Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

Gillette: סדרת King C. Gillette המותג, שהתמחה לאורך כל השנים במוצרים לגילוח, נכנס כעת גם לתחום עיצוב וטיפוח הזקן, בהתאם למגמה בולטת בתחום הטיפוח הגברי בשנים האחרונות. גולת הכותרת של הסדרה הוא מוצר חשמלי לעיצוב הזקן, שמיוצר לחברה על ידי Braun. המוצר כולל שלושה מסרקים, אשר ביחד מאפשרים לעצב את הזקן ב-11 אורכים שונים (או […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Gillette: סדרת King C. Gillette

המותג, שהתמחה לאורך כל השנים במוצרים לגילוח, נכנס כעת גם לתחום עיצוב וטיפוח הזקן, בהתאם למגמה בולטת בתחום הטיפוח הגברי בשנים האחרונות. גולת הכותרת של הסדרה הוא מוצר חשמלי לעיצוב הזקן, שמיוצר לחברה על ידי Braun. המוצר כולל שלושה מסרקים, אשר ביחד מאפשרים לעצב את הזקן ב-11 אורכים שונים (או 0.5 מ"מ ללא מסרק), סוללה נטענת המאפשרת עבודה רציפה של 50 דקות, ועמידות במים כמתבקש. במקביל כוללת הסדרה את סכין הגילוח הידוע שלה (בעיצוב המותאם לסדרה), וכן ג'ל גילוח שקוף, שמפו במרקם ג'ל לשטיפת הפנים והזקן, באלם לריכוך הזקן ושמן לזקן. ככל שמדובר במוצרי הטיפוח, ג'ילט נותנת מענה מצוין לצרכי הלקוחות – השמפו לעור הפנים והזקן ניקה היטב את שניהם, בעודו מותיר את העור עם תחושה של רעננות. השמן והבאלם עשו עבודה טובה בריכוך ובהוספה של לחות לזקן, שאחרת יכול בקלות להיות יבש ולא נעים. המרקמים שלהם נעימים והריחות יתאימו גם לצעירים וגם למבוגרים יותר. המוצר החשמלי לא היה מהטובים שניסינו עד היום. ההחזקה של הידית יכולה להיות יותר נוחה, וכך גם קיצור הזקן – יש צורך לעבור יותר מדי פעמים על אותו אזור כדי לוודא שהזקן כולו באותו האורך. 17.9 שקלים למכשיר החשמלי, 64.9 שקלים לסכין הגילוח, 39.9 שקלים לשאר המוצרים. להשיג בסופר-פארם.

צילום: יח"צ

 

אסם: מנה חמה חריפה אש

חובבי המנות החמות יכולים לנסות את המוצרים החדשים של החברה, כולם חריפים וכולם אסיאתיים. ההיצע כולל נודלס תאילנדי חריף בטירוף (שלושה פלפלים אדומים על האריזה); נודלס קוריאני חריף אש (שני פלפלים אדומים על האריזה), ונודלס וייטנאמי חריף בקטנה (פלפל אדום אחד על האריזה). שמחנו שהחברה עמדה בהבטחה וכל אחד מהמוצרים חריף, עם הבדל ברור ברמת החריפות. הטעם הכללי של כל מוצר שונה מהאחר, כיאה לשיוך הקולינרי, אבל לא ידענו להגיד "כן, זה באמת תאילנדי/קוריאני/וייטנאמי". כדאי לדעת שעדיף לא לערבב את התכולה לפני ששלב ההכנה מסתיים, וזאת למרות ההנחיות. עד 7.95 שקלים ל-75 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

פרוקטר אנד גמבל: קפסולות אריאל Allin1 בניחוח Lenor FRESH

איחוד המותגים נעשה הודות לעובדה כי שניהם נמצאים תחת אותה הבעלות. מדובר למעשה באותן קפסולות ידועות, המיועדות למכונת הכביסה, עם הניחוח של מרכך הכביסה, שמזכיר פירות הדר. הטבליות מספקות ניקיון מוצלח למרבית הכתמים הנפוצים (כתמי שמן, למשל, עדיין דורשים פעולה נוספת עם חומרים אחרים), והן מתמוססות לחלוטין בתהליך הכביסה. כדוריות הריח שיש בטבליות מוסיפות לבגדים ניחוח שנותר לכמה ימים (בחברה מבטיחים שבעה), ניחוח שלפעמים בא לידי ביטוי גם בזמן שלובשים אותם. 34.9 שקלים ל-24 יחידות. להשיג בשופרסל וב-BE.

צילום: יח"צ

 

Jelixir: מוצרי קוסמטיקה בהתאמה אישית

מותג הקוסמטיקה החדש מנסה לספק התאמה אישית טובה יותר של מוצרי הקוסמטיקה הגנריים לכל לקוחה (ולקוח). לשם כך נוצרו שני קרמים בסיסיים, אליהם מוסיפים אחד מארבעה בוסטרים, בהתאם לצורך האישי. האבחון נעשה אונליין, בעזרת שאלון, ועל בסיס זה מתקבלת ההמלצה. אחרי שעברנו את השלב הזה (שהיה נוח ומהיר), קיבלנו לעור היבש שלנו קרם לחות Aurora ואת הבוסטר Raindrop, המיועד ללחות והזנה אינטנסיביים. כל מוצרי החברה הם וגאן פרנדלי, עם רכיבים אורגניים, ללא פאראבנים, ללא סולפטים, ללא שמן מינרלי, והם מיוצרים בישראל. ב-Aurora יש מיצוי סברס, ויטמין E ונוגדי חמצון, חמאת שיאה, שמן חמניות וחומצה היאלורונית. בבוסטר יש גם מיצוי מלפפון, שמנים מאבוקדו, קוקוס וזית, שמן חוחובה, ויטמין E ונוגדי חמצון, שמן זרעי ענבים וחומצה היאלורונית. לשני המוצרים יש מרקם נעים במיוחד וספיגה מעולה, והם עשו פלאים לעור – תוספת הלחות הורגשה מיד (והיא נותרה לאורך שעות היום), העור קיבל הרגשה ומראה רענן יותר, ולאורך זמן העור פשוט נראה חי יותר. 136 שקלים ל-20 מ"ל בוסטר, 216 שקלים ל-50 מ"ל קרם. להשיג ב-https://www.jelixir.com/.

צילום: איה ווינד

 

 

בקצרה

 

המותג Twix מקיים פעילות נושאת פרסים במהלך החודש, כדי לקדם את הצריכה של החטיף, כמובן. כל מי שרוכש אחד ממוצרי Twix יכול להיכנס לאינסטגרם של twixisrael, להשתתף בפעילות #Mad4Twix ולקבל אפשרות לזכות במכונת קפה ובמגוון פרסים. 3.9-21.9 שקלים. להשיג ברשתות המזון ובחנויות נוחות.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן