Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

קונדיטוריית שמו: סופגניות לחג השף קונדיטור מיקי שמו יצר סדרה של סופגניות מיוחדות לחג בהשראת קינוחים ממקומות ידועים בעולם. התוצאה היא סופגניית קרמשניט וסופגניית קצפת תותים, בין 13 סופגניות שמציעים ברשת השנה. המבחר כולל גם סופגניות במילוי ריבת תות, סופגניות מצופות בשוקולד וסוכריות צבעוניות, סופגניות אפויות, סופגניות ללא סוכר וספינג'. אנחנו ניסינו סופגנייה במילוי קרם […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קונדיטוריית שמו: סופגניות לחג

השף קונדיטור מיקי שמו יצר סדרה של סופגניות מיוחדות לחג בהשראת קינוחים ממקומות ידועים בעולם. התוצאה היא סופגניית קרמשניט וסופגניית קצפת תותים, בין 13 סופגניות שמציעים ברשת השנה. המבחר כולל גם סופגניות במילוי ריבת תות, סופגניות מצופות בשוקולד וסוכריות צבעוניות, סופגניות אפויות, סופגניות ללא סוכר וספינג'. אנחנו ניסינו סופגנייה במילוי קרם קרמל מלוח, בציפוי קרמל ובעיטור של שוקולד קרמל מגורד; סופגנייה בציפוי שוקולד מריר, שברי מקופלת ופפיטה של נוצ'לה חום; סופגנייה במילוי קרם פרלינה ובציפוי שוקולד מריר ופניני שוקולד. הבצק היה מעולה, רך ולא שמנוני, עם מידה מספקת של מילוי וציפויים. שילובי הטעמים והמרקמים מוקפד והתוצאה מהנה. שמחנו לגלות שהן גם לא היו מתוקות מדי.

5-15 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב-https://shemo.co.il/.

צילום: מיקי שמו

 

קונדיטוריה שני: סופגניות לחג

אתם יכולים למצוא כאן סופגניות במילוי ריבת תות, אבל תשומת הלב שלנו היא דווקא לסופגניות המיוחדות של הרשת לחג המתקרב: סופגנייה במילוי קרם בייגלה מלוח ובציפוי שוקולד חלב ובייגל מוזהב; סופגנייה במילוי קרם פטל שוקולד לבן, ובציפוי גנאש שוקולד שבבי שוקולד פטל ונשיקות מרנג; סופגניית היער השחור, במילוי קצפת לבנה ובציפוי שוקולד חלב, עיטור קצפת, דובדבן וצייסר קונפיטורת תות; סופגניית אלפחורס, במילוי קרם ריבת חלב מקורמל ובעיטור עוגיה נימוחה, זילוף קרם וניל ופונפון דולצ'ה; סופגניית קינדר, במילוי קרם קינדר בואנו בציפוי גנאש שוקולד בלגי וכדורי קליק; סופגניית טריפל מקופלת במילוי קרם שוקולד בלגי ובציפוי גנאש שוקולד חלב, ושברי מקופלת ומקופלת ולבנה; סופגניית בראוני פטיסייר במילוי קרם פטיסייר ובציפוי שוקולד חלב ובראוני צ'אנקס; וסופגנייה במילוי קרם פיסטוק ובציפוי גנאש פיסטוק, בעיטור שוקולד לבן מטומפרר ופיסטוק קלוי. הבצק של הסופגניות היה מענג – רך מאוד ושמנוני במידה. יש כמות גדולה מאוד של כל מילוי ומילוי, עד כדי כך שהן בלתי אפשריות לחיתוך מבלי שמה שיש בפנים יישפך החוצה. השילובים יצירתיים וטעימים: אנחנו אהבנו בעיקר את הסופגניות עם קרם הפטל שוקולד לבן, קרם הבייגלה המלוח, סופגניית הקינדר וסופגניית הפיסטוק. 6-12 שקלים ליחידה. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יפעת כהן

 

אמיר בילדנר: סופגניות לחג

השף-קונדיטור מציע סופגניית קרם ברולה עם שברי קרמל חמאה; סופגניית קורנפלקס, שוקולד לבן ותותים; סופגניית פאי לימונענע ומרנג חרוך; וסופגניית קרם נוגט ורוטב בייגלה מלוח. השילובים מצליחים לבלוט מעל מה שמקובל, ואנחנו בעיקר שמחנו לגלות שהבצק של הסופגניות עשוי טוב – לא מהרכים ביותר אבל גם לא מהדחוסים. ניכר השימוש בחומרי גלם טובים והמילויים והציפויים היו לרוב בכמות מספקת. סופגניית הקורנפלקס לא התחבבה עלינו – שילוב הטעמים והמרקמים היה מוזר לאורך כל הדרך וגם פחות פרקטי. השילוב של הסופגנייה עם קרם הנוגט וקרם הבייגלה המלוח, לעומת זאת, היה מוצלח מאוד.

56-260 שקלים ל-4-20 יחידות. להשיג ב-052-6838223 או באינסטגרם Amir_Bildner.

צילום: נתנאל ישראל

 

קינדר: מוצרי שוקולד לחג

המוצרים החדשים של המותג מיועדים למי שמעדיך לאכול בחנוכה שוקולד. אחד המוצרים הוא מארז בצורת חנוכייה עם תשעה שוקולדים. בנוסף השיקו טבלת שוקולד קינדר באורך חצי מטר, ביצת הפתעה גדולה במיוחד עם צעצועי גיבורי העל PJ masks, וקינדר הפי היפו המשלב בתוכו אגוזי לוז. אם הילדים ייכנסו לאתר של המותג הם יגלו שם פעילויות לחג.

עד 24.6 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

צילום: פררו

 

מלכת הג'לי: תערובת להכנת סופגניות

השימוש בתערובת הזו תביא ליצירתן של כ-13 סופגניות בינוניות, ולדברי היצרנית, יש בהן פחות סוכר ונתרן בהשוואה לסופגניות קנויות. התערובת מכילה את כל מה שצריך כדי להכין אותן. כלומר, צריך להוסיף מים, לתת לבצק לתפוח, ואז לטגן. התוצאה תהיה סופגניות רכות, לא מתוקות מדי כמובטח, עם מרקם שיכיל בקלות כל מילוי ותוספת.

38 שקלים. להשיג בחנויות נבחרות וב-https://dejellyqueen.com/.

צילום: מלכת הג'לי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן