Skip to content

עיסוי ספורטאים – טיפול בפציעות ספורט

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עיסוי ספורטאים טיפול בפציעות ספורט
*בשיתוף -ניר חוכיימה עיסוי רפואי

פעילות ספורטיבית זהו דבר מבורך כל עוד עושים אותו בחוכמה ושומרים על בריאות הגוף.פציעות ספורט יכולים להיגרם מאימוני כושר לא מותאמים,עומס באימוני כושר,ספורטאים רבים נפצעים במהלך אימונים.ישנה חשיבות רבה של מנוחה בין אימון לאימון וטיפול לשרירים העובדים קשה במהלך האימונים,אם כל זה לא קורה מתפתחות דלקות בגוף או פציעות ברכיים,כאבי גב,פריצת דיסק,בלט דיסק אשר גורמים  בהפסקת האימונים.

ישנה חשיבות רבה למתיחות גם לאחר אימון וגם במהלך עיסוי ספורטאים שגם  זה מביא להרחבת השרירים לאחר כיווצם.

פציעות כמו פריצת דיסק או דלקות בשרירים כמו גם פציעות קרסול יכולות להשבית ספורטאי לתקופה לא מובטלת יש חשיבות רבה במניעה וטיפול לשרירים מפרקים תנועה ושחרור חומצות מהשרירים אשר עובדים קשה .

צילום באחריות : ניר חוכיימה עיסוי רפואי

 

קינזיולוגי טייפ (צילום באחריות: ניר חוכיימה עיסוי רפואי ) 

עיסוי ספורטאים

עיסוי ספורטאים יעיל כמניעה וטיפול בשרירים כדי להביא את הספורטאים למצב של שיפור תוצאות כל עוד הוא נעשה בהתמדה אפשר להגיע לתוצאות שלא תאמינו שיפור בתוצאות ריצה,ריבה על אופניים ,הרמת משקולות,מרתונים וקלילות שרירים שיסייעו לסיים  אימונים  בתורה טובה ללא כאבים .

רצוי לעבור עיסוי ספורטאים  אחת לשבוע או פעמיים בשבוע על מנת לקבל תוצאות טובות .

עיסוי ספורטאים אינו עיסוי רגיל למשל כמו עיסוי שבדי טיפול אינטיבי מדויק על שרירים רבים והוא מותאם לפי פעילות הספורטאי כאשר יש הבדל בין מתאמני חדרי כושר לבין ספורטאים פעילים למשל שחקני כדורגל ליגת העל .

הטיפול משתנה בין כל קבוצת אימון זאת אומרת רצי מרתון יקבלו טיפול אחר מאשר רוכבים על אופניים הטיפול יותאם  אישית לכל ספורטאי

הטיפול כולל  עיסוי לשרירי הרגליים עבודה עמוקה אינטיסיבית על שריר הסוליה המשפיע מאוד על הרצים למרחקים  למשל ,שריר התאומים,שריר אמסטרינג ,שריר הראש החיצוני ושריר הראש התיכון המשפיעים על פעילות ברכיים .

טיפול בשרירי הגב חשובים גם  הם לעוסקים בפעילות ספורטיבית מוגברת למשל בריצה אנחנו מאמצים  מאוד את שרירי גב תחתון,שימוש במפרקים,אגן,לכן ישנה חשיבות גדולה להורדת הלחץ מהשרירים  עצמם .

https://youtu.be/CKIyB42dDnA

קינזיולוגי טייפ

לאחר העיסוי יתבצע הדבקה של טייפינג באזורי כאב אשר עליהם מתלונן המטופל או אשר אבחן  המטפל בהם יש צורך בהמשך טיפול.

טייפינג עוזר ביציבות למפרק ומונע תנועות שיכולות שלפגוע או החמרה למפרקים,גידים, רצועות,שרירים,יחד עם זאת טייפנג עוזר בהורדת העומס והלחץ מהשרירים .

הדבקה של טייפינג יעילה מאוד להפגת כאבים במיוחד מאזורי מפרקים ומאזורי זוקפי שרירי הגב האחראים על יציבות הגוף ועוזרת להקל בכאב ולשחרר את העומס קל וחומר אם זה מיד לאחר עיסוי ספורטאים.

הדבקה של קינזיולוגי טייפ תהיה כל עוד יש רגישות בשרירים  או במפרקים או ישנם בעיות המובילות לכאב .

ניר חוכיימה מעסה רפואי בכיר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן