Skip to content

מרצדס E CLASS מעודכנת והיברידית בישראל. המחיר החל מ 510 אלף שח

הגרסה המעודכנת של מרצדס E CLASS זכתה לעיצוב חיצוני מחודש, הגה חדשני, שפע של מערכות בטיחות חדשניות, מנוע היברידי המפיק 320 כ"ס , האצה מ-0 ל- 100 תוך 5.7 שניות וטווח נסיעה חשמלי של עד 57 ק"מ.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגרסה המעודכנת של מרצדס E CLASS זכתה  לעיצוב חיצוני מחודש. הגריל הקדמי עודכן בהתאם לרוח העיצובית החדשה של דגמי מרצדס. מסגרת העיצוב שלו מעניקה לרכב חזות קלילה ודינמית יותר. לכך תורם גם עיצובם החדש של הפנסים הקדמיים. אלו זוכים למבנה מעט שטוח יותר ולמבנה פנימי חדשני. לטיפול דומה זכו הפנסים האחוריים, שקיבלו תבנית צרה ואתלטית יותר. בשילוב עם עיצובי פגושים חדשים מלפנים ומאחור, נהנית מרצדס E CLASS המעודכנת מחזות ספורטיבית וטכנולוגית יותר.

מרצדס E CLASS מעודכנת והיברידית . המחיר החל מ 510 אלף שח (צילום:בדיבות היצרן)
מרצדס E CLASS מעודכנת והיברידית . המחיר החל מ 510 אלף שח (צילום:בדיבות היצרן)

בעיצוב הפנימי משתלב כעת הגה חדש ומהפכני. נוסף לעיצובו החדשני, נוספה להגה יכולת חישה מתקדמת שבאה לידי ביטוי בעת נהיגה עם מערכת השמירה על הנתיב, אין צורך להניע את ההגה עם היד כדי לעדכן את המערכת שהנהג בשליטה. במקום זאת, מספיק כעת שהיד תחזיק בהגה. כך גם מגיבה המערכת מהר יותר לחוסר תגובה מצד הנהג, במקרה חירום. בנוסף, עודכנו אמצעי השליטה במערכות המולטימדיה והרכב, הממוקמים על ההגה, לתפעול על ידי מגע זאת במטרה לשפר את ההיזון והשליטה.

ממשק המשתמש של הנהג ב- E CLASS המעודכנת כולל את הדור העדכני ביותר של מערכת התפעול MBUX (Mercedes-Benz User Experience). ההפעלה הקולית החכמה מאפשרת הפעלה של מערכות ריענון ומידע, דרך צמד מסכי 12.3 אינץ' ברזולוציה גבוהה.

ה-E CLASS נודעת בריבוי ושפע של מערכות בטיחות חדשניות, כדוגמת מערכות ה-PRE-SAFE המזהות מצבי תאונה אפשריים ומכינות את המכונית ונוסעיה למצבי תאונה בלתי נמנעים. במכונית מותקנת בין היתר מערכת ה-Pre-Safe Sound שנועדה למנוע נזק לאוזניים בעת תאונה. ב-E CLASS המחודשת עודכנו מערכות הבטיחות לדור האחרון שלהם. כמו כן נוספו מערכות נוספות למניעת תאונה, כמו מניעת תאונה בעת מעבר מול תנועה חוצה לתוך רחוב אנכי, והתרעות מפני יציאה מהרכב אם מכונית או רוכב דו-גלגלי מתקרבים.

הגה חדשני ושפע מערכות בטיחות (צילום:באדיבות היצרן)
הגה חדשני ושפע מערכות בטיחות (צילום:באדיבות היצרן)

מרצדס E CLASS תוצע בישראל בגרסת E300e, היברידית נטענת. למכונית מנוע בנזין שמייצר 211 כ"ס. לצדו ניצב מנוע חשמל עם תפוקה של 122 כ"ס. השילוב ביניהם מאפשר ייצור של 320 כ"ס מירביים ומומנט משולב רב עוצמה. תיבת ההילוכים השולטת במערכת היא אוטומטית פלנטרית 9G-TRONIC עם תשעה יחסי העברה, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.7 שניות בלבד והמהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש. בזכות סוללה בעלת קיבולת של 13.5 קילוואט-שעה מגיע טווח הנסיעה החשמלי של מרצדס E300e עד ל-57 ק"מ. מערכת ההנעה מזכה את המכונית בדרגת זיהום אוויר 2.

גילי פריאנטה, מנכ"ל מרצדס בישראל: "מתיחת הפנים של ה-E CLASS החדשה תעניק ללקוחותינו את חוויית המשתמש האולטימטיבית. מערכת ההנעה ההיברידית-נטענת של המכונית מאפשרת ליהנות מחוויית הנוחות והפינוק הטובה בעולם, בחבילה שהיא יצירת מופת בכל הקשור לביצועים, טכנולוגיה, ריגוש והנאה".

טווח נסיעה חשמלי עד ל-57 ק"מ.(צילום:באדיבות היצרן)
טווח נסיעה חשמלי עד ל-57 ק"מ.(צילום:באדיבות היצרן)

 

דגם רמת גימור מחירון
E300e Edition 509,900 ₪
E300e Edition AMG Line 559,900 ₪
E300e Premium 559,900 ₪

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן