Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

עלית מקבוצת שטראוס: רבע לשבע מוס אחרי שפותחים את אריזת הקרטון מגיעים לאריזה נוספת, אותי יש לפתוח גם. אז מוציאים את תבנית הפלסטיק הארוכה, שבתוכה מונחים חטיפי השוקולד החדשים. הרבה אריזות בשביל כמות לא גדולה של חטיף – 100 גרם בלבד – שבמקרה הטוב ימוחזרו, אם בכלל. בניגוד לאריזה, התכולה עצמה מספקת מאוד. החטיף מורכב […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עלית מקבוצת שטראוס: רבע לשבע מוס

אחרי שפותחים את אריזת הקרטון מגיעים לאריזה נוספת, אותי יש לפתוח גם. אז מוציאים את תבנית הפלסטיק הארוכה, שבתוכה מונחים חטיפי השוקולד החדשים. הרבה אריזות בשביל כמות לא גדולה של חטיף – 100 גרם בלבד – שבמקרה הטוב ימוחזרו, אם בכלל. בניגוד לאריזה, התכולה עצמה מספקת מאוד. החטיף מורכב מגלילית בעלת מרקם פריך ובצורה עגולה, המזכירה צורה של פרלין, עטופה בשוקולד ומלאה במוס. החברה השיקה את החטיף בשלוש גרסאות: במילוי קרם אגוזים ובציפוי שוקולד חלב; במילוי מוס חלבה ובציפוי שוקולד חלב; ובמילוי מוס קקאו ובציפוי שוקולד מריר. המוצר האחרון הושק במהדורה מוגבלת. כל אחד מהם הוא בבחינת תענוג – הוופל הפריך משתלב היטב עם כמות טובה של מוס, ושילובי הטעמים טובים ומגוונים גם יחד.

עד 19.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: שטראוס

 

יוניליוור: פינוק לילדים

החברה שדרגה את המוצרים שלה המיועדים לילדים, שדרוג שכלל גם שינוי בפורמולה וגם שינוי באריזה. במסגרת מהלך זה השיקה החברה סדרה חדשה של אל סבון, שמפו ללא דמעות, מרכך ושמפו משולב במרכך. הפורמולה של כל המוצרים מותאמת לילדים, ומכילה מרכיבי לחות, תמצית רוזמרין וויטמינים, ללא צבעים מלאכותיים וללא חומרים משמרים. המשפחה שקיבלה אותם להתנסות הייתה מסופקת: יש להם מרקם וריח נעימים שהילדים אהבו, הם ניקו היטב את השיער ועור הגוף, ולא היו מקרים של צריבה בעיניים בכלל. המרכך, עם זאת, היה בדרך כלל מיותר. עד 12.9 שקלים ל-700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

 

SILVER: נוזלים להברקת נעלי עור

שלושת המוצרים של המותג אינם חדשים על המדף בישראל, אך זו היתה הפעם הראשונה שהתנסינו בהם. בעידן של משבר כלכלי, השימוש במוצרים מסוג זה משמעותי מבעבר – יש להם את היכולת לשמור על הנעליים לזמן ארוך יותר, וכך לחסוך בהוצאות לא הכרחיות. שלושת המוצרים מבוססים על שילוב של שעווה ומים, וכל אחד מהם נבדל מהשני בצבע: שחור, חום ולבן. השתמשנו בהם במשך מספר שבועות, והם סיפקו לנעלי העור שלנו בדיוק את מה שהם היו צריכים: גם לחות שמזינה את העור ושומרת עליו, וגם מראה מבריק ורענן. 5.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר היבואן.

צילום: יח"צ חו"ל

 

כדאי לדעת

 

חברת הרבלייף השיקה ספר מתכונים המכיל מנות המבוססות על מוצרי התזונה של החברה. הספר נקרא "מבשלים דרך חיים" והוא כולל כ-80 מתכונים, כולל מרקים, מנות עיקריות, שייקים וקינוחים. 109 קלים, להשיג ב-harbelife.co.il.

צילום: דן פרץ

 

ביקונקט השיקה את אוזניות True Wireless Jabra Elite 85t. האוזניות משלבות מסנן רעשים אקטיבי הניתן להתאמה אישית, והן מיועדות לשימוש רצוף של עד 38 שעות ועד 25 שעות שימוש עם ANC פעיל. משולבים בהן רמקולים 12 מ"מ (לעומת 6 מ"מ בדגם הקודם), שישה מיקרופונים מובנים (לעומת ארבעה בדגם הקודם) וטכנולוגיית Sidtone לשמיעה עצמית טובה יותר במהלך שיחה. העיצוב אמור לעשות אותן נוחות יותר, יש להן מתאמי אוזניים אובליים ותמיכה בטעינה אלחוטית. 799 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן