Skip to content

הלוואה – כל מה שצריך לדעת

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפני שלוקחים הלוואה לכל מטרה מה צריך לבדוק?

המצב הכלכלי ויוקר המחיה הגבוה גורם ללא מעט אנשים להיקלע למינוס. מצב זה יכול להיות זמני או מתמשך והוא מצריך פתרון מיידי. אחד הפתרונות לפתירת הבעיה היא לקיחת הלוואה לכל מטרה. באמצעות הלוואה ללא מטרה ניתן לכסות באופן מיידי את המינוס ולהמשיך בחיים כרגיל. אך בטרם לקיחת הלוואה לכל מטרה, חשוב לבדוק כמה דברים חשובים.

ריבית ההלוואה – מהי ריבית ההלוואה שאתם עומדים לשלם מדי חודש על תשלומי ההלוואה שלכם. האם אתם יכולים לעמוד בתשלומי הריבית על הלוואה או שלא? ייעוץ בנקאי עם יועץ בנקאי יעזור לכם לענות על שאלות אלה ולהתאים לכם הלוואה מתאימה בהתאם לצרכים האישיים שלכם. לכן מומלץ ביותר לשבת עם יועץ בנקאי ולעבור איתו על כמה סוגי הלוואות שיכולות להתאים לכם ולראות איתו את התנאים של כל הלוואה והלוואה.

תקופת ההלוואה – לתקופת ההלוואה חשיבות רבה בעת לקיחת הלוואה לכל מטרה. ככל שתקופת ההלוואה ארוכה יותר כך תשלומי ההחזר נמוכים יותר. בדר"כ הלוואות ניתנות עד לחמש שנים. בעת בחירת תקופת החזר ההלוואה חשוב שתחשבו את סכום ההחזר הכולל על מנת שתדעו אם תוכלו לעמוד בו או לא. גם בתקופת ההלוואה תוכלו להיעזר ביועץ בנקאי מקצועי ומנוסה שיעזור לכם בכך ויתאים לכם את תקופת ההחזר המתאימה בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

צילום: מאתר פרי פיק מאושר לשימוש

הגוף שממנו אתם לוקחים הלוואה – בעת לקיחת ההלוואה חשוב לדעת מאיזה גוף אתם לוקחים הלוואה. האם אתם לווים מהבנק שלכם או מסניפים אחרים או שאתם מעדיפים להלוות מגופים חוץ בנקאיים כגון: חברות פיננסיות, חברות ביטוח וחברות האשראי. כדאי שתדעו שהבנקים מציעים את הריביות הכי נמוכות והתנאים הכי משתלמים לעומת החברות החוץ בנקאיות.

תשלומי החזר ההלוואה – תשלומי ההחזר הם הדבר החשוב ביותר לאחר אחוז ריבית הלוואה. ככל שתשלומי ההחזר הם לתקופה ארוכה יותר כך גובה ההחזר מדי חודש יהיה נמוך יותר. חשוב לשבת עם יועץ בנקאי ולבדוק איזה תשלומי החזר אתם יכולים לעמוד בהם מדי חודש ובהתאם לכך לבחור את ההלוואה שמתאימה לכם.

מסגרת נפרדת – חשוב שהלוואה שאתם לקחת תהיה במסגרת נפרדת שלא קשורה לחשבון הבנק שלכם או חשבון האשראי. מסגרת נפרדת מאפשרת לכם רוגע ורווחה אישיים, מאחר שהתשלומים שיורדים לא משפיעים על המסגרת הכללית שלכם. לרוב תשלומי ההלוואה הם במסגרת נפרדת ממסגרת החשבון כך שהם לא מפריעים למסגרת הכללי של הלווה.

הודות לדברים אלה תוכלו לקחת הלוואה לכל מטרה שמתאימה לצרכים האישיים שלכם ושתוכלו לעמוד בה מדי חודש. בדיקה של כל אחת מהנקודות חשובה ביותר במיוחד שמדובר על הכסף שלכם. ייעוץ עם יועץ בנקאי לגבי לקיחת הלוואה לכל מטרה, תעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות לכם פיננסית. לכן הרבה אנשים שלוקחים הלוואה לכל מטרה, ניגשים לייעוץ בנקאי ודרכו הם בוחרים את ההלוואה שמתאימה לצרכים האישיים שלהם וכך נמנעים מתשלום ריבית פיגורים.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן