Skip to content

בחירת לינה עבור החופשה המשפחתית הבאה שלכם בצפון אחרי הסגר

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

בשיתוף רשת מלונות מטיילים

צפון הארץ הוא ללא ספק מהאזורים האטרקטיביים ביותר עבור חופשה משפחתית, במיוחד השנה כאשר טיסות לחו"ל אינן ממש מהוות אופציה. טיולי משפחות (אליהן יוצאים כמה משפחות חברים יחדיו) הם מסוגי הטיולים הנפוצים והפופולאריים יותר בארץ, ומסיבות טובות – מדובר בחוויה מהנה ובלתי נשכחת, במיוחד אם בוחרים בקפידה את בית המלון בו מתארחים במהלך הטיול. להלן כמה מהשיקולים העיקריים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מלון בצפון לחופשה המשפחתית הבאה שלכם ו/או לחופשת משפחות, כמו גם כמה דוגמאות לבתי מלון צפוניים מושלמים עבור כל משפחה.

צילום: מלונות מטיילים

שיקולים בבחירת בית מלון בצפון לטיול משפחות

כיצד נרצה לבחור את בית המלון עבור טיול המשפחות הבא שלנו לצפון הארץ? ובכן, כדאי להתחשב בשיקולים כלליים חשובים מצד אחד, ובמאפיינים של כל אחד מבני המשפחה מאידך.

בין השיקולים הכלליים נציין כמובן את המחיר (מבצעי קורונה אטרקטיביים במיוחד השנה…), את הסביבה והנוף בהם ממוקם בית המלון (נוף ירוק ופסטוראלי מחלון החדר אינו עניין מופרך או בלתי מושג…) ואת הקרבה של המלון לאטרקציות המתוכננות עבור הטיול שלכם. בנוסף, במידה ואתם יוצאים לטיול יחד עם הכלב/ים של המשפחה, כדאי לחשוב על כך מבעוד מועד ולוודא כי המלון או בית ההארחה בהם אתם מזמינים חדרים אכן "ידידותיים" לכלבים ומקבלים אותם באהבה. אל תשאירו בבית את החברים הטובים ביותר.

צילום: מלונות מטיילים

מלבד לשיקולים כלליים שכאלו, כדאי כמובן להתחשב גם בצרכים והרצונות של כל אחד ואחת מבני המשפחה. במידה וישנם ילדים קטנים, ניתן בהחלט למצוא לא מעט מלונות ובתי אירוח בצפון אשר כוללים אטרקציות לילדים ולכל המשפחה, החל מבריכת שחייה ועד לפינות משחקים לפעוטות. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון גם שיקולי תזונה – כשרות וטבעונות הם שני נושאים מרכזיים בהקשר זה בארץ, וחשוב לבדוק עם בית המלון מבעוד מועד הם קיים מזון כשר, טבעוני או "ייחודי" מכל סוג אחר, במידה וזה רלוונטי עבור אחד מבני המשפחה או יותר.

דוגמאות מומלצות למלונות בצפון למשפחות אשר עונים על כל הצרכים

את כל הצרכים והנקודות שצוינו למעלה, כמו גם רבים אפשריים נוספים, ניתן למצוא במגוון בתי מלון בצפון הארץ. להלן כמה דוגמאות בולטות למלונות מומלצים שכאלו –

בגשר הזיו, הסמוך לחוף אכזיב שבגליל המערבי, ניתן למצוא מלון מטיילים פסטוראלי ואטרקטיבי ביותר, כזה הכולל ארוחות ממשובחות, פינות ישיבה ירוקות ופסטוראליות וקרבה לאינספור מוקדים ואטרקציות, דוגמת חוף הים של אכזיב.

צילום: מלונות מטיילים

במלון הוילג' נהר הירדן הממוקם בסמיכות למפגש בין החצבאני לבניאס ניתן למצוא שילוב מהמם בין בקתות פסטוראליות מעץ לבין מרחבים ירוקים, בית קפה משובח ובריכת שחייה מפנקת.

בקיבוצים כמו איילון ודפנה ניתן למצוא בתי מלון פסטוראליים ומפנקים במיוחד למשפחות, וכך גם בקיבוץ מלכיה הממוקם מול רמת הגולן.

בקיצור, לא חסרים מלונות משובחים בצפון אשר מושלמים עבור חופשה משפחתית, כמו גם חופשת משפחות "המונית" יותר. כל שצריך הוא להגדיר את הצרכים הספציפיים שלכם מראש, ובמידה ואין יותר מדי צרכים ייחודיים ויוצאי דופן שכאלו, סביר להניח שתוכלו לבחור מתוך רשימה ארוכה ומפורטת…

מחפשים מלון בצפון למשפחות? היכנסו לאתר רשת מלונות מטיילים המציעה אירוח בקיבוצים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן