Skip to content

איך לארגן אירוע משפחתי בתקופת הקורונה?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נגיף הקורונה נחת עלינו ביום בהיר ואף אחד מאתנו לא חשב שזה הכיוון שאליו הוא לוקח אותנו. סגרים שחוזרים על עצמם, השבתה של המסחר, פגיעה אדירה בכלכלה וכן גם עולם האירועים ספג מכה קשה. אנחנו הישראלים חיים ונושמים אירועים. זו האנרגיה שלנו, המפגשים החברתיים והמשפחתיים, הרגעים הקטנים שאנחנו פשוט לא מפסיקים לחייך ולצחוק בהם.

מהיותנו עוברים מחתונה לשבת חתן, מיום הולדת למסיבת חג, מצאנו את עצמנו בקושי יוצאים מהבית ומגיעים רק לאירועים מצומצמים בתקופות שאין אנו סגורים בבית. אז איך בכל זאת מתכננים ומפיקים אירוע מרגש בתקופה הלא פשוטה הזו ולא מפסיקים לשמוח?

צילום: עמית אורנשטיין (קייטרינג נועה דניס)

גמישות בלוקיישן

אחוז גבוה מאולמות וגני האירועים החליטו לסגור עד להודעה חדשה בשל העובדה שחל איסור לקיים התקהלויות של למעלה מ-10-20 אנשים במקום פתוח. לכן, אחת הדרכים להפיק אירוע ייחודי היא פשוט להיות גמישים בלוקיישן. זו יכולה להיות מסיבת חתונה בוילה בה תתארחו על ידי חברת קייטרינג לחתונה בסגנון של ארוחת שף, חינה בחיק הטבע או בת מצווה בבית במושב של הסבא והסבתא. קצת יצירתיות, הרבה דמיון ובעיקר גמישות יהפכו את האירוע הבא שלכם ללא פחות מחלומי.

צילום: עמית אורנשטיין (קייטרינג נועה דניס)

קייטרינג לאירועים קטנים בוחרים חכם

מכיוון ומדובר באירוע אינטימי ויחסית קטן, חשוב לבחור חברת קייטרינג שמצד אחד מתאימה את הסגנון שלה לסוג האירועים הללו ומצד שני ערוכה גם היא ללוקיישן שתבחרו. זו צריכה להיות חברה שיודעת להתארגן בהיבט הלוגיסטי בכל מקום, עם כל מטבח ועדיין מבלי לפגוע בטריות המרכיבים, איכות המנות והרמה הקולינרית, שכן בכל זאת מדובר באירוע ייחודי. במידה והחלטתם לקיים את האירוע בחיק הטבע כמו למשל באמצעות אוהל בחוף הים, זולה בחורשה או מסיבה ביקב, גם כאן יש חשיבות להיערכות.

צילום: עמית אורנשטיין (קייטרינג נועה דניס)

קייטרינג חלבי מגשי אירוח, בופה או ארוחת שף חד פעמית

אחד הדברים הכי חשובים כאשר בוחרים חברת קייטרינג לאירוע אינטימי הוא התפריט. בשונה מאולמות וגני אירועים המספקים לכם מעט מאוד אלטרנטיבות עם תפריט מובנה קיים, כשאתם אלה שבוחרים את חברת הקייטרינג או השף שמבשל עבור האירוע שלכם, יש לכם הרבה יותר גמישות.

לכן, חשוב לשבת ולבחור ביחד את התפריט, להסביר את הצרכים שלכם, את הסגנון שאתם אוהבים ולפי זה גם יוגשו המנות. דבר נוסף שיש לשים עליו את הדעת הוא כל הנושא של צורת ההגשה. לא רק שצורת ההגשה משפיעה על אופי האירוע, האווירה וסוג המנות בתפריט, היא גם משפיעה מאוד על התקציב. לכן, תמיד כדאי לנסות לקבל השראה, להגדיר מראש את התקציב שלכם פר מנה ולהתייעץ עם החברה שבחרתם. אחד הפתרונות שהפכו פופולאריים באירועים קטנים אך פחות פורמליים הוא הגשה בסגנון של מגשי אירוח היוצרים מגוון ושפע על השולחן.

צילום: עמית אורנשטיין (קייטרינג נועה דניס)

מוזיקה, תאורה ומה שביניהם

כמובן שכמו בכל אירוע גם המוזיקה, התאורה, העיצוב והאווירה חשובים. אם החלטתם על אירוע בטבע, הרי שלצמחיה מסביב תפקיד פסטורלי חשוב ביצירת האווירה ולא תצטרכו לעשות יותר מדי. כדי לחסוך לעצמכם הרבה כאבי ראש, אנו ממליצים לכם לבחור חברת קייטרינג שמספקת עבורכם סל שירותים לתכנון והפקת אירוע כמו השכרת שולחנות וכסאות בהתאמה אישית, מפות, מפיות, כלי הגשה וכל מה שצריך כדי שהאירוע יהיה פשוט מושלם.

לסיכום, למרות התקופה הלא פשוטה הזו, עדיין אפשר לחגוג, לשמוח ולהיות עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים בעולם. אמנם בקטן אבל אם הרבה מאוד שיק וסטייל שיש רק באירועים קטנים.

המאמר נכתב באדיבות קייטרינג חלבי נועה דניס המציע שירותי קייטרינג לאירועים קטנים. לקבלת תפריט והזמנה הכנסו לקישור.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן