מידע אודות מעצרו והפנה אותי לפרטים ל…לשכת השר! לשכת השר? ממתי השר נותן הנחיות למעצרים או מקבל עליהם מידע מיידי? אולי הוא דואג לבן דוד?! בושה".
לקראת חצות שוחרר בן שטרית לאחר שהתחייב להופיע מחר בבוקר בבית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה ככל הנראה את הרחקתו מבלפור.

סדי בן שטרית לאחר שחרורו מתחנת מוריה (צילום: ציפי מנשה)
מעצרים (צילום: ציפי מנשה)
מעצרים (צילום: ציפי מנשה)
הצוללת בצעדה לכיוון כיכר פריז (צילום: ציפי מנשה)

מוקדם יותר בשעות פנה סדי בן שטרית שעורר לפני שלושה ימים מחאה בקרב פוליטיקאים ואחרים לאחר שנטען שהוא השווה את בנימין נתניהו להיטלר.  והסביר: לא השוויתי אותו (את נתניהו) לצורר", אמר בן שטרית, "הזהרתי כי המהלכים שבהן נוקטת הממשלה וראש הממשלה בראשה זהים למהלכים שהעלו את היטלר לשלטון בשנת 1933.

סדי בן שטרית מסביר את דבריו (צילום: רפי גטנגו)

סדי בן שטרית:
"ב19333  קראו ליהודים מפיצי מחלות, ב2020 נתניהו קרא לנו מפיצי מחלות.
ב 1933 כל מי שיצא נגד המנהיג היה אנרכיסט ב 2020 מיקי זוהר ושאר סרטוטי השלטון קראו לנו אנרכיסטים.
ב1933 העיתונות הדהדה בעיקר את המסרים של המנהיג, ב 2020 קורה בדיוק אותו דבר.
ב 1933 האשימו את השמאל במצב הכלכלי ב 2020 קורה בדיוק אותו דבר.
ב 1933 יצאו נגד האומנות, האומנים ותרבות הרוח ב 2020 הרגו את התרבות בישראל.
ב 1933 יצאו אנשים מטעמו של המנהיג והיכו אנשים וזה קורה לנו בצמתים וברחובות כשאוהדי המושחת מבלפור מכים אנשים.
ב 1933 חוקקו חוקים שאסרו על התקהלות והפגנות וזה בדיוק מה שבנימין נתניהו וממשלת ישראל עושים ב 2020.
ב 1933 היה פולחן אישיות של המנהיג ותמונות של האהוב שלנו ברחובות, ב 2020 על מגדלים באילון יש תמונה של המושחת מבלפור "אנחנו אוהבים אותך" ואני חושב שב 99 אחוז פסיק 9, שהמימון הגיע מאתנו, מהמיסים שלנו.
ב-1933 ב23 במרץ, חוקק חוק ההסמכה המעניק לממשלה סמכויות חקיקה מלאות ובכך התאפשר לממשלה לעקוף את הפרלמנט. ב2020 ב – 23 במרץ חוקק בדיוק אותו חוק בממשלת ישראל"
הסביר בן שטרית את השוואת ההליכים.
"תגידו לי, אתם מפגרים?, אתם לא רואים את הדברים האלה?, אתם לא רואים מה נעשה לנו פה?, מה עוד צריך לעשות שתבינו שבנימין נתניהו וממשלת הזדון יעשו הכול כדי להרוס אותנו כדי שהמושחת מבלפור לא ישב בבית סוהר?. ואז כל חברים שלו, כל הסמרטוטים, מאוחנה ועד זוהר ועד אמסלם ומארק, ואז כל סמרטוטי השלטון האלה הולכים לבית השימוש של ההיסטוריה"
"אני לא מדבר יפה", הוסיף בן שטרית, "וואלה לא בא לי", "אז כל מי שלא רוצה לשמוע את האמת, שישב בבית וימשיך לראות איך החיים מתכלים לו…"

עכשיו אני רוצה להקריא את מה שקראתי ביום רביעי ומה שעורר את המהומה ואתם תגידו לי אם יש משהו בסדר בזה או לא, ואתם שוטרי משטרת ישראל מוזמנים לעצור אותי כי אמרו לכם שרוצים לחקור אותי וכאלה"

בן שטרית הקריא את מה שהקריא בראש העין: "מכתב הפתוח לנאשם בנימין נתניהו. אשר יוקרא מול המסך השחור על ידי חבר מכוון שאני מורחק" (בן שטרית הורחק לשבוע מבלפור על ידי שופט)

"בנימין נתניהו אין מילים לתאר אותך אין מילים לתאר את הסלידה, הגועל והרתיעה שאנחנו חשים ממך. אתה ראש הממשלה השנוא ביותר שהיה כאן אי פעם. אין סליחה ומחילה על מעשיך. אוהדיך באטימות רבה מגיעים אל משפחת פרקש השכולה מגדפים ומאחלים מוות אומרים שאלוהים נתן להם מה שמגיע להם. הם לא מעודדים אותך אף פעם הם באים לגדף את מי שלא מוכן לשאת את הביזיון שאתה מטיל עלינו.
בנך יאיר משווה את הקיבוצים לגרמניה הנאצית. מיקי זוהר מבזה את כבודם של הוריו של הדר גולדין.
אמיר אוחנה העבריין הרס את הפרקליטות ובתי המשפט ועכשיו גם את המשטרה. משטרת ישראל הפכה למיליציה של ארגון פשע שאתה עומד בראשו. מיניתה את דוד אמסלם לשר איש עילג חסר תרבות ומוסר, והוא מעל בימת הכנסת מבזה אותנו משקר ביודעין ומפיץ שקרים "אלפי מפגינים מרביצים לשוטרים".
אוסנת מארק עבד לקקן תמנה שופטים בישראל. שלמה קרעי מתגזען על העליה הרוסית. ליצמן ודרעי עוזרים לך לשדוד את הקופה הציבורית. אין מחילה מושחת אין מחילה על ההרס וההתעמרות בנו האזרחים.
בשנות השלושים היה צורר ליהודים הוא היה בגרמניה והוא התנהג בדיוק כמוך. שיסה הסית הרס מחק את הכנסת הרס את בתי המשפט הטיל אימה על שופטים בדיוק כמוך. בנימין נתניהו אתה וכל השפוטים שלך תגיעו לבית המשפט. הרבה אנשים טובים ונחושים ילחמו בך עד חורמה. לא ניתן לך ולעבדים שלך לכונן כאן דיקטטורה. אתה תצטרך להרוג אותנו קודם. אין מחילה ואין סליחה לך ולשותפים שלך. אנחנו כאן עד שתצאו מחיינו."

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן