Skip to content

מסך הקרנה חשמלי – מדריך נבוכים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסך הקרנה חשמלי – איך לבחור?

בחרתם את המקרן המושלם, המפרט הטכני שלו מעולה, הוא מסונכרן בצורה מושלמת עם גודל החדר והמחיר בכלל יצא להיט. אבל מה כל זה שווה אם אין לכם מסך הקרנה מתאים ? מסכי ההקרנה החשמליים הם המסכים שמתאימים למקרנים שדורשים איכויות גבוהות. איך בוחרים מסך הקרנה חשמלי ?

[ ראה כאן מבצעי מסכי הקרנה חשמליים ]

חפש את הנוחות שלה בכל מערכת

מה שמבדיל את מסך ההקרנה החשמלי מיתר המסכים הוא הנוחות המתאפשרת לנו בשימוש. אבל כל מסך הקרנה חשמלי הוא בעל מנגנון אחר, יש את מסכי ההקרנה עם מנוע סינכרוני ויש כאלה בעלי מנוע טובולרי. העדיפו תמיד לרכוש מסך הקרנה בעל מנוע טובולרי, מנוע זה יותר חזק, אך מחירו גבוה יותר. מסך ההקרנה החשמלי מופעל על ידי שלט רחוק. אמנם מדובר על גדלי מסך גדולים, אך ניתן תמיד לעצור את גלילת המסך בגודל המתאים לכם, שיכול להיות גם מטר. הנוחות לא צריכה להתבטא רק במסך ההקרנה עצמו אלא במיקום שלו בחדר, עליכם לבחור מסך הקרנה חשמלי שגודלו הסטנדרטי לא גדול מדי, אם המסך גדול מדי במבנה הסטנדרטי שלו אתם תסבלו מכאבי צוואר ולא יהיה לכם נוח לצפות בהקרנה.

צילום: מרכז הסאונד

באיזה פורמט המסך עובד?

במסכי הקרנה יש מספר פורמטים ולעיתים יש מסך אחד שיש לו את כל הפורמטים. עליכם לבדוק את הפורמט של מסך ההקרנה שלכם (3: 4, 9:16 ואחרים), יש להתחשב בפורמט המסך לפני שתחליט איזה מערכת ממונעת היא הטובה ביותר.

מערכת שקטה

אוקיי, מערכת חשמלית נשמע מעולה, אבל מה בנוגע לכל ה"תופעות לוואי" של המסכים? יש מסכי הקרנה חשמליים שהם מאוד רועשים בזמן השימוש. אז יש לכם שתי אפשרויות, או לבחור במסך הקרנה שקט במיוחד וסביר להניח שתשלמו עליו יותר, או לרכוש מסך הקרנה לא רועש מדי ולקנות גם אביזרים שתורמים לשקט של מסך ההקרנה.

צילום: מרכז הסאונד

ספק אנרגיה זמין

עליכם לקחת בחשבון שמסך ההקרנה חייב להיות זמין לחיבור חשמל כלשהו לאורך כל זמן השימוש. אלא אם כן אתם משאירים אותו פתוח, אבל לצורך גלילה או פריקה עליכם לדאוג לכם שהמנוע יהיה מחובר לחשמל.

צילום: מרכז הסאונד

גודל המסך

מסכי ההקרנה החשמליים מגיעים לגדלים עצומים, אבל אם מדובר כאן על שימוש ביתי אין שום סיבה שתרכשו מסך הקרנה גדול. בדקו עד איזה גודל המקרן שלכם יכול להקרין, יש מקרנים שיכולים להגיע גם ל 300 אינץ', וחשבו מהו הגודל המקסימלי בו תשתמשו (זאת בהתאם למרחק המקרן ממסך ההקרנה), כך תוכלו לבחור את הגודל המתאים ביותר לכם. אין סיבה לרכוש מסך הקרנה גדול מדי, ככל שהמסך יותר גדול כך גם הסכום שתשלמו בסוף. כמו כן, בחירת גודל המסך צריכה להיעשות במחשבה על כמות הקהל הצופה במסך.

צילום: מרכז הסאונד

סוגים שונים של מסכים חשמליים

סוגי מסך חשמלי הוא די מגוון, יש מסכי הקרנה חשמליים אותם תראו בבתי קולנוע, הם מכונים גם מסכים קבועים. המחירים של המסכים האלו יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים. יש מסכים הקרנה עם מותחנים או מסכי HD שהם גם מסכים חשמליים, עליכם לבחון את כל האופציות ולהתייעץ עם איש מקצוע איזה מסך הקרנה מתאים יותר למקרן אותו בחרתם.

חשוב להיעזר באיש מקצוע לצורך התאמת המקרן למסך הקרנה, בין אם מדובר על מסך הקרנה חשמלי או ידני.

מיקום

שימו לב, מסכי הקרנה חשמליים פחות מתאימים למקומות פתוחים, ומגיבים לא טוב ללחות. עליכם לבדוק שהמסך אותו אתם קונים הוא חסין מים במקרים בו אתם מתכננים להשתמש בו במקום חיצוני. מסך הקרנה חשמליים לבית יכולים להיות או לסלון שלכם, לחדר שינה או לקולנוע ביתי. חשוב לדעת בדיוק מה השימוש שלכם מהמוצר לפני שאתם קונים אותו.

צילום: מרכז הסאונד

לסיכום

בחירת המקרן צריכה להעשות בהתאמה עם בחירת מסך ההקרנה וההפך. שני המוצרים תלויים אחד בשני כדי להבטיח צפייה מהנה. מסכי ההקרנה החשמליים הם המסכים הנרכשים ביותר והאמינים ביותר, הם מיועדים בדרך כלל למקרני DLP. מסכי ההקרנה החשמליים מגיעים בגדלים שונים, מבנים שונים ובצורות התקנה שונות. אם אין לכם כל ידע בנושא, הגיעו לחנות מקצועית ושם תקבלו את ההכוונה המתאימה.

המדריך באדיבות: מרכז הסאונד – יבואני מקרנים ומסכי הקרנה

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן