Skip to content

14 שנות מאסר ו-200 אלף שקל כפיצוי נגזרו על מורה לריקודים סלונים שאנס וביצע מעשים מגונים בתלמידותיו

על קונסטנטין גרשון, מורה לריקודים סלוניים מבאר שבע שהואשם באונס ובביצוע עבירות מין אחרות בארבע תלמידות שלו בנות 13-16 לאורך שנתיים, נגזרו היום 14 שנות מאסר ותשלום פיצוי לקורבנותיו לפי חומרת ההרשעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14 שנות מאסר ותשלום פיצויים בסך 20 אלף ₪ נגזרו הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע על קונסטנטין גרשון, מורה לריקודים סלוניים מבאר שבע, שהואשם באונס ובביצוע עבירות מין אחרות בארבע תלמידות שלו בנות 13-16 לאורך שנתיים ונעצר במאי 2018.
על פי האישום הראשון, הנאשם בעל את המתלוננת, בהיותה כבת 13, שלא בהסכמתה החופשית, וביצע בה מעשה סדום, וכן מעשים מגונים, שלא בהסכמתה. בנוסף הציע לה הנאשם הצעות חוזרות ונשנות בעלות אופי מיני. על כך הוא הורשע בביצוע עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות, מעשה סדום בנסיבות מחמירות, מעשים מגונים והטרדה מינית.
על פי האישום השני, ביצע הנאשם מעשים מגונים והציע הצעות מיניות לקטינה שלמדה אצלו ריקודים סלוניים השנים 2010-2017 מכיתה ג' ועד כיתה י'. באישום זה הורשע קונסטנטין בביצוע עבירה של מעשה מגונה, כן בביצוע מספר עבירות של הטרדה מינית.

צילום אילוסטרציה מאתר pexels לשימוש חופשי לפי רישיון CC

על פי האישום השלישי שעניינו בעבירות מין שבוצעו כלפי קטינה 3, ילידת 2003, שלמדה ריקודים סלוניים אצל הנאשם החל משנת 2014.  על פי אישום זה, הנאשם הורשע בביצוע מספר עבירות של מעשים מגונים, ובמספר עבירות של הטרדה מינית.
על פי האישום הרביעי, קנטנטין הורשע בביצוע שתי עבירות של מעשים מגונים ובמספר עבירות של הטרדה מינית העבירות הנ"ל בוצעו כלפי הקטינה 4, ילידת 2000, שלמדה אצלו שיעורי ריקוד החל משנת 2014 ועד שנת 2016 לערך.
בית המשפט גם גזר על המורה לריקודים לשלם  120אלף ₪ לטובת הקטינה הראשונה, 50 אלף ₪ לטובת הקטינה השנייה, וסך של 25 אלף ₪ לכל אחת משתי המתלוננות הנוספות.

גרשון העביר חוג לריקודים סלוניים מטעם חברת "כיוונים", ובעבר היה אחראי על ילדים בני 12-5. ראשית הפרשה בחודש שעבר, אז הגיעה פנייה ממרכז הגנה לילדים ולנוער על אודות בת 17 שהתלוננה שכשהייתה בת 15 הותקפה מינית על ידי גרשון, שהיה המדריך שלה בחוג.
הנערה שהתה במרכז הגנה בית לין, שנותן מענה ראשוני לבני נוער ולילדים שנפגעו פיזית, מינית או נפשית. במהלך החקירה אותרו שלוש נערות נוספות, בת 13 ושתי בנות 16, שעל פי החשד גרשון ביצע בהן עבירות מין במהלך השנה האחרונה, אם במגע ואם באמצעות מסרונים בעלי תוכן מיני. אחת מהן התלוננה בעקבות שיחה עם אמה ושתי האחרות התלוננו לאחר שהמשטרה יצרה איתן קשר. אחת מהמתלוננות לא יכלה להעיד בשל מצבה הנפשי ולכן כשנמנע מסניגורו של הנאשם לחוקרה האישומים הללו בוטלו.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן