Skip to content

2 מיליארד מנות חיסון נגד קורונה בדרך לילדי מדינות עולם שלישי

זאת הודות לשיתוף פעולה בין ענקית הלוגיסטיקה DP World מדובאי וארגון הסיוע לילדים של האו"ם UNICEF; סולטן אחמד בן סוליים, יו"ר ומנכ"ל DP World: "הפצת חיסוני הקורונה היא האתגר הלוגיסטי הגדול ביותר של האנושות מאז תום מלחמת העולם השנייה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מיליוני דולרים מושקעים באחד הפרוייקטים הגדולים בעולם להפצת חיסוני הקורונה: ענקית הספנות והלוגיסטיקה הבינלאומית DP World מדובאי ו-UNICEF, ארגון הסיוע לילדים של האו"ם, הודיעו על שיתוף פעולה בהפצה של חיסונים נגד קורונה למדינות העולם השלישי ולמדינות מתפתחות.

השותפות החדשה תסייע ל- UNICEF ברכישה, איחסון והפצה של כ-2 מיליארד מנות חיסון עבור המדינות השונות. במקביל, שני הגופים סיכמו על שיתוף פעולה בקידום תוכניות בינלאומיות אחרות לתמיכה בתחומי החינוך, הבריאות, העצמת נשים, מים ותברואה.

הנרייטה פור, מנכ"לית UNICEF, וסולטן אחמד בן סוליים, יו"ר ומנכ"ל DP World  (צילום: DP World)

DP World הינה מהחברות המובילות בעולם בתחום הלוגיסטיקה, הספנות ושרשרת האספקה ​​"מקצה לקצה". במסגרת זו החברה תספק ל-UNICEF פתרונות לוגיסטיים ומומחיות בתחום שרשרת האספקה. באמצעות  שימוש במתקני האחסנה של DP World בדובאי תתאפשר ל- UNICEF גישה אופטימלית למדינות רבות. בנוסף, DP World התחייבה למנף את התשתית והשירותים הלוגיסטיים הגלובליים שלה, על בסיס פרו-בונו, לתמיכה בצרכי הלוגיסטיקה של חיסוני הקורונה, כולל בתחום שינוע ותחבורה ושירותי נמל ואחסון בכל המדינות אחת מ-60 המדינות ברחבי העולם בהן DP World פועלת.
יצוין כי דובאי משמשת כיום את UNICEF כמרכז אסטרטגי ולוגיסטי מרכזי להפצת אמצעים שונים הקשורים להתמודדות עם הנגיף. על השותפות חתמו הנרייטה פור, מנכ"לית UNICEF, וסולטן אחמד בן סוליים, יו"ר ומנכ"ל DP World.

DP WORLD בנמל נמל ג'בל עלי בדובאי (צילום: DP world)

"הפצת חיסוני הקורונה היא האתגר הלוגיסטי הגדול ביותר של האנושות מאז תום מלחמת העולם השנייה", אמר סולטן אחמד בן סוליים. "אנו מאמינים כי לכולם צריכה להיות גישה לחיסונים, ובמיוחד לפגיעים ביותר. לשם כך אנו מעמידים את התשתית והמומחיות שלנו כדי לתמוך במאמץ. מבלי שהחיסון יהיה זמין לכלל, המגיפה לא תסתיים".

"המגיפה הפכה את עולמם של הילדים ושיבשה את השכלתם, בריאותם והגנתם", אמרה מנכ"לית UNICEF הנרייטה פור. "החיסונים יהוו צעד גדול לקראת החזרת חיי הילדים למסלולם. השותפות החדשה הזו תתמוך במאמצינו להבטיח גישה שוויונית וברת קיימא לחיסוני הקורונה".

 

מחסני DP world. צילום: DP world
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן