Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

Only Hot: שקיות חימום חברת טי אנד איי החלה לשווק בישראל את שקיות החימום של המותג היפני. מדובר בארבעה סוגים שונים של שקיות חימום חד פעמיות, העשויות מחומרים טבעיים בלבד. ההבדל בינהן קשור בחלק בגוף אותו רוצים לחמם – יש לחימום הגב, כפות הידיים, כפות הרגליים או אצבעות הרגליים. כולן, אגב, מיועדות לשימוש בבית או […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Only Hot: שקיות חימום

חברת טי אנד איי החלה לשווק בישראל את שקיות החימום של המותג היפני. מדובר בארבעה סוגים שונים של שקיות חימום חד פעמיות, העשויות מחומרים טבעיים בלבד. ההבדל בינהן קשור בחלק בגוף אותו רוצים לחמם – יש לחימום הגב, כפות הידיים, כפות הרגליים או אצבעות הרגליים. כולן, אגב, מיועדות לשימוש בבית או מחוצה לו, כולל בזמן פעילות ספורטיבית. מה יש בתוכן? פחמן פעיל, ברזל, מים ומלח, והן מוכנות לשימוש מספר דקות לאחר שפותחים אותן. ניסינו את השקיות המיועדות לכפות הרגליים, והן עשו לנו טוב בלילות הקרים שהיו לנו עד כה – השתמשנו בהן בתוך הבית (לא ישירות על העור, לפי ההנחיות), והן סיפוק חום למשך כל שעות הערב והלילה, עד שהלכנו לישון. 10-19 שקלים למארז הכולל שתי שקיות (או שקית אחת לגב). להשיג בריקושט, חנויות מטיילים וב-www.OnlyHot.co.il.

צילום: יח"צ

 

גלידות שטראוס: מגנום פיינטס

אחד הדברים המבאסים בגלידות, במיוחד במשפחתיות, הוא כל אותם מצבים בהם מתברר שהתוספות המובטחות נמצאות בחלק העליון של הגלידה בלבד, ולא במעמקיה. כך אנחנו נהנים מאוד בביסים הראשונים, והרבה פחות בביסים הבאים. סדרת הגלידות המשפחתיות החדשה של המותג עושה הכל כדי לא לבאס: שכבת השוקולד המצפה את הגלידה נמצאת גם בחלק העליון, גם בקרקעית, גם בתוך הגלידה וגם באופן שעוטף את הגלידה לכל ההיקף שלה. זה אומר שבכל ביס מובטח שוקולד בפה, דבר מבורך במיוחד. הסדרה נכנסת לתחרות עם הגלידות של האגן דאז, בן אנד ג'ריס ופסק זמן. מה שהיה מבאס זו כמות קטנה בהשוואה לכל המתחרים של הגלידה – 440 מ"ל מול 473-520 מ"ל של המתחרות – אבל מחירים דומים. אם בכל זאת רוצים, אז צריך לבחור ארבע גרסאות של שלגוני מגנום ידועים: וניל קלאסיק – גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד חלב ובמעטפת שוקולד חלב; וניל שקדים – גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד חלב מעולה ושקדים מסוכרים, ובמעטפת שוקולד חלב; וניל שוקולד לבן – גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד לבן ובמעטפת שוקולד לבן; ושוקולד לבן ועוגיות – גלידת שמנת עם ריפל בטעם עוגיות, שברי שוקולד לבן ופירורי עוגיות, ובמעטפת שוקולד לבן. מכל בחינה אפשרית, זו אותה הגלידה שאנו מכירים מהשלגונים.

עד 28.9 שקלים ל-440 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו 0304

 

טבעול: נאגטס ירקות

סדרת המוצרים החדשה של החברה מנסה לגרום לילדים – וגם למבוגרים – לאכול יותר ירקות. איך עושים את זה? הקונספט הוא נאגטס, כלומר חטיפים קטנים, שתכולתן היא ירקות מאותו הצבע, כאשר הציפוי הפריך מכיל גם הוא ירקות. זו התוצאה: נאגטס ירקות כתומים משלבים דלורית, בטטה וגזר וציפוי המכיל גזר; נאגטס ירקות ירוקים משלבים ברוקולי, קישוא ואפונה בציפוי המכיל ברוקולי; ונאגטס ירקות לבנים משלבים כרובית, תפוח אדמה ובצל בציפוי המכיל כרובית. הגודל הופך אותם לקלים לאכילה בביסים ספורים. חיממנו אותם בהתאם להנחיות, וקיבלנו חטיפים קראנצ'יים מבחוץ ורכים מבפנים, וטעמים מובחנים ומאוזנים.

עד 35.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

אננדה קוסמטיקה: סדרת אנטיאייג'ינג מבוססת אגוז הגרנובל

חברת הקוסמטיקה הישראלית השיקה מוצרים חדשים שתפקידם הוא להביא לשיקום, טיפול, הזנה וטיפוח של עור הפנים. גולת הכותרת הוא השימוש במיצוי אגוז המלך הגדל בחבל גרנובל שבצרפת. מה מיוחד באגוז הזה? בחברה מסבירים כי הוא מכיל כמות גדולה יחסית של נוגדי חמצון, המסייעים לטיפול בפיגמנטציה, מזינים את העור ומסייעים בהאטת הזדקנות העור. זה כמובן אינו הרכיב היחידי: קרם ההזנה העשיר לפנים משלב גם חמאת שיאה אורגנית, שמן שקדים מתוקים, מיצוי צמח הבוראז' מצרפת, ונוגדי חמצון; ואילו סרום הוויטמינים משלב, בנוסף למיצוי האגוז, גם מינון גבוה של ויטמיני A ,E ו-C ממקור טבעי. הסרום, שיש לו ניחוח הדרי קליל ומרקם טוב, נספג היטב בעור תוך שהוא מוסיף לו כמות טובה של לחות, שהביאה לשיפור במרקם ובמראה. למי שהעור שלה אינו יבש במיוחד, הסרום עשוי להיות מספיק; השילוב שלו עם הקרם מתאים למי שהעור שלה יבש וזקוק לכמות גדולה במיוחד של לחות וחומרי הזנה, כדי להביא לחידוש המראה והמרקם של העור.

278 שקלים ל-30 מ"ל סרום, 289 שקלים ל-50 מ"ל של קרם. להשיג בבתי טבע מובחרים וב-https://www.ananda-cosmetic.co.il.

צילום: יח"צ

 

כדאי לדעת

 

חברת מ.ד.ס פארם השיקה תוסף תזונה חדש, Saffronel. התוסף מבוסס על מיצוי זעפרן, והוא מיועד לטיפול בחרדה. הכמוסות משלבות יכולת של שחרור מושהה, המאפשרת השפעה לטווח זמן ארוך יותר.

149 שקלים ל-30 כמוסות. להשיג בבתי מרקחת, בתי טבע ובנקודות מכירה.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן