Skip to content

כל ההצעות עבור מסיבת רווקות בטבע

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסיבת רווקות היא מסורת וותיקה בה ערב טרום הכלולות (אין חובה לדייק בתאריך) הכלה המיועדת עטופה בחברותיה, בערב אינטימי ומשעשע לבנות בלבד, המסמל את הפרידה מחיי הרווקות והכניסה אל חיי הנישואין. באופן דומה מתקיימת לרוב באותו מועד בדיוק גם מסיבת רווקים לחתן המיועד, כאשר ברור לכל כי התכנים בין שתי המסיבות שונים בתכלית השינוי.

תכנון של מסיבת רווקות מצריך בראש ובראשונה בחירת קונספט ומקום, אשר שלובים זה בזה. בעוד שרהות בוחרות בהשכרת לופט מפואר, ווילה מפנקת או צימר אינטימי למסיבת רווקות, ישנה גם האפשרות לערוך מסיבת רווקות בטבע, במרחב פתוח תחת כיפת השמיים, עם כל תנאי הנוחות האפשריים ובהנאה מושלמת.

שימו לב כי פעילויות והצעות אלו מתאימות לא רק למסיבת רווקות, אלא גם בתור רעיון מה עושים בשבת, ימי הולדת שונים ואפילו סתם בילוי עם חברים וחברות. מן הסתם כרגע אנחנו נתמקד במסיבות רווקות:

מזג אוויר

על מנת לחגוג מסיבת רווקות בטבע נדרש מזג אוויר נוח ומתאים. מטבע הדברים עונת החורף פחות מתאימה, הן בשל הטמפרטורה הקרה והן בשל החשש מפני גשמים, אולם בעונות השנה האחרות, בסתיו באביב ובקיץ ניתן להנות ממזג אוויר נוח ומתאים. מסיבת רווקות בטבע בעונת האביב תהיה מושלמת מבחינת נוחות מזג האוויר, ואילו אירוע כזה בקיץ או בסתיו יזדקק לתכנון ולאבזור מתאים (פטריית חום, קירוי, מצננים ומאווררים).

צילום: FREEPIK

מיקום

בחירת מקום למסיבת רווקות בטבע הוא חשוב, וחייב לכלול נגישות נוחה למקום, בטיחות מלאה ואפשרות ליצור תנאי נוחות. אחד הלוקיישנים המובילים למסיבת רווקות בטבע הוא חוף הים, כאשר היריעה התכולה הפרושה אל מול החולות הזהובים ורחש הגלים הנשברים ברקע יוצרים את התפאורה המושלמת. אפשרות נוספת היא עריכת האירוע בקרחת יער או חורשה, בלב הטבע. ניתן גם להדרים אל חולות הדרום ואל השקט המדברי היוצר אווירה קסומה, והכל על פי העדפות הכלה וסגנון האירוע המבוקש.

פתרונות נוחות

על מנת לערוך מסיבת רווקות בטבע נדרש ריהוט מתאים ונוח, מחצלות, מערכת בידור, תאורה, חיבור למים ונוחיות (לאחר כמות מסוימת של אלכוהול מדובר בהכרח). ניתן לסחוב למקום את כל הללו, אולם לרוב חלק ניכר מן הפריטים הללו אינו קיים בנמצא, כמו גם מדובר בסרבול וטרחה של ממש. מומלץ לפנות לחברה המשכירה ציוד לאירועים ולבקש הכנה מושלמת של השטח למסיבת הרווקות בטבע הפתוח, בתנאי פינוק ונוחות מושלמים.

חברות כאלה משכירות אוהלים סגורים לאירועים בעל סדר גודל, קירוי ותיחום של שטח, הצבת פינות זולה וספות, גנרטור, תאורה, מערכת בידור, שירותים ניידים, מצננים ומאווררים ועוד. יש להתאים את הציוד המוזמן למקום ולצרכי האירוע ופשוט להגיע ולהנות ללא דאגות מיותרות.

בידור ותוכן

החיבור בין הכלה וחברותיה יוליד ערב עשיר באינטימיות, הומור והנאה, אולם בכדי להעשיר את מסיבת הרווקות מומלץ לשלב באירוע תוכן נוסף דוגמת סטנד-אפ קומדי מותאם למסיבת רווקות, סקסולוגית, סדנה ואפשרויות נוספות.

פורטל קרמל המכיל מגוון פעילויות לימי הולדת לילדים ולמבוגרים אטרקציות ואירועים, עומד לרשותכם בשלל הצעות והמלצות לכל הנדרש לתכנון מסיבת רווקות: http://www.karamel.co.il/

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן