Skip to content

אומרים שביבי חכם, גאון, אז אומרים. ביבי נכנס לפראנויות בגלל הרשתות החברתיות, מעולם לא סבלתי אותו. מעולם. עוד כשנכנס לחיינו בסוף שנות השמונים, כמטאור, ראיתי בו ננס לבן, בקושי. ‏עסקנות מסריחה, תמיד היתה, אני מבטיח לכם. אבל מה שעוד היה, שביבי הגאון לא לקח בחשבון, שזה צירוף מקרים אומלל של אישה שלא יודעת שובע, שיחד […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אומרים שביבי חכם, גאון, אז אומרים. ביבי נכנס לפראנויות בגלל הרשתות החברתיות, מעולם לא סבלתי אותו. מעולם. עוד כשנכנס לחיינו בסוף שנות השמונים, כמטאור, ראיתי בו ננס לבן, בקושי.
‏עסקנות מסריחה, תמיד היתה, אני מבטיח לכם. אבל מה שעוד היה, שביבי הגאון לא לקח בחשבון, שזה צירוף מקרים אומלל של אישה שלא יודעת שובע, שיחד איתו ועם הילד שלו, זה נשק בינארי מסוכן. מה שהוא עוד לא קלט, זה שהאמצעים השתנו והכול מוסרט ומוקלט. עוד לא לקח בחשבון הנרקיסיסט, שהוא לא באמת גאון ושהוא יקליט את כולם ואף אחד לא יעלה על זה נכון שיש לו קהל אוהדים שרוף, נכון שהם רואים בזה שהוא גנב, סוג של גבורה, כי זה קטארזיס לעניים.
‏הרבה דברים נכונים אפשר להגיד, אבל דבר אחד ברור. ביבי ילך הרבה אחרי שהוא צריך היה ללכת, זה יעלה לנו ולו ביוקר רב, הוא ילך בקרוב, אסור לסלוח לו, להם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן