Skip to content

גרין קארד לארצות הברית

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגרלת גרין קארד לארצות הברית – עכשיו הזמן להתחיל בתהליך

הגירה לארצות הברית היא משאת נפשם של ישראלים רבים, ואחת הדרכים הזמינות והמתבקשות ביותר להצליח ולבצע את המהלך היא באמצעות השתתפות בהגרלת הגרין קארד של ממשלת ארצות הברית. בניגוד למה שעשויים רבים לחשוב, דווקא עכשיו, כאשר מגפת הקורונה עדיין משתקת חלקים נרחבים מהעולם, מארצות הברית ומישראל גם יחד, זהו זמן מצוין להתחיל בתהליך ובהכנות לקראת ההגרלה של השנה הבאה. כיצד ומדוע יש להתחיל בתהליך ממש עכשיו, ולמה מדובר באופציה שמומלץ לכל מי שמתעניין בהגירה לארצות הברית לבחון בקפידה?

להתחיל בהליך הבירוקראטי מספיק זמן מראש על מנת להעלות את הסיכויים

גרין קארד לארצות הברית, בין אם באמצעות השתתפות בהגרלה ובין אם במסלולים אחרים, הוא אישור שלוקח זמן להשיג, כך שמדובר בתהליך שלוקח זמן – כמה חודשים טובים לכל הפחות, ובדרך כלל מספר שנים עד לסיום המלא של התהליך. בעוד כמעט כל ויזה שנרצה להוציא לכל מקום, ובטח לארצות הברית, תהיה כרוכה בהליך בירוקראטי אשר יימשך כמה שבועות לכל הפחות, וכמה חודשים בדרך כלל, מובן מדוע הוצאת גרין קארד לארצות הברית – אחד האישורים המבוקשים והמקיפים ביותר בעולם, כרוכה גם כן בהליך בירוקראטי לא קצר.

לכן, ממש עכשיו זהו זמן מצוין להתחיל בתהליך זה, גם אם הגרלת הגרין קארד הקרובה עדיין נמצאת במרחק של קרוב לשנה מאיתנו. חשוב להבין כי לא מדובר בהגרלה אליה מגישים טופס אחד מהיר ובודד, אשר לאחר אישורו הזריז פשוט נכנסים להגרלה וזהו זה.

ממש לא. להיפך – השתתפות בהגרלת הגרין קארד כוללת הגשה של טפסים רבים ושונים, ווידוא עמידה בקריטריונים וברשימת המדינות הזכאיות להשתתף בהגרלה ספציפית באותה שנה ועוד. מדובר בהליך הכולל הכנה מוקדמת אשר יכולה בהחלט לסייע להטות את הכף לכאן או לכאן, ולשפר את הסיכויים של מגיש הבקשה לזכות בהגרלה. כאמור, לא מדובר בהגרלת "לוטו" רגילה ואקראית לחלוטין, אלא בהגרלה בה מורשים להשתתף רק אזרחים ממדינות מסוימות, וגם בין רשימת מדינות אלו סיכויי הקבלה משתנים מהגרלה להגרלה ותלויים בכמות המהגרים לארה"ב מאותה מדינה במהלך השנים האחרונות.

בין זה שהקריטריונים לזכייה משתנים מדי שנה לכך שהשתתפות בהגרלה מצריכה הגשת טפסים וסיפוק ראיות והוכחות שונות בנוגע למגישי הבקשה – ברור מדוע מדובר בתהליך ארוך יחסית, המצריך תשומת לב כבר חודשים רבים לפני שההגרלה מתרחשת בפועל.

אילוסטרציה: depositphotos

הגשת בקשה להגרלת הגרין קארד באמצעות חברה מקצועית

בין אם השתכנעתם בצורך להתחיל בתהליך הבירור להגרלה כבר עכשיו ובין אם לא – בכל שלב בו תרצו לבחון אופציה זו מומלץ ביותר לעשות זאת בסיועה של חברה מקצועית המתמחה בגרין קארד לארצות הברית, ובאופן ספציפי בהגשת בקשות להגרלת הגרין קארד השנתית. אנשי המקצוע העובדים בחברות שכאלו כבר מחזיקים בכל הידע והניסיון הדרושים על מנת לייעל עבורכם את התהליך ולקצר אותו ככל הניתן, ואף חשוב מכך – לוודא כי אתם ניגשים להגרלה עם סיכויי ההצלחה הטובים ביותר מבחינתכם.

אנשי מקצוע מטעם חברות אלו יוכלו גם לייעץ לכם האם ומתי כדאי להתחיל בתהליך, ומה ניתן וכדאי לעשות גם עכשיו – בעיצומה של מגפת הקורונה וכאשר נראה כי כל הבירוקרטיה בארץ וגם בארה"ב תקועה במקום. כך, תוכלו לחסוך לעצמכם זמן יקר, לנצל את ימי הסגר המשמימים לצורך קידום המעבר שלכם לארצות הברית ולצאת מהקורונה כאשר אתם כבר נמצאים במרחק נגיעה מהגרין קארד, בין אם באמצעות ההגרלה ובין אם באמצעות אחד מן הערוצים האחרים (דוגמת קרבה משפחתית, מעבר למטרות עבודה או אלטרנטיבות שונות אשר מומלץ למי שלא עומד בקריטריונים האחרים לבחון).

בכל מקרה, הגרלת גרין קארד מהווה את אחד הערוצים המתבקשים והזמינים ביותר עבור כולנו לנסות ולקבל גרין קארד לארצות הברית, או לפחות למצות אופציה זו ולהמשיך ממנה לאופציות זמינות נוספות.

היכנסו למידע נוסף אודות גרין קארד לארצות הברית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן