Skip to content

אוהבים גם מרחוק – מתנות עם מסר אישי עד הבית

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אין כמו להעניק חיבוק חם לאדם אהוב שחוגג יום הולדת או אירוע משמח אחר. אך גם ממרחק, אפשר לשלוח חיבוק בדמות מארז מתנה מתוק ואישי שמתאים לו בדיוק. אז כיצד בוחרים נכון?

בשיתוף רוי שוקולד

השנה האחרונה הייתה שנה לא רגילה – הקורונה שטפה את העולם ושינתה את חיינו. למדנו להסתגל למצב החדש, ליהנות מהשהות הארוכה בבית עם המשפחה הגרעינית, לעבוד מהבית למרות ההפרעות, להזמין בגדים באינטרנט בלי למדוד קודם ולפגוש חברים ובני משפחה רק דרך מסכים. בעבור רבים מאיתנו, הקושי העיקרי בתקופה זו היה הריחוק הפיזי מהאנשים האהובים עלינו, בעיקר באירועים חגיגיים וחשובים כגון ערבי חג, ימי הולדת, לידות ועוד.

עם זאת, העובדה כי איננו יכולים להיפגש פיזית אינה צריכה למנוע בעדנו מלקחת חלק בשמחתו של אדם אהוב. אמנם איננו יכולים לתמיד להעניק חיבוק, כפי שהיינו רוצים, אך אנחנו יכולים להעניק הרבה אהבה ותשומת לב שיגרמו למקבל לחוש קצת יותר קרוב אלינו. ברחבי האינטרנט ניתן למצוא שלל רעיונות למתנות ומארזים שניתן לשלוח עד הבית ולשמח בהם את בעל השמחה – אך כיצד נבחר במתנה הנכונה?

כולם אוהבים שוקולד

אם יש דבר אחד שכולנו נוכל להסכים עליו הוא שכולנו אוהבים קצת מתוק על הלשון, ושכמעט כולנו לא יכולים לסרב לשוקולד איכותי וטעים. בחירה במארז של שוקולדים מפנקים מסוגים שונים יכולה להתאים לסוגי אירועים רבים. תחשבו על האדם שאתם אוהבים פותח את דלת ביתו ומולו עומד שליח עם מארז מלא שוקולד מפנק – מי לא ישמח מכך? המחשבה ותשומת הלב שהושקעו בבחירת המארז המושלם והמתאים ביותר בעבורו הם שיראו לו כמה אנחנו אוהבים אותו, גם אם זה מרחוק.

מה חוגגים היום?

בבואנו לבחור במארז השוקולדים, עלינו להתייחס לסוג האירוע הנחגג – יום הולדת הוא אירוע שונה מלידה וערב חג דורש מתנה שונה מיום נישואים ועלינו להתאים לכל אחד מהם אם המארז הנכון.

לערב חג, למשל, מתאים מארז משפחתי הכולל סוגים שונים של שוקולדים המתאימים לכל בני הבית. במארז כזה רצוי לשלב גם בקבוק יין איכותי שיתחבר לאווירת החג. מארזים ליולדת זה סיפור אחר לגמרי – כאן אנחנו חושבים כיצד לפנק את היולדת ורק אותה, ולכן נכלול במארז שוקולדים איכותיים ומפנקים במיוחד, כמו טראפלס בשלל טעמים. נוכל לשלב במארז כזה גם מסר אישי על גבי השוקולד, שיכול להיות הומוריסטי ושובב או מרגש ומחמם לב. מארז ליום נישואים יהיה רומנטי יותר, עם לבבות וסמלי אהבה שונים, וניתן לכלול בו פרלינים במילויים אלכוהוליים שיחממו את האווירה.

מיהו בעל השמחה?

כאשר אנחנו מתכננים משלוח ליום הולדת של אדם אהוב או לכל אירוע אחר, חשוב להתייחס לאדם שמקבל את המשלוח. עלינו להכיר מעט את הטעם שלו ולהבין אילו שוקולדים ישמחו אותו יותר. אם יש לו רגישויות מסוימות, אם הוא טבעוני, אם יש לו חולשה לטעמים מסוימים – כל אלו צריכים לבוא לידי ביטוי במארז השוקולדים שנבחר בעבורו. זהו בדיוק המקום שבו המתנה הופכת לאישית ומרגשת – כאשר המקבל מרגיש כי חשבו עליו והתאימו לו בדיוק את מה שהוא היה רוצה לקבל.

עם קורונה או בלעדיה, נראה שמשלוחי המתנות אינם הולכים להיעלם מחיינו. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים את המתנה המושלמת שתנחת על סף דלתו של האדם שאתם אוהבים – לכו בעקבות הטעם המתוק.

היכנסו לקטלוג מארזי מתנה של רוי שוקולד להזמנה אונליין של מארז מתנה במשלוח עד הבית.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן