Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

KETO CHEF של מצות אביב: פירורי קיטו מוצרי המותג החדש מיועדים למי שחי בהתאם לכללי התזונה הקיטוגנית, והוא יכול לשמש היטב גם את מה שמבקש "רק" להפחית את צריכת הפחמימות או להימנע מגלוטן. מוצר זה הוא גרסה של פירורי לחם, ובהתאם לכללים הוא עשוי משקדים בלבד. המשמעות היא 9 גרם פחמימות ל-100 גרם מוצר וללא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

KETO CHEF של מצות אביב: פירורי קיטו

מוצרי המותג החדש מיועדים למי שחי בהתאם לכללי התזונה הקיטוגנית, והוא יכול לשמש היטב גם את מה שמבקש "רק" להפחית את צריכת הפחמימות או להימנע מגלוטן. מוצר זה הוא גרסה של פירורי לחם, ובהתאם לכללים הוא עשוי משקדים בלבד. המשמעות היא 9 גרם פחמימות ל-100 גרם מוצר וללא גלוטן בכלל. אותנו הוא שימוש, איך לא, להכנה של שניצלים, והוא התגלה כאחד המוצרים נטולי הגלוטן הטובים שיש בשוק (אם לא טוב מכולם): בעזרת ביצה הוא נתפס בקלות על העוף, המרקם שלו עדין, והוא הוסיף טעם עדין מאוד לשניצלים.

עד 25 שקלים ל-300 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, בחנות המפעל של מצות אביב, עדן טבע מרקט, בחנויות טבע וב-ketochef.co.il.

צילום: אפרת אשל

 

Shiny: מוצרים למטבח

המותג הזה קיים בארצנו כבר 40 שנה, אבל אנחנו התוודענו למוצרים שלו רק לאחרונה. המגוון שמציע המותג הוא רחב, כולל את כל מה שנע בין מגבות למטבח, מפות ולצחות חד פעמיות לבין ניילון נצמד ונייר אלומיניום. שמחנו לגלות בין המוצרים רדיד אלומיניום עבה וברוחב 45 ס"מ, מהסוג שצריך שיהיה בכל מטבח – העובי שלו והרוחב הגדול יחסית נותנים מענה למצבים בהם צריך לכסות תבניות גדולות, למשל. גליל הניילון הנצמד של המותג, ברוחב 30 ס"מ, אינו שונה מזה של המתחברים בנוחות השימוש וביעילות שלו.

עד 24.9 שקלים. להשיג במגה, מגה בעיר, יינות ביתן, מקס סטוק, ויקטורי, יוחננוף, פרש מרקט, היפר כהן, שוק העיר, חצי חינם, מחסני השוק, חינם פלוס, קינג סטור, סאלח דאבח ועוד.

צילום: יח"צ

 

בנא משקאות: יינות מבעבעים ולבנים

הרשת מציעה לקראת הסילבסטר מספר יינות, חלקם לבנים וחלקם מבעבעים, המשווקים בבלעדיות בסניפי הרשת. בין המבעבעים תמצאו את בורגו סולה, בקסברג ברוט ולמברוסקו פיקאסו. האחרון, PACASSO, הוא למעשה שני יינות למברוסקו מבעבעים מאזור אמיליה-רומאנה שבאיטליה. האחד הוא יין רוזה חצי יבש בעל צבע אדום, טעמים של פירות אדומים וארומה עדינה של פירות יער, תות שדה ואוכמניות; והשני הוא יין לבן חצי יבש בעל צבע צהבהב עם טעמים של פרי לימוני קיצי וארומה עדינה של פירות הדר. קלילים, כיפיים ובמחיר נוח, אלמנט חשוב לא פחות. 39.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת. https://www.banamashkaot.co.il/

 

 

כדאי לדעת

 

חברת BABYZEN השיקה עריסה חדשה תחת המותג YOYO. יש לה מעטפת קשיחה למחצה, כיסוי רגליים, מזרן כפול בעובי 4.5 ס"מ, גגון מתארך, כיסים פנימיים לאחסון ובדים כביסים. 3 ק"ג זה משקל העריסה בלבד, 8.1 ק"ג כחלק מהמוצר כולו.

3,550 שקלים כולל שלדה, עריסה ובדי השלמה לטיולון 6+. להשיג באולם התצוגה של IBB GROUP ואצל משווקים מורשים.

צילום: יח"צ

 

Kotex השיקה את Kotex Young night, תחבושת לילה לנערות עם התאמה טובה יותר לגוף, עד 0% נזילות ועד 100% נוחות ובטחון. היא כוללת שכבה פנימית אלסטית המתאימה עצמה למבנה הגוף, מרכז ספיגה לספיגה מהירה , ותעלות אחוריות וצדדיות להתאמה לגוף ולמניעת נזילות. עד 5 שקלים ל-20 יחידות. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן