Skip to content

שיר במתנה – למה זו הפתעה מקורית מיוחדת במינה?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שיר במתנה זה הטרנד החדש שפרץ בישראל. למעשה, זה אומר להקליט שיר באולפן ולהקדיש אותו ליקירי ואהובי ליבכם לכל אירוע ומטרה.

על כל דבר שיקרה – אנחנו כישראלים כבר נמצא את הסיבה לחגוג ולשמוח יחד. ואיזה כיף זה.

ימי הולדת, הצעות נישואין, חתונות, שנות נישואין עגולות, בת ובר מצווה, הולדת בת או בן, תחילת עבודה חדשה, סיום עבודה ישנה, פרישה לפנסיה, סיום תואר וכן, בהחלט אפילו גירושין.

אז לשמח את בעל האירוע ועל מנת להפוך את המסיבה ל'דבר האמיתי', כדאי לכם בהחלט לשקול להפיק שיר במתנה או אפילו לעשות מהלימון לימונדה ולהפוך את השיר לסרטון וידאו קליפ.

כן, אבל מה זה אומר בעצם "שיר במתנה"?

שיר במתנה, זו בעצם… מתנה. ממש כך.

מתנה אישית, מקורית, מפתיעה וייחודית. אין ולא תהיה עוד אחת זהה לה בשום מקום בעולם.

מדובר בשיר שהאורחים מקליטים לאדם אשר חוגג דבר מה, לא משנה מה… תוכלו לבקש להפיק שיר במתנה גם לכבוד ארוחת השישי הקרובה, עבור ההורים שטורחים ומבשלים לכם.

את השיר אתם מקליטים באולפן הקלטות מקצועי, בקולכם שלכם (כמו קריוקי מקצועי) ולגבי המילים – אתם יכולים להחליט להשאיר את מילות השיר כמו שהן או לשנות אותן בהתאם לאופי האירוע, סיבת החגיגה וכמובן – בעל השמחה.

שיר במתנה על כל הזיופים שבו

על פי רוב, חברת ההפקה בה תבחרו (יש מבחר רחב) תוכל להשתלט יפה על הזיופים שלכם ולתקן את רובם, ככה שהפאדיחות לא יהיו גדולות מידי.

הקלטת שיר במתנה באולפן הקלטות מקצועי זה הכרחי לתוצאה הטובה ביותר. לאולפן מקצועי יש מגוון תוכנות מחשב מוזיקליות מתקדמות, כאלו ואחרות, אשר בעצם כמו משפרות את הקול שלכם, על ידי הוספה של אפקטים שונים בצליל.

אבל. לא הכל קם ונופל על מיחשוב וטכנולוגיה, חשוב שתזכרו שהיכולות הווקאליות שלכם (או החסך שלכם ביכולות אלו) בהחלט יתנו את הטון המרכזי של השיר. וכמה כיף זה?!?

כי הרי בשביל זה התכנסנו פה. כדי לחגוג, להצחיק ולשמח.

כמובן שבאולפן יתנו לכם מספר 'טייקים' של שירה, על מנת שתגיעו למוצר המוגמר השווה והמגניב ביותר.

חברת ההפקה תאסוף את כל קטעי השיר השונים, את כל הביצועים השונים ותערוך הכל יחד לשיר הסופי, אשר תשמיעו באירוע עצמו (זה הזמן לרשום שתוכלו גם להסריט קליפ עבור השיר, תלוי כמה זמן ואנרגיה יש לכם).

מי שבא ברוך הבא

אתם שואלים כמה אנשים יכולים להקליט אתכם את השיר? – כמה שתרצו.

אין פה איזו שהיא הגבלה כמותית ועל כן, את השיר במתנה יכול להקליט אדם יחיד (לאהובתו, לדוגמא) או כיתת לימוד שלמה (אשר מקליטה שיר למורה האהובה עליהם, לדוגמא).

קחו רק בחשבון, שבהתאם לגודל חדר ההקלטה, ההפקה תבקש לפצל אתכם לקבוצות קטנות, של חמישה או שישה אנשים לערך, אשר יכנסו ויקליטו עצמם בתורות.

אתם לא לבד במערכה

כמו שכבר אמרנו, אין פה ניסיון הקלטה בודד, אלא כמה וכמה… ובעצם – ממש לא מעט.

מדובר בכמה שעות טובות בהן אתם, והשותפים שלכם לשירה, יתאספו באולפן וישירו שוב ושוב ושוב את מילות השיר, כל פעם בסדר אחר, כל פעם בגובה אחר, במהירות אחרת.

עובדי חברת ההפקה יהיו אתכם, לאורך כל הדרך, באולפן, ידריכו אתכם ויעזרו לכם לעבור את היום הזה בשלום 🙂

הם יקליטו יחד אתכם וידריכו אתכם איך לבצע כל בית וכל משפט, עד ששניי הצדדים יהיו מרוצים מהתוצאה.

כאמור, בסוף היום, אנשי המקצוע האמיתיים יאספו את כל החומרים ויערכו אותם לטייק אחד, מושלם.

אין סוף שירים באין ספור שפות

אז איך יודעים איזה שיר בהפתעה לבחור?

לחברות ההפקה של שירים במתנה קיימים מאגרים גדולים מאד של שירים (כמה אלפים טובים), בעברית, אבל לא רק. ככה שמה שנותר לכם – זה לבחור מתוך כל המבחר הקיים.

קודם כל תחליטו האם אתם מעוניינים להשתמש בשיר כמו שהוא, על מנגינתו ומילותיו, או שאולי אתם יצירתיים יותר ומעדיפים לקחת מנגינה קיימת ועליה "להלביש" מילים מקוריות רלוונטיות משלכם (כמובן שהאופציה הזו היא האידיאלית יותר, האישית יותר, המצחיקה והמרגשת ביותר).

לאחר שביצעתם את ההחלטה הראשונה, תזכרו על שום מה החגיגה, עבור מה האירוע. ככה תוכלו להתחיל לסמן את השירים או המנגינות הרלוונטיים.

בהמשך, תחליטו מה המקצב של השיר אותו אתם רוצים לשיר ולהשמיע, כלומר – האם אתם מעוניינים בשיר קיצבי אשר האורחים ובעלי האירוע יוכלו לרקוד לצליליו, או שאולי אתם  מעוניינים להוסיף לאירוע נגיעה של רוגע ודמעות התרגשות, על ידי שימוש בשיר שקט ומרגש.

סיימנו. אם הגעתם לשלב הזה בתהליך – נראה שבחרתם את השיר הנכון.

במידה ואתם מעוניינים לרשום מילים משלכם… זה הזמן להתיישב מול שולחן, עם החברים הנכונים ולהתחיל להשתמש בצד היצירתי שנמצא בכל אחת ואחד מכם.

שיהיה בהצלחה חברים, כי זה הזמן להפעיל את הראש ואת האונה הימנית, האחראית על חוש ההומור והמקוריות. מדובר פה על עולם ומלואו, שרק מחכה שימציאו אותו כל פעם מחדש.

שיר במתנה זו מתנה היסטרית והיסטורית עבור חוגגי האירוע והחיוך אשר יתפרש על פניהם במהלך השמעת השיר יהיה חסר תקדים!

אולפני לי-רון (אולפן הקלטות ברמת גן המתמחה בהקלטות שירים במתנה וקליפים לאירועים!  טלפון: 073-7538880

אימייל: [email protected]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן