Skip to content

פעיל מחאת הדגלים השחורים נפצע קשה בתאונת דרכים

גבר בשנות השמונים, פעיל מחאת הדגלים השחורים נפגע קשה בתאונה בעת שככל הנראה חצה כביש לאחר הפגנה בקרית אונו. הוא פונה עם פציעת ראש לבית החולים שיבא. המשטרה: אין חשד לפגיעה מכוונת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר כבן 82, פעיל מחאת הדגלים השחורים, נפצע הערב (שבת) קשה בתאונה שנגרמה מפגיעת רכב חולף בדרך חטיבת אלכסנדרוני שבקריית אונו. הנפגע פונה על ידי מד"א לבית חולים שיבא בתל השומר עם פגיעת ראש קשה. מהמשטרה נסר כי נהג הרכב המעורב עוכב וכי אין חשד לדריסה מכוונת. עוד נמסר כי "מהמקום פונה אל המרכז הרפואי  תושב סביון כבן 80 שנפגע ככל הנראה בעת שחצה את הכביש במהלך מחאה במקום. בוחני התנועה של משטרת ישראל  בודקים את נסיבות התאונה, כאשר נהג הרכב המעורב במקום ואין מדובר בפגע ברח ולא עולה חשד לפגיעה מכוונת".

זירת התאונה, הדגל השחור מוטל על הכביש (צילום: מד"א)

פאראמדיקית מד"א עליסה שומנסקי וחובש על אופנוע מד"א, יוסף נהון סיפרו: "היינו בסמוך למקום והזעיקו אותנו לתאונה, ראיתי גבר כבן 82 שוכב על הכביש ובסמוך רכב פרטי עם שמשה מנופצת, הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב. בדקנו גם נהגת הרכב צעירה בשנות העשרים והיא לא נזקקה לטיפול."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן