Skip to content

מזראטי גיבלי מתחשמלת

מזראטי גיבלי היברידית, ההיברידית הראשונה מבית המותג היוקרתי, נחתה בישראל ותוצע במחיר של החל מ-550,000 ₪
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מזראטי גיבלי היברידית היא הדגם הראשון של מזראטי שמשלב בין מנוע בנזין למנוע חשמלי. הגיבלי ההיברידית משלבת בין מנוע 4 צילינדרים חדש מוגדש טורבו בעל  330 כ"ס ומנוע חשמלי 48V שמחוברים יחדיו ומעניקים לרכב ביצועים מרשימים, תוך חיסכון בדלק.

מזארטי גיבלי,היברידית יוקרתית (צילום באדיבות היצרן)
מזארטי גיבלי,היברידית יוקרתית (צילום באדיבות היצרן)

השילוב של מנוע ה-2 ליטר החזק ביחד עם גיר 8 הילוכים אוטומטי והנעה אחורית, מספקים תאוצה מאפס ל-100 קמ"ש בתוך 5.7  שניות ומהירות מרבית של 255 קמ"ש. תצרוכת הדלק המשולבת היא 8.9 ליטר/100 ק"מ, שיפור של כ-20% לעומת הגיבלי הרגילה.

באשר לעיצוב החיצוני, 2 פריטי עיצוב מייצגים את הטכנולוגיה ההיברידית ומייחדים את הגיבלי ההיברידית ביחס לגרסת הבנזין הרגילה – 3 פתחי האוורור הצדיים המסורתיים של מזראטי צבועים בצבע כחול במקום הכרום המוכר, וכן הסמל המוכר המעוצב עם נגיעות כחולות.

מזארטי גיבלי,היברידית החל מ 550 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
מזארטי גיבלי,היברידית החל מ 550 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

הגיבלי משווקת בישראל ב-2 רמות גימור: גיבלי היברידית – במחיר החל מ- 550,000 שח ומצוידת בחישוקי 19", מושבי עור איטלקיים, מושבים חשמליים, חיישני חניה, מצלמת רברס, מערכות בטיחות מלאות, מערכת מולטימדיה 10.1 אינץ' עם צימוד אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ומשטח טעינה אלחוטי.

גיבלי היברידית גראנספורט – במחיר החל מ- 610,000 שח ומצוידת בחישוקי 20" ועיצוב חיצוני ספורטיבי, מתלים אדפטיביים, פנסי לד אדפטיביים, מצלמות 360, מערכות בטיחות מלאות, מושבי ספורט איטלקיים חשמליים, הגה ספורט, קליפרים בצבע ומערכת מולטימדיה 10.1 אינץ' עם צימוד אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ומשטח טעינה אלחוט.

מושבי עור ומערכת מולטימדיה 10.1" (צילום באדיבות היצרן)
מושבי עור ומערכת מולטימדיה 10.1" (צילום באדיבות היצרן)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן