Skip to content

למה דווקא נעלי אולסטאר

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

נעלי אולסטאר קיימות בשוק כבר שנים רבות. הן פופולריות בקרב נשים, גברים ובני נוער והן רק משתבחות עם השנים.

נעלי אולסטאר של חברת קונברס האמריקאית, אלו נעלי בד שיוצרו לראשונה אי שם בשנת 1917. בתחילה, לא היו פופולריות במיוחד, אך צברו אהדה לקראת שנות ה20 כאשר שחקן כדורסל אמריקאי בשם צ'ארלס (צ'אק) טיילור התלהב מהן והחליט לנעול אותן כנעליו הקבועות. הוא נבחר לקדם את המכירות של המוצר והחותמת המוטבעת בנעליים נושאת את שמו. בעקבות כך גם השם של נעלי האולסטאר שונה במקצת והפך לצ'אק טיילור אולסטאר. בתחילה לא היו דגמים רבים לנעליים והן עוצבו בצבע אחד, שחור ולבן. אך במרוצת השנים, וככל שנרשמה התלהבות בקרב הציבור, התווספו המון דגמים חדשים בטקסטורות שונות וצבעים שונים ומגוונים.

הצילום, השימוש בו ופרסומו באחריות החברה המפרסמת ליעד מרום בלבד

נעלי אולסטאר- למי מיועדות, היכן ניתן לרכוש, ובאיזה מחיר?

נעלי אולסטאר מיועדות הן לגברים והן לנשים הן לצעירים והן למבוגרים. כולם עשויים לאהוב את הנעל ולהתאים אותה להופעה שלהם. נעלי האולסטאר עשויות מבד קנבס והסוליה שלהן עשויה מגומי. ישנם דגמים העשויים גם מעור. הן מגיעות בשלל צבעים ובגזרות גבוהות ונמוכות, רחבות וצרות. ניתן לומר כי כל מי שרוצה להשלים את ההופעה שלו עם טאצ' אופנתי ומגניב, יכול לרכוש לעצמו זוג נעלי אולסטאר בצבע ובדגם שיבחר. הן מתאימות בעיקר להופעה יומיומית פשוטה ובשילוב של ג'ינס יראו נהדר. האולסטאר מותאמות גם לפעוטות ומקנות לפעוט מראה מתוק ועכשווי.

את נעלי האולסטאר ניתן לרכוש בכל חנות ספורט ואף באינטרנט והמחירים שלהם נעים בין 200 ל 400 שח תלוי בדגם הנעל שתבחרו.

יש המון נעלי סניקרס דומות וזולות בשוק אז למה דווקא אולסטאר?

חשוב לציין כי אכן קיים בשוק מגוון רחב של נעלי סניקרס ונעליים דמויות אולסטאר במחירים נמוכים, שמנסות לחקות את הדגם הקלאסי של קונברס אולסטאר. אך האיכות כמובן איננה אותה איכות וניתן לראות זאת לאחר נעילה של הנעל מספר פעמים והבלאי שהיא צוברת. לעומת זאת, קונברס אולסטאר יכולות להחזיק תקופה ארוכה, הן שומרות על הצורה שלהן וכאשר מתלכלכות ניתן לכבס אותן במכונת הכביסה. הבד שלהן איכותי וחזק ונותן תמורה ראויה למחיר שלהן. בנוסף, לקונברס אולסטאר ישנן נעליים בצבעים שיחודיים רק להן. לא תמצאו בשוק את שלל הצבעים המעניינים והמיוחדים שקונברס אולסטאר מציעה. אז אם נתקלתם בנעליים דמויות אולסטאר, שימו לב, אם הן לא נושאות את החותמת של קונברס (צ'אק טיילור), הן פשוט לא אולסטאר.

אולסטאר מאז ועד היום.

מאז שצ'אק טיילור בחר בנעליי האולסטאר כנעליו, עברו הרבה מים בנהר. האולסטאר השתנו במהלך השנים והתאימו לקבוצות אוכלוסייה שונות. בתחילה הן היו נעלי כדורסל בלבד ויוצרו רק בצבעי שחור לבן. לאחר מכן התחבבו על קהילת הפאנק ומשנות האלפיים, לאחר שנרכשו על ידי חברת נייקי האגדית, הפכו לנעל שכלל האוכלוסייה מתחברת אליה. ניתן לראות שאין קבוצה ספציפית שמחוברת לנעל ומגוון רחב של אנשים באוכלוסייה בוחר לרכוש דווקא אותה ומתאים אותה לסגנון הלבוש שלו. הנעל הינה קלאסית, מתאימה לקוד הלבוש העכשווי, מגיעה הן בגזרה נמוכה והן בגבוהה, הן בגזרה צרה והן ברחבה וישנם לאחרונה גם דגמים עם סוליה עבה יותר וגבוהה יותר. אם כן, ניתן לראות שצ'אק טיילור אולסטאר כובשת את השוק כבר שנים רבות. אין ספק שנעלי אולסטר כאן כדי להישאר. אז אם אתם מחפשים נעל עכשווית, מעניינת שתיתן לכם סטייל מטורף, הגעתם למקום הנכון. בחרו נעלי אולסטאר ולא תתאכזבו.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן