Skip to content

שני כתבי אישום הוגשו כנגד אוהדי נתניהו

על פי כתבי האישום תקף אוהד ראש הממשלה פעילת מחאה שכרזה במגפון בבלפור וניסה לחטוף את הרמקול מידיה ובמקרה אחר השליך אוהד נתניהו אבן וביצים ואיים על מפגין מחאה נגד ראש המשלה: אני לא זורק אבן, אני מרביץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני כתבי אישום הוגשו הבוקר (חמישי) על ידי המשטרה כנגד שניים מאוהדי ראש הממשלה בגין תקיפה ואיומים כנגד פעילי מחאה שהפגינו בבלפור וברחובות הסמוכים כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
מכתב האישום שהוגש כנגד רחמים (רמי) בן יהודה, עולה כי ב 22 ביולי השנה, תקף בן יהודה את אורי נחמן, פעילת מחאה, כשהיא כרזה במגפון וקראה קריאות בגנות ראש הממשלה. בן יהודה שהיה בנקודת "אוהל" תומכי נתניהו ניגש אל אורי, צעק לעברה: לכי מכאן וניסה לחטוף את המגפון שהיה ברשותה, כל זאת "כשהוא אוחז בזרועותיה בחוזקה". אורי התנגדה וניסתה להדוף אותו תוך שהוא גורם לה לחבלה ביד  שמאל. "במעשים המתוארים, תקף הנאשם את המתלוננת ..וגרם לה חבלה של ממש", נכתב בכתב האישום. בן יהודה הואשם בסעיף של "תקיפה הגורמת לחבלה ממש".

כתב אישום נוסף הוגש כנגד לידור ביטון, תושב ירושלים, ועל פיו נהג בפראות ואיים על ערן בן יהודה בשעה שהוא וחבריו למחאה הפגינו ב- 17 באוקטובר השנה כנגד נתניהו ברחוב יעקב פת הסמוך לבלפור.  מכתב האישום עולה כי במהלך ההפגנה השליך ביטון ועוד מספר קטינים שהיו עמו אבן וביצים לעבר קבוצת מפגינים. בן יהודה ניגש אליהם וביקש מהם לחדול מיידויי הביצים והאבנים. ביטון שחשב שבן יהודה יגע באחד הקטינים איים אליו: "אם תיגע בו אני אפרק אותך.. אם הייתי רוצה לפגוע בך, לא הייתי זורק אבן, הייתי מרביץ". בגין כל הואשם ביטון בשני סעיפים: התנהגות פרועה במקום ציבורי ובאיומים". "ללמדך שאנו פועלים גם נגד אוהדי נתניהו ולא מוכוונים נגד המפגינים", אמר מקור במשטרה למגפון, "מבחינתנו כל מי שפועל באלימות יש להעמידו לדין". "הגיע הזמן שיטפלו בסיפור הזה", הגיבה אורי נחמן, פעילת המחאה.

הותקפה, אורי נחמן (צילום באדיבות אורי נחמן)


לפני יומיים  הוגשו כתבי אישום כנגד שני פעילי מחאה, עו"ד גונן בן יצחק ובר בנימין. גונן הואשם בכך שנשכב תחת מכ"תזית ב- 18 ביולי השנה ומנע את תזוזתה בעת שכונה כנגד מפגיני מחאה וסירב לצאת מתחתה, ובר הואשמה כי ריססה בגז פלפל שוטר שהניח יד עליה לניסה לפנותה מהכביש אל המדרכה.

1 Comment

  1. ארנון הראל
    26 בנובמבר 2020 @ 19:39

    ממש פרופורציה בין הצדדים. משטרת אוחנה – בושה למשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן