Skip to content

לראשונה בישראל: רשת שיווק נעזרת בפרנזטורית המבוססת על בינה מלאכותית AI

הכירו את מיכל, השדרנית הוירטואלית שתשווק את מבצעי Yellow Friday של רשת מחסני השוק; מיכל תכריז על המבצעים באולפן חדשות מיוחד, ואף תענה על שאלות בנושא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת מחסני השוק החליטה להיעזר בטכנולוגיה מתקדמת כדי לשווק את מבצעי Yellow Friday ביום שישי הקרוב. הרשת תיעזר לראשונה בשירותיה של פרזנטורית חדשה, המבוססת על בינה מלאכותית – Artificial Intelligence – אשר תדווח ותענה באולפן חדשות מיוחד על שאלות נפוצות בנושא מבצעי הרשת. זהו מהלך ראשון מסוגו בארץ, בו רשת שיווק בישראל מגייסת לשורותיה דמות המבוססת על טכנולוגיית AI כדי לתקשר עם לקוחותיה באופן ישיר.

"בחרנו להציג דמות נגישה ונורמטיבית". צילום: רשת מחסני השוק

חגיגות Yellow Friday בסניפי הרשת (המקבילה של Black Friday) הפכו למסורת מבצעים, זו השנה השלישית ברציפות. במסגרת יום ההנחות (עד 35 אחוזים) יוצעו שבע שעות של מבצעים, על מגוון מוצרים מהמחלקות השונות: מזון, תינוקות, מוצרים יבשים, טקסטיל, יינות ומשקאות אלכוהוליים, טואלטיקה ועוד.

המבצעים יתקיימו ביום שישי ה- 27.11.2020, החל מהשעה 7 בבוקר ועד-14:00 בכל סניפי רשת מחסני השוק, מחסני השוק בשבילך, קו-אופ שופ, וכן באתר האונליין.

"המגמה המתחזקת בעולם הקמעונאות הגלובאלי מצביעה על חוזקה ויתרונותיה המובהקים של הבינה המלאכותית בתחום זה", אומר איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק. "השנה, בחרנו לקחת את הנושא צעד קדימה לצורך השקת המהלך. שדרנית בשם מיכל, המבוססת על טכנולוגיית AI , תשדר מאולפן חדשות שבנינו במיוחד, ותחשוף בפני הקהל הרחב, יום קודם, את מגוון המבצעים בשידור חי בפייסבוק. בחרנו להציג דמות נגישה ונורמטיבית, שכל אחד יוכל להזדהות איתה בקלות.

מענה אישי ומדויק, בעזרת דמות וירטואלית. איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק. צילום: סטודיו סנאפ

"החלטנו ללכת על דמות וירטואלית, המבוססת על בינה מלאכותית במטרה להבין את צרכי לקוחותינו, ולהעניק להם מענה אישי ומדויק. אנו נרגשים וסקרנים כאחד לראות לאן המהלך הזה יוביל אותנו בראייה כוללת. מה שבטוח הוא שהמהלך ייצר המשכיות למדיניות הנהוגה ברשת, המתמקדת בנושא הפרסונליזציה והעמקת התקשורת הישירה שלנו עם לקוחותינו, כדוגמת קבוצות הוואטסאפ והפייסבוק הסודית, המונות עשרות אלפי עוקבים בכל קבוצה".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן