Skip to content

נתניהו ורעייתו הוכנסו לחדר מאובטח במוצ"ש האחרונה

באורח תמוה בסמיכות לפריצת אוהדי טראמפ לקונגרס האמריקאי מפרסמים ערוצי התקשורת "הדלפה" ולפיה אובטח ראש הממשלה ורעייתו בחדר מאובטח במוצאי שבת האחרונה. זאת מבלי לציין כי זו הודעת דוברות ראש הממשלה. "הניסיונות של משפחת הפשע לבית נתניהו להשוות את המפגינים לתומכי טראמפ הם המשך ישיר של מסע ההסתה של משפחת נתניהו", מוסרים בדגלים השחורים. כריים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באורח תמוה "הודלפה" הערב (שישי) לתקשורת – ערוץ 13,  12 ו-11   ידיעה שהייתה למעשה הודעת דוברות ממשרד ראש ההמשלה ולפיה בערב שבת האחרונה ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הוכנסו, בהחלטת המאבטחים, לחדר המאובטח במעון ראש הממשלה, שם הם שהו במשך כארבעים דקות. זאת אחרי שהמפגינים הגיעו בארבע אחר הצהריים, כשעתיים לפני הגעת מרבית השוטרים, ופרצו את אחד המחסומים. המאבטחים פעלו בהתאם לפקודות במקרה כזה. עוד הוסיפו בחדשות הערוץ כי בל מצב "לא היה כל איום על שלומם של יושבי הבית, ולא היה כל חשש שהמפגינים יפרצו פנימה".
כאן המקום לציין כי מדובר בהודעת דוברות שנשלחה ממשרד ראש הממשלה. ההודעה התקבלה בשלושת הערוצים ואלו רצו לפרסמה מבלי להצליב עובדות, מבלי לאמת את ההודעה ומבלי לקבל תגובות מתנועות המחאה ומבלי לציין אפילו כי מדובר בהודעת דוברות ובכך הפכו להיות פשוט שופר להודעות דוברות ראש הממשלה.


הפריצה שלא הייתה – בלעדי למגפון ניוז (צילום: ציפי מנשה)

מתנועת הדגלים השחורים נמסר בתגובה: "הניסיונות של משפחת הפשע לבית נתניהו להשוות את המפגינים לתומכי טראמפ הם המשך ישיר של מסע ההסתה של משפחת נתניהו. מחר יתקיימו הפגנות זה השבוע ה-29 ברציפות, 29 שבועות שבהם היו למעלה מ-400 מקרי תקיפה מתועדים נגד המפגינים. נמשיך להילחם למען הדמוקרטיה הישראלית במחאה לא אלימה- כמו תמיד".

מתנועת קריים מיניסטר נמסר בתגובה: "ההסתה והשקרים של ראש הממשלה נגד המפגינים חצו היום קו אדום. שום מחסום לא נפרץ והמפגינים הפגינו כחוק ברחוב ציבורי מחוץ לאחת הכניסות ובידינו תיעוד לכך. אין לנו ספק כי אם ראש הממשלה ורעייתו נכנסו לחדר מאובטח זה תוצר של טירוף המערכות השורר במשפחת נתניהו. בלתי נתפס שאמצעי התקשורת נותנים יד לשקרים מבלי לבדוק את העובדות. במשך חצי שנה אנו מקיימים בבלפור מחאה לא אלימה ונמשיך למחות בדרך זו כל מוצש בבלפור עד שהמושחת יילך!".

המשטרה הוסיפה גדר אבטחה ותלתלית ליד השער האחורי של מעון ראה"מ בסמולנסקי (צילום יוסי סבג – קריים מיניסטר)

גם בתנועת 'אין מצב' תקפו בחריפות את פרסום דוברות ראש הממשלה: "בתגובה לפרסום הידיעה של ״פריצת המפגינים לבית ראש הממשלה״ בשבוע שעבר, מדובר בסילוף עובדות מכוון. המפגינים אפילו לא נכנסו לרחוב המוביל לכניסה למעון ראש הממשלה כפי שרואים היטב בתמונות. מדובר בניסיון ליצור דעת קהל כאלו המפגינים הם מסוכנים, להשוות אותם השוואה הזויה לפורעי החוק בקפיטול וזאת כדי להכשיר את הקרקע לפעולות אלימות כנגד המפגינים בהפגנה מחר ובהמשך המחאות. זוהי עזות מצח וניסיון לשטיפת מוח של הקהל הרחב כנגד המחאה והמוחים. מעולם לא ננקטו על ידי המוחים צעדים אלימים למול ראש הממשלה ומשפחתו. ספינים ותו לא !"

עורך הדין דניאל חקלאי שמייצג פעילי מחאה בבתי המשפט הגיב: לא היה ניסיון פריצה למעון הרשמי של רה"מ. נתניהו לא היה בשום סכנה. טוב שמאבטחיו פעלו בהתאם להנחיות ועדת שמגר בעקבות רצח רבין ז"ל: ברגע שבו מספר מפגינים עמדו בצמוד לשער החיצוני של המתחם, היה עליהם למקם את נתניהו ורעייתו בחדר מאובטח. אלו ההנחיות.  אך בשום שלב לא ניסה איש לפרוץ למעון הרשמי. ודאי שאיש לא התכוון לפגוע בנתניהו.

חקלאי ממשיך ושואל מדוע הדבר לא פורסם לאחר האירוע עצמו בתחילת השבוע החולף אלא רק כעת? ומשיב: כדי ליצור הקבלה מרושעת וכוזבת בין המפגינים הדמוקרטיים והבלתי אלימים נגד שלטונו המסוכן של נתניהו – אלו שסופגים כל הזמן קללות, איומים, יריקות ותקיפות מצד תומכיו ברחבי המדינה – לבין תומכיו של הפאשיסט הפופוליסט מוושינגטון שפרצו למתחם הקונגרס.

"על חייו של נתניהו יש לשמור מכל משמר. איש מהמפגינים נגדו לא יפגע בו. זה אפילו לא מתקרב לזוועת ההסתה נגד רבין, לניסיונות הפגיעה בו וכמובן לקיפוד חייו. רחוק משם שנות אור. וטוב שכך.  אך נתניהו מנהיג נורא ומסוכן למדינת ישראל ויש לפעול בכל דרך חוקית ודמוקרטית כדי לסלקו מהשלטון. "

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן