Skip to content

ושוב זה קורה: שכחה את בנה הפעוט ברכב

אם חשודה שהשאירה את בנה הפעוט בן 10 חודשים ברכב שחנתה בקניון בנהריה. כוח משטרה ומד"א חילץ את הפעוט, האם נלקחה לחקירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת נהרייה עכבה לקחקירה תושבת הישוב הבדואי ערמשה שבגליל המערבי, בחשד כי נטשה היום (שני) את בנה  בן 10 חודשים ברכבה לאחר שהחנתה את הרכב בקניון נהרייה המצוי בעיר. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי אזרחית ששהתה בקניון שמעה בכי של תינוק והבחינה ברכב ובו תינוק כבן מס׳ חודשים כשהוא אדום ומזיע ודיווחה על כך למשטרה. שוטרי תחנת נהריה שהגיעו למקום, הזעיקו למקום אנשי מד״א ותוך כך החלו בנסיונות לאתר את אמו של התינוק אשר אותרה כעבור כשעה כשהגיעה למקום. האם והתינוק נלקחו לחדר המיון של המרכז הרפואי לגליל ובתום הטיפול הילד הועבר לחזקת משפחתה של האם כאשר האם נעצרה לחקירה בתחנת משטרת נהריה. המשטרה הודיעה כי תבקש את הארכת מעצרה של האם החשודה בבית משפט השלום בקריות.
ממד"א נמסר כי   בשעה 10:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על תינוק שנמצא לבדו בתוך רכב בחניון תת קרקעי של מרכז מסחרי בנהריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ופינו להמשך בדיקות לבי"ח המרכז הרפואי לגליל בנהריה את הפעוט בן עשרה חודשים,כשהוא בהכרה מלאה.

אילוסטרציה (דוברות מד"א – מרחב אשר)

חובשת רפואת חירום במד"א רוית כהן סיפרה: "כשהגעתי למקום ראיתי אזרחית שהבחינה בתינוק והוציאה אותו מהרכב, מחזיקה אותו על הידיים. הוא היה בהכרה, בכה והיה אדמומי. סיפרו לנו ששמעו מתוך רכב בכי של תינוק וכשהם הסתכלו, הבחינו בתינוק שנמצא לבדו ברכב והוציאו אותו. מבדיקה ראשונית מצבו היה יציב ופינינו אותו לבית החולים להמשך בדיקות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן