Skip to content

כתב תביעה נגד יאיר נתניהו בסך חצי מיליון שקל

מחר תחל להתברר בבית משפט תביעת דיבה של עמותת חוזה חדש (כריים מיניסטר) נגד נתניהו בשל פוסט משמיץ שהעלה בחשבון הטוויטר שלו בו השווה בין השאר את המפגינים לנאצים, לובשי החולצות החומות, נתניהו ביקש וקיבל פטור מהתייצבות בשל "עלויות אבטחה" לה נדרש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב תביעה בגין לשון הרע כנגד בן ראש הממשלה, יאיר נתניהו, עומד להתברר מחר (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב. את כתב התביעה הגישה עמותת "חזון חדש", הידועה בסמלה המסחרי: "כריים מיניסטר". העמותה תובעת באמצעות פרקליטה עורך הדין גונן בן יצחק מנתניהו פיצוי של חצי מיליון שקל ו- 50 אלף ₪ דמי טרחת עורך הדין.

מכתב התביעה עולה כי ב- 24 לאפריל השנה, צייץ נתניהו בחשבון הטוויטר שלו וכתב כי קרנות (בלי לציין איזו קרן א.מ) שוכרות מפגינים בתשלום ובוחרות אותן בפינצטה. עוד הוסיף נתניהו באותו הציוץ כי להפגנות ה'שמאל' הללו לוקחים את האנשים הכי מטורללים, אלימים ועם בעיות פסיכוטיות קשות. נתניהו הגדיל והאשים כי בהפגנות כורזים המפגינים במגפון קללות, גסויות, אלימות, סיסמאות פשיסטיות" . "אם לשמאל מותר לזהות תהליכים אז גם לי מותר" כתב נתניהו, "הם מזכירים לי את הבריונים של החולצות החומות". באותו פוסט האשים נתניהו הצעיר כי  "פשוט אותה קבוצה של זומבים מטורללים שעובדים בתשלום בהפגנות קבועות כל פעם עם כותרת  אחרת, 'כל מוצ"ש אצל היועמ"ש' 'Minister Crime' 'הדגלים השחורים' הכל מגיע מאותו מימון אירופי זר". עוד עולה מכתב התביעה כי העמותה פנתה באמצעות בא כוחה ליאיר נתניהו ודרשה ממנו להסיר את הפוסט המכפיש, אך הוא בחר להתעלם ממכתבה והפוסט נותר במקומו.

נתניהו השיב באמצעות פרקליטו, עורך הדין יוסי כהן, כי לא התכוון בדבריו לעמותה ולאנשיה אלא כלפי חבורת בריונים אלימה שאחד מאנשיה נעצר ונחקר בחשד להסתה וניסיון לפגוע פיזית בנתניהו הצעיר ולהלך עליו אימים. כהן לא ציין בכתב ההגנה מי היא אותה חבורת בריונים אלימה. יתרה מכך, כהן טוען בשם מרשו כי מדובר בניסיון של התנועה (חוזה חדש) לפרסם ולמצב את עצמה כלוחמת נגד השחיתות על חשבון גבו של הנתבע, בן ראש הממשלה בנימין נתניהו תוך פגיעה בחופש הביטוי וניסיון למנוע ביקורת עניינית נגדה. נתניהו,  טוען בכתב ההגנה כי הוא מתייחס ל"בריון", פעיל מחאה, חיים שדמי שאיים לטענת נתניהו עליו באחת ההפגנות ואמר כי "יום אחד תהיה בלי מאבטחים וואי אין לדעת". שדמי, כך טוען נתניהו הצעיר, הוא למעשה הרוח החיה והמרכזית בהפגנות ובמופעי הבריונות של קבוצת הבריונים. נתניהו מסביר את ההקשר של שדמי לעמותת חזון חדש כשהוא מציין: "ככל שהוא חבר בעמותת התובעת, תתבקש התובעת לצרפו לתביעה. זאת כך נראה, כדי שנתניהו יוכל להוכיח שדבריו באותו ציוץ נכונים.

לגבי דבריו בציוץ שטוענים כי הממון לאותה "קבוצה של זומבים מטורללים שעובדים כל פעם עם כותרת אחרת, כמו כל מוצ"ש אצל היועמ"ש, כריים מיניסטר והדגלים השחורים, מגיע ממימון אירופאי זר, סורוס (המיליארדר ג'ורג' סורוס א.מ), הפדופיל אפשטיין (ג'רי אפשטיין ששם קץ לחייו  עוד ב 2019 א.מ*), ואהוד ברק, נתניהו לא חוזר בו ומציין באמצעות עורך דינו כי התובעת, נתמכת על ידי אהוד ברק וחברים בה כמו אלדד יניב מנסים לקושש אהדה ציבורית ומנדטים בין היתר באמצעות יאיר נתניהו.

למעלה: השופטת פנינה נויבירט (צילום: אתר בתי המשפט), למטה מימין: עו"ד יוסי כהן (צילום ארכיון: צילום מסך חדשות 2), משמאל – עו"ד גונן בן יצחק (באדיבות המצולם)

הפוסט של נתניהו
"זה פשוט לא יאמן שלא מראים את זה בתקשורת. הקרנות שוכרות את "המפגינים" בתשלום ב"הפגנות" השמאל ובוחרים אותם בפינצטה. לוקחים את האנשים הכי מטורללים, אלימים ועם בעיות פסיכוטיות קשות. בהפגנות השמאל צורחים במגפון קללות, גסויות, אלימות, סיסמאות פשיסטיות וסתם צווחות פסיכוטיות חסרות פשר. הם נכנסים לתוך טראנס משתוללים כמו משוגעים. אם לשמאל מותר לזהות תהליכים אז גם לי מותר. הם מזכירים לי את הבריונים של החולצות החומות. פשוט אותה קבוצה של זומבים מטורללים שעובדים בתשלום בהפגנות קבועות כל פעם עם כותרת  אחרת, 'כל מוצ"ש אצל היועמ"ש' 'Minister Crime' 'הדגלים השחורים' הכל מגיע מאותו מימון אירופי זר, סורוס, הפדודפיל אפשטיין ואהוד ברק. מרעילי בארות ומהנדסי תודעה תשקורתיים!!!"  (הטעויות במקור).

כמו כן, אם ציפיתם לראות מחר את נתניהו מגיע לבית המשפט טעיתם. מטעמי "הוצאות אבטחה" מיותרות ועוד הוצאות נוספות שיגרמו למדינה, כדי לאפשר ליאיר נתניהו להגיע לבית המשפט, ביקש עו"ד כהן לפטור את מרשו מהתייצבות בבית המשפט, כהן הציע שנתניהו יוכל להיוועד חזותית (באמצעות זום, סקייפ או כל צורה אחרת א.מ). השופטת פנינה נויבירט נענתה בחיוב וכתבה בהחלטתה כי לאחר שעיינה בבקשה היא מוצאת לנכון לפטור את הנתניהו הצעיר מהתייצבות לדין, בכפוף לזמינות טלפונית או לניהול היוועדות חזותית כפי שהציע עורך הדין כהן.

1 Comment

  1. נורית בודינסקי
    29 בנובמבר 2020 @ 12:32

    לחוצפה אין גבול. פתאום איכפת למשפחת המושחת מבלפור הוצאות שפוגעות בכספי המדינה. אם איכפת להם מקופת המדינה, היו מוותרים על כך שהמדינה מממנת להם, לכל המשפחה! מיליוני שקלים, על אבטחות, מכוניות , מטוס, פטור ממס הכנסה על בתיהם השונים, חברות ניקיון במאות אלפי שקלים, ועוד…זוהי צביעות, יריקה בפני האזרחים, רוע, רשע ואטימות ממי שעומד בראש המדינה ותפקידו לדאוג לאזרחים, במקום כל כספי הנהנתנות שהם מוציאים.
    תתבישו לכם משפחת נתניהו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן