Skip to content

החבר גנץ, נפלנו מהכיסא..מה שידענו מתחילה אתה מספר לנו היום?

נאום גנץ הקפיץ את יוסף שרון, הבלוגר של מגפון. "מה שהעם יודע, מר טרחני בא ליידע אותנו. ח"כ יוליה מלינובסקי נפלה מכיסאה ותרגמה את דברי ראש הממשלה החליפי: תחזיקו אותי, תחזיקו חזק, רק לא חזר מידי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גנץ מתחנן על נפשו, ספק מתחנן, ספק לא מבין, ועדיין נמצא אצל האיש שיושב ומזיק בזדון למדינת ישראל. אני אומר לכם, האיש הארוך הזה, איננו אלא מכונת הדיאליזה של ביבי. המכונה שדרכה ביבי הוציא את עצמו לפועל אחרי עבודה מאומצת של בוחרים ועוד אנשים סביבו. האיש ששם ללעג, את המלחמות שלנו כולן.

הוא עומד ומסביר לנו כמה ביבי נוכל. את מה שאנחנו יודעים וטרחני ליידע אותו עליו טרם החתימה המבישה שלו על הממשלה המנופחת והמיותרת ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל.
ובכן, הדיאליזה יושבת או עומדת ומסבירה לנו. לנו, הוא מסיר כעת שביבי הוא נוכל. נפלנו מהכיסא.  אדון גנץ מגדיל לעשות ומסביר לנו שלא אותו, ביבי שיקר, אלא אותנו.
ובכן מר גנץ, אנחנו אמרנו לך. זה אתה שלא הקשבת לנו.

צילום: ציפי מנשה – עריכה, מגפון ניוז


לא אתה מנעת את הסיפוח, אלא המפגינים מנעו בגופם את הסיפוח והליכתו של ביבי לחתימת הסכם שלום תמורת נשק.
ממך, הוא הסתיר זאת. לא מאיתנו. לא מאיתנו האנשים שנרמסים תחת מגפיו של הנוכל הזה ותחת ממשל הצלליות שהרכבתם ביחד איתו.
אתה נתת לו להמשיך להתעמר בנו ותמורת מהתמורת דברי כיבושים ריקים על קבינט פיוס?
בנימין נתניהו מתהדר ומתנגח בגופתך הפוליטית שהיא הגופה שלנו שלקחת לסיבוב ניסיון ארוך ומיותר. אדון גנץ,  הממשלה הזאת לא נבנתה סביב תמימותו של העם שמאס בביבי, אלא סביב עיוורונך הפוליטי ועליו בלבד, בואך רשלנות מחפירה.
לא זאת בלבד, אתה עדיין לא הלכת לך ממושב הביצים הזה ואתה עדיין רק מאיים..
אנו כבר מזמן אמרנו לביבי: לך.

תגובות פוליטיות נבחרות (מהטובה ביותר ומטה):

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) בתגובה להצהרתו של גנץ:  "תחזיקו אותי, תחזיקו אותי, אבל לא חזק מדי".

יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג: "היום הזה היה צפוי מראש ברגע שגנץ מכר את ערכיו ונכנס לממשלה יחד עם נתניהו. הוא וחבריו בכחול לבן לא הקשיבו לאזהרות, וכעת הם עומדים חסרי אונים מול אדם נוכל ומושחת, מזגזגים בין צעדים ומחפשים את דרכם. מי שצריך להפיק את הלקח זה הציבור, שיצביע בפעם הבאה למפלגות שמייצגות תפיסת עולם ולא לפלקט ריק".

ח"כ משה (בוגי) יעלון צייץ: ״בני, האזנתי לדבריך. הממשלה הזו איבדה את דרכה מיום הקמתה. היא נולדה בחטא והכשירה כהונת נאשם בפלילים. כעת צריך לפרק את הממשלה ומיד, לכונן ממשלת מעבר לתקופה קצובה ולהחזיר את ישראל למסלול. בחירות זו ברירת מחדל אחרונה. ניתן וצריך להחליף את נתניהו בכנסת הנוכחית. זו חובתך״

ח"כ יאיר לפיד (יש עתיד): יאיר לפיד בעקבות דברי שר הביטחון בני גנץ הערב: "..הערב הוא הודיע שיתמוך בהצעת החוק שלנו ואני מברך אותו על כך. חצי שנה אחרי הקמת הממשלה המנופחת והמנותקת לכולם ברור שנתניהו לא יכול להוביל את ישראל ליציאה ממשבר הקורונה".

רבע שעה לפני הצהרת גנץ – רה״מ נתניהו ל"חברו" בני:  "זה לא הזמן לבחירות. לצערי כחול לבן נגררים אחרי לפיד ובנט. בני, צריך לעשות עכשיו סיבוב פרסה מהפוליטיקה למען אזרחי ישראל.״

2 Comments

  1. Azriel Shacham
    2 בדצמבר 2020 @ 12:54

    יוסף ברכות על הבלוג החדש. נהינתי מקריאתו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן