Skip to content

ביטוח נסיעות לחו"ל

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אם אתם טסים בקרוב לחו"ל, אתם חייבים לדעת שעליכם לבטח את עצמכם בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. גם אם אתם מאמינים שהכל יהיה בסדר, חשוב שתדעו שלהתמודד עם סיטואציות שונות של פגיעה פיזית, מחלה ועוד, היא לא קלה כאשר אינכם מצויים במדינה שאתם אזרחיה. לכן, ביטוח נסיעות לחול הוא ללא ספק דבר חשוב מאוד עבור כל אדם שנוסע לחול. ישנם כיום לא מעט חברות ביטוח המציעות ביטוחי נסיעות לחול ובכדי לבחור את הביטוח המתאים לכם מכל הבחינות, עליכם לבצע השוואה מקיפה בין הביטוח שמציעה לכם כל חברת ביטוח ולבחור בסופו של דבר את הביטוח המתאים לכם ביותר.

מהו ביטוח נסיעות לחול?

אם אתם תוהים על ביטוח נסיעות לחו"ל דברים שכדאי לדעת, חשוב מאוד שתדעו שכל אזרח ישראלי מחזיק בביטוח בריאות ממלכתי מטעם היותו אזרח מדינת ישראל. מדובר על ביטוח שניתן לאדם דרך אחת מקופות החולים ומקנה לו אפשרות לבצע אבחונים שונים, לקבל טיפולים רפואיים, לעבור פרוצדורת רפואיות, לרכוש תרפות ועוד בסבסוד של קופת החולים ובהתאם לתנאי הביטוח. רבים רוכשים ביטוח בריאות מקיף או מורחב שמעניק להם זכויות רפואיות נוספות מעבר למה שמקנה הביטוח הבסיסי. אולם, הביטוח המדובר איננו תקף כאשר אדם יוצא מהארץ. במדינה זרה, האדם לא מקבל ביטוח רפואי כלשהו ועל כן, במידה והוא נפצע או חלה כאשר הוא בחו"ל, הוא יאלץ לשאת בנטל ההוצאות הכלכליות שיכול להיות משמעותי מאוד עבורו. ביטוח נסיעות לחול מעניק פיצוי כספי לאדם במקרים שונים של פגיעה בחול, בתרחישים שמוגדרים מראש על ידי חברת הביטוח שבה האדם מחליט לבטח את עצמו. הביטוח לרוב מוצע עד תקרה מקסימלית של מיליון או 2 מיליון דולר וגובה הפיצוי שמקבלים בפועל תלוי בנסיבות המקרה.

האם ביטוח נסיעות לחול כולל רק הוצאות רפואיות?

ביטוח נסיעות לחו"ל לא מתייחס רק לפגיעות או נזקים שנגרמים במדינה שבה אתם מגיעים אליה. חלק מהביטוחים מעניקים סיוע גם במקרים שבהם אדם נאלץ לבטל טיסה מסיבות שונות, דבר שכרוך בקנס כספי וכן מקרים שונים כגון: הטסות רפואיות לארץ במקרה שבו האדם זקוק לטיפול רפואי דחוף בארץ, פינוי אווירי או ימי, העברת גופה, הגנה משפטית מהליכים פליליים בחו"ל, חבות כלפי צד שלישי ועוד. חשוב מאוד לבדוק מול חברת הביטוח מה היא מציעה במסגרת הפוליסה, האם ניתן להרחיב את הפוליסה וכמה זה יעלה לכם.

התייחסות נוספת בביטוח נסיעות היא לציוד של המבוטח. הכיסוי יעניק פיצוי כספי לאדם במקרה שתכולה שהוגדרה מראש וניזוקה, נגנבה או הלכה לאיבוד בחו"ל.

צילום אילוסטרציה: canava

כיצד בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל

לאחר שהבנתם את כל מה שחשוב לדעת אודות ביטוחי נסיעות לחו"ל, אתם בוודאי יודעים שכיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות ביטוחי נסיעות לחו"ל, כאשר כל חברה מציעה פוליסות מסוגים שונים ובעלות שונה. טרם אתם בוחרים את הביטוח הרלוונטי לכם, עליכם לבחור את הכיסוי הטוב ביותר מבחינתכם. בהתאם לכיסוי שאתם בוחרים, תוכלו לבצע השוואת מחירים בין חברות שונות ולבחור את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם. אם בעבר לצורך השוואת מחירים של ביטוח נסיעות לחו"ל נדרשתם ליצור קשר עם כל חברה באופן אישי ולברר אודות המחיר שהיא מציעה לכם, כיום תוכלו למצוא אתרים שעושים את ההשוואות הללו באופן אוטומטי, כך שכל מה שתדרשו לעשות זה לבחור את האתר שמציע את המידע האותנטי והמדויק ביותר אודות ביטוחי נסיעות בחברות ביטוח שונות, לקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן