Skip to content

אחרי שהפר כל הבטחה – עכשיו הוא גם נוזף בנו

רוית נאור זועמת. עכשיו גנץ נוזף בנו? (מאמר דיעה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בני גנץ למד לדבר בטון רציני וכועס. בדיוק כמו נתניהו. בני גנץ למד לדבר עם תנועות ידיים וגבות מכווצות מכעס, בדיוק כמו נתניהו. בני גנץ למד לפזר פייק ניוז, בדיוק כמו נתניהו. בני גנץ למד איך לזלזל ולהשפיל את קהל הבוחרים שלו, בדיוק כמו נתניהו.

אלא שפה טמונה הבעיה שלו: קהל הבוחרים שלו, הוא אחר מזן כת הביביסטים. אין לו הורים שאכלו חרא משלטון מפא"י, שגם אחרי ארבעה עשורים מחפשים את מי להאשים. אין לו רגשי נחיתות והוא לא מחפש את מי לשנוא ולהאשים במצבו הנוכחי. קהל הבוחרים שלו, בבסיסו, עסוק בלעבוד קשה, לשלם יותר מדי מסים, ליהנות פחות מדי מזמן איכות עם הילדים ולצאת ולעשות מילואים.

צילום: אלכס קולמויסקי – פול

הבוחרים של בני גנץ נתנו לו את קולם עבור ההבטחה המפורשת של מי שכיהן כרמטכ"ל ונתפס כאיש אמין, שהוא יהווה אלטרנטיבה לשלטון המושחת, המסואב והמנותק, שהשתלט על המדינה, ולא יהפוך לתעודת ההכשר של הנאשם בפלילים. אבל גנץ הוכיח שאין ספק שהוא תלמיד מצטיין.

גנץ למדה מהר אך לינוק מעטיני השלטון

בני גנץ למד מהר מאוד איך לינוק מעטיני השלטון, למד כיצד מפרים הבטחות, איך מעצבים מחדש את המציאות וגורמים לאזרחים להרגיש אשמים. אשמים על כך שהעזו להביעה דעה ולצייץ חוסר נחת ממי שהיווה את רשת הביטחון היחידה שנותרה לנתניהו ואפשרו לו להמשיך ולרמוס את הסדר החברתי, שלטון החוק והעתיד של האזרחים במדינה, וכל זה רק למען הישרדותו הפוליטית של ראש הממשלה, שאותו התיימר להחליף.

בני גנץ הפר כל הבטחה שנתן למעל למיליון ורבע בוחריו. הוא נתן ידו לאחת הממשלות המושחתות, מסואבות והמנותקות שאי פעם קמו פה. הוא לא נשכב על הגדר למענינו, הוא לא בלם את הרימון עבורנו – הוא שכח לרכוס את הרוכסן וכולנו משלמים את המחיר.

כל מה שנותר לנו כבוד ראש הממשלה החליפי, זה לצייץ. ואנחנו לא נפסיק לצייץ עד שלא תיקח אחריות על אחד הכישלונות המפוארים בתולדות הפוליטיקה המקומית שלנו, תאסוף את עצמך ושרידי מפלגתך המתפוררת, ותחזור לראש העין. תיפרד מהווילון, משני רכבי האוודי שאנחנו משלמים עליהם. מכל היועצים והעוזרים והדוברים, שממשיכים לינוק מכספי המסים שלנו, ותתחיל לשקם את שלום הבית הפרטי שלך. אנחנו נסתדר. אנחנו נשאר פה לנקות לשקם ולבנות את כל מה שהצלחת להרוס בזמן כל כך קצר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן