Skip to content

איך לקנות מאלי אקספרס?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבצעים את הקניות שלהם דרך רשת האינטרנט. מגיפת הקורונה שמשתוללת בעולם בשנה האחרונה רק הגבירה את התופעה שהתרחבה מאוד בעקבות הסגרים הרבים.  אנשים שהתרגלו לקנו חלק גדול מהקניות שלהם דרך האינטרנט לא ממש מבינים איך הצלחנו להסתדר לפני כן. הקנייה דרך הרשת מאפשרת להגיע למגוון הרבה יותר גדול במחירים יותר זולים עם הרבה פחות מאמץ.

אתרי תיווך לאלי אקספרס

יש ישראלים רבים שמרכזים את הקניות שלהם רק בישראל בגלל שהם מתקשים בקנייה מחו"ל. אתר הקניות הכי גדול שמוכר לישראל הוא כמובן אלי אקספרס. יש מספר חברות בשוק שגילו את הרתיעה של חלק מהישראלים בהתעסקות עם אתרים בשפה זרה שהם לא מכירים והם עושים תיווך בין האתר בחו"ל לבין האתר בארץ. הם מאפשרים חווית קנייה בעברית באתרים מחו"ל.

יש מספר בעיות עם האתרים האלו. הבעיה הכי גדולה עם האתרים האלו היא שהם מציעים רק מספר מאוד מצומצם של פריטים. בגלל שהם צריכים לעשות תרגום של האתרים בעצמם הם לא מספיקים לתרגם הרבה מאוד דפים ולכן המלאי נשאר מאוד קטן. הייתרון הגדול של קנייה מאלי אקספרס לישראל קשורה בין היתר למבחר העצום של דברים שניתן לקנות בחנות מכל סוג ומכל צורה.

חיסרון נוסף שיש בקנייה מהאתרים האלו היא עמלת התיווך שהם לוקחים מהישראלים בדרך כדי למכור להם ישירות בעברית. הרבה פעמים הקנייה מאתרי התיווך הופכת את הקנייה להרבה פחות כדאית לעומת הקנייה מאלי אקספרס עצמם.

טיפים לקנייה מאלי אקספרס

אני מציע להתגבר על הפחד ולקנות ישירות מאלי אקספרס. לאלי אקספרס יש ממשק בעברית שמאפשר לראות את המוצרים בעברית. זה ללא ספר הופך את הקנייה להרבה יותר נוחה. אבל הממשק בעברית מבוסס על תרגום אוטומטי, ולכן העברית שלו היא הרבה פעמים לא מדויקת ולפעמים אפילו לא כל כך מובנת.

אני מציע לשלב בין הממשק בעברית לבין הממשק הרגיל באנגלית. אחרי שהגעתם לדף מוצר שנראה לכם תנסו לקרוא את התיאור בעברית ואחר כך תעברו לראות את אותו מוצר בממשק של האנגלית ותנסו לראות מה עוד אתם מצליחים להבין.

שיטה נוספת שלפעמים מועילה כדי להבין את הדף באופן יותר מושלם היא להפעיל על הממשק באנגלית את האפשרות של גוגל טרנסלייט לתרגום. אמנם גם התרגום הזה הוא הרבה פעמים לא מספיק טוב, אבל הוא בדרך כלל יותר טוב מהתרגום הראשוני של אלי אקספרס. לפעמים השילוב של שני התרגומים ביחד מאפשר מספיק הבנה שמאפשרת קנייה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן