Skip to content

כלב הגיע עצמאית למד"א ו'דרש' להתפנות על גבי אלונקה לוטרינר

סיפור מוזר של כלב שנפצע קלות בתאונה, פינה את עצמו לתחנת מד"א וסרב להתפנות לוטרינר, אלא כשהוא עומד על גבי אלונקה ובאמבולנס. לכלב שלום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפתגם אומר: כשלכלב נושך אדם, זו לא סנסציה, אבל כשאדם נושך כלב, זה כבר מעניין. הסיפור הבא של הכלב, מוזר באוותה מידה.
מדובר בכלב שנפגע קל בתאונת דרכים, פינה את עצמו עצמאית לתחנת מד"א וסירב לעבור לעבור לטיפול ווטרינר, אלא על גבי אלונקה.
קאיו, כלב מסוג אקיטה מגן יבנה, ברח לפני כשבוע מביתו ונפגע באורח קל ממכונית חולפת ברחוב.
דקות לאחר מכן, הגיע הכלב אל תחנת מד"א ו"דרש" טיפול. המקרה עצמו אירע במד"א שבגן יבנה, לפני כשבוע ותחילתו בשעות הצהרים של יום רביעי, כשאל התחנה בישוב הגיעו ילדים ששאלו את המתנדבים השוהים בה באם נתקלו במהלך נסיעותיהם הבוקר בכלב המשפחתי שלהם 'קאיו' בן ה-3.5 שנעלם מביתם. אנשי התחנה השיבו בשלילה והילדים המודאגים המשיכו בחיפושיהם.

דקות מעטות לאחר שהילדים עזבו את התחנה, נכנס למשרדה של דליה מגידי, אחראית המתנדבים בתחנה, כלב שדומה בתיאורו לזה שהילדים חיפשו כשהוא סובל ממעט חבלות ושפשוף על פניו. על פי הסימנים נראה היה כי הכלב ניצל מדריסה.
מגידי: "הופעתי מאוד מהביקור המיוחד שהמתין לי במשרד. אני רגילה לטפל בבני אדם במהלך שגרת היום, אבל לטפל בכלב זה יוצא דופן בהחלט. הכלב היה מקסים ואהב להיות בתחנה. מיד הבחנתי שהוא כנראה נדרס, אבל מלבד שריטות קטנות הוא היה שמח ועמד על רגליו. אני שמחה ונרגשת מאוד שהסיפור הסתיים בהצלחה ובצורה חיובית".

חברי צוות האמבולנס של מד"א נזכרו כי מספר ילדים חיפשו אותו דקות לפני כן – אך הילדים כבר לא היו ברחוב. חובש נהג אמבולנס, ספיר אכסלרוד נכנס מיד אל פורום תושבי גן יבנה  שבפייסבוק ונתקל בפוסט של בני המשפחה המבקשת את עזרת הציבור באיתור הכלב המשפחתי שאבד ארבע שעות קודם לכך.
אכסלרוד  לא התעצל וצלצל אל בני משפחת אזולאי, שהתרגשו ולא האמינו כי הכלב המשפחתי שלהם נפגע ופינה עצמו אל תחנת מד"א. ואכן, כשהמשפחה הגיעה אל התחנה, החיבור מחדש עם קאיו היה מרגש לכל הצדדים. אלא כשבני המשפחה רצו לפנותו לטיפול ווטרינרי, 'קאיו', סירב להתפנות. הוא פשוט התיישב על הרצפה וסירב לזוז לא עזרו התחינות והבקשות, הכלב סירב לקום וללכת.
למרות שהכלב נראה בריא ושלם, הציעו אנשי מד"א למשפחה לפנות אותו באמצעות אלונקה באמבולנס, וכך היה. הכלב התרצה עמד על האלונקה ויחד עם אנשי צוות מד"א שהניפו אותו ובני המשפחהה מלווים וכנס "הפצוע", אל הרכב בדרכו לטיפול הרפואי, כשמצבו טוב והוא נובח ומקשקש בזנבו יחד עם משפחתו.

קאיו מובל על גבי אלונקה (צילום: מד"א)
צילום: מד"א

חובש מד"א אסלרוד: "כמה רגעים לאחר שהכלב נכנס לתחנה, נזכרנו בילדים שחיפשו כלב והסתובבו ברחוב. אבל הם כבר לא היו  שם ולא ידענו מה לעשות. ואז החלטתי להיכנס לפורום התושבים בפייסבוק – ולשמחתי הגדולה איתרתי את המשפחה, שכבר ארבע שעות מחפשת בדאגה את קאיו. צלצלתי אליהם ומיד שמעתי מהצד השני התרגשות ושמחה גדולה. האיחוד היה מאוד מרגש ומשמח. אנחנו רגילים לטפל בבני אדם – והיום זכינו לעזור גם לכלב".

בעליו של הכלב עומרי אזולאי סיכם את האירוע וסיפר: "כשגילינו שהוא נעלם מאוד דאגנו וכל המשפחה והחברים התגייסו לחפש אותו בכל גן יבנה. פתאום קיבלתי טלפון מספיר ממד"א – שהודיע שהכלב ממתין לנו בתחנה. בכינו מהתרגשות וקאיו היה קצת בטראומה, אבל שמח מאוד לראות אותנו. היום הוא כבר רץ וקופץ בבית ושכח לגמרי מהתאונה או מהבריחה מהבית. אנחנו רוצים להודות לאנשי מד"א שטיפלו בו וסייעו לנו מאוד, אין לנו מילים להודות."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן