Skip to content

למה חשוב לעשות ביטוח מחלות קשות

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למה כל כך חשוב לעשות ביטוח מחלות קשות?

אם יש משהו שאנחנו שונאים לחשוב עליו, זה הנורא מכל. מחשבות על מחלות קשות (לא עלינו) גורמות לכולם להרגיש רע, ורבים מאיתנו בוחרים להדחיק אותן לגמרי. הבעיה בהדחקה מהסוג הזה, יכולה למנוע מאיתנו להתכונן ואנחנו עלולים למצוא את עצמנו בסיטואציה לא פשוטה אם לא נעשה זאת כמו שצריך.

איך מתכוננים? מבטחים

ביטוח מחלות קשות הוא הכרחי לחלק גדול מהאוכלוסייה – ורובה עדיין כלל לא מכירה אותו.

הביטוח הזה, מעניק פיצוי כספי למבוטח (בדר"כ כמה מאות אלפי שקלים, לפי בחירתו) ברגע שהתגלתה אצלו מחלה קשה ובעצם מבטיח איתנות פיננסית המאפשרת תקופת החלמה טובה ונוחה יותר.

ברגע בו מתגלה מחלה קשה וצורך בטיפולים, ההוצאות הכספיות עולות משמעותית וברוב המקרים גם נאלצים להפסיק לעבוד לחלוטין. ובכך נוצר מצב אבסורד שמי שאין לו הון גבוה במיוחד או נכסים – לא יכול להרשות לעצמו להיות חולה.

אנחנו חיים בעולם בו כסף הוא מצרך חיוני ובלעדיו כמעט ולא ניתן להתקיים ובטח שלא לפרנס משפחה שלה ולשלם על טיפולים או על תרופות יקרות. חשוב שאם חס וחלילה תזדקקו לכסף, חברת הביטוח תדאג לספק אותו.

כך תדעו אם גם לכם כדאי לעשות את הביטוח

אם השורות הנ"ל גרמו לכם להרגיש קצת לא בנוח, סביר להניח שכדאי לכם לעשות ביטוח מחלות קשות.

תקופת החלמה ממחלה קשה נעה בין כמה חודשים לשנים רבות והדבר האחרון שאתם צריכים בתקופה קשה כזו זה להתחיל לקחת הלוואות גבוהות או לבקש תרומות עבור ההישרדות שלכם.

אם עדיין אינכם יודעים האם כדאי לכם לעשות את הביטוח ומה גובה הפיצוי הכספי הדרוש לכם, סוכנים מומחים לביטוח ופיננסים יכולים לעזור לכם להחליט איזו ביטוח כדאי לכם לעשות ואת גובה הכיסוי.

השוואה של ביטוח מחלות קשות היא הכרחית

חברות הביטוח שונות אחת מהשנייה ולא כולן מציעות את אותו הביטוח. חלק מחברות הביטוח מבטיחות להעניק פיצוי בעת גילוי של מחלות מסוימות וחלק לא. כמו כן, גם המחיר של הביטוח משתנה בין החברות מ ולכן חשוב לעשות השוואה של ביטוח מחלות קשות.

במידה ולא תעשו השוואה מסודרת, תוכלו למצוא את עצמכם משלמים מחיר יקר על ביטוח שלא מכסה אתכם מפני כל המחלות האפשריות. אם החלטתם לעשות את הביטוח, חשוב שתעשו ביטוח איכותי ומקיף אשר מגן עליכם כמעט מפני כל מחלה.

לא יודעים איזה ביטוחים יש לכם? תעשו בדיקה

אם בעבר עשו לכם ביטוח ואתם כבר לא זוכרים איזה, ניתן לבדוק את הביטוחים שלך בקלות דרך הר הביטוח – כלי חיפוש הביטוחים הרשמי של מדינת ישראל.

 

כלי החיפוש הזה מאפשר לכם על-ידי הזנת מספר פרטים אישיים (תעודת זהות וכו') לאתר את כל סוגי הביטוחים על שמכם ובאיזה חברה הם נמצאים.

כדי להתחיל לחפש פשוט כתבו בגוגל "הר הביטוח".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן