Skip to content

בת 101 – צונחת הרחיפה המבוגרת ביותר בהיסטוריה

מרי הרדיסון מיוטה, שחגגה בספטמבר האחרון את יום הולדתה בצניחת רחיפה זוגית, תרחף היום אל ספר השיאים של גינס מאת גרשון גירון סבתא רבא מרי הרדיסון אינה קשישה רגילה בשום מובן. אם אישה מצליחה להגיע לגילה, היא עסוקה בחלק גדול מהמקרים במאבק בבעיות בריאות או רווחה. אבל מרי, שלפי תעודת הזהות שלה היא בת 101 […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרי הרדיסון מיוטה, שחגגה בספטמבר האחרון את יום הולדתה בצניחת רחיפה זוגית, תרחף היום אל ספר השיאים של גינס

מאת גרשון גירון

רגע הנחיתה. בני המשפחה הנלהבים רצים לקראת הסבתא הנועזת

סבתא רבא מרי הרדיסון אינה קשישה רגילה בשום מובן. אם אישה מצליחה להגיע לגילה, היא עסוקה בחלק גדול מהמקרים במאבק בבעיות בריאות או רווחה. אבל מרי, שלפי תעודת הזהות שלה היא בת 101 שנה, עשתה משהו שאף אחת מהן אפילו לא חולמת לעשות: היא הפכה לאחרונה לאישה המבוגרת ביותר בהיסטוריה שביצעה צניחת רחיפה. ספר השיאים של גינס, שבדק את השיא שלה, אישר ופירסם אותו.

 הרדיסון המריאה עם מדריך ב-1 בספטמבר 2011, בעוד ארבעה דורות של בני משפחתה צופים בה בהשתאות ומריעים לה על תעוזתה. הריחוף עבר בשלום, לרבות ביצוע כמה פעלולים, שהרדיסון הייתה שותפה מלאה להם.

בשאלון שמילאה עבור ספר השיאים כתבה הרדיסון שרעיון הריחוף התעורר בה בעקבות מעקב אחר בנה בן ה-75, שאימץ את הספורט הזה כתחביב. היא הוסיפה ואמרה כי אף שהיא "נפעמת" משיאה, היא מקווה שהוא עתיד להישבר. "אני משתוקקת שהמבוגרים לא יוותרו", הכריזה, "עשו דברים כל עוד גופכם מאפשר זאת. חישבו בצורה חיובית. הסביבה אינה אוהבת קוטרים".

הרדיסון שברה את שיא הצונחת המבוגרת ביותר בשנה אחת בלבד, לאחר שבשנת 2007 עשתה זאת קשישה בת מאה מקפריסין.

2 Comments

  1. דן
    21 במרץ 2012 @ 8:32

    זה בגלל שעד עכשיו אמא שלה לא הרשתה לה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן