Skip to content

כלמוביל מתחילה בשיווק מותג היוקרה GENESIS בישראל

קבוצת כלמוביל, תחל בחודש הקרוב בשיווק מותג היוקרה - GENESIS, מותג היוקרה, מבית יונדאי, המצטרף למותגי הרכב של הקבוצה בהם מרצדס, יונדאי ומיצובישי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת כלמוביל, מתחדשת בייצוג מותג היוקרה –  GENESIS, המותג היוקרתי של חברת יונדאי, המצטרף למותגי הרכב של הקבוצה בהם מרצדס, יונדאי ומיצובישי, מותג הרכב ג'נסיס, החל את פעילותו לפני 5 שנים בדרום קוריאה, פעיל כיום בעיקר בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, רוסיה, במזרח התיכון  וקוריאה ומעכשיו גם בישראל כחלק מהתכנון להיכנס לראשונה לשווקי אירופה בסוף שנת 2021.

מותג היוקרה "ג'נסיס" מבית יונדאי (צילום באדיבות היצרן)
מותג היוקרה "ג'נסיס" מבית יונדאי (צילום באדיבות היצרן)

ג'נסיס מציגה מבחר דגמים תחת הקונספט אותו הם מכנים 'אלגנטיות אתלטית'. כולל את ה- G70, ספינת הדגל G90, G80 החדשה לגמרי בקטגוריית הסדאן יוקרה, הGV70- ה- SUV הקומפקטי ואת רכב הפנאי-שטח הראשון, GV80.

 "ג'נסיס" G90 (צילום באדיבות היצרן)
"ג'נסיס" G90 (צילום באדיבות היצרן)

מותג GENESIS, אשר ינוהל על ידי דנה רביד מנחם, שהייתה ב- 5 השנים האחרונות מנהלת השיווק של מרצדס בקבוצה, יושק בחודש פברואר השנה  באולם דגל חדש וייעודי בהרצליה פיתוח. דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי מציין כי "השקת GENESIS בישראל,  מבטאת את עוצמת הקבוצה השוקדת על כיווני צמיחה חדשים". עוד אמר  "כי האמון וההערכה הרבה לה זוכה כלמוביל משותפיה הבינלאומיים הינן מרכיב חשוב בקבלת הנציגות של GENESIS בישראל כאחת המדינות הראשונות בהן מושק המותג".

 "ג'נסיס" GV80 (צילום באדיבות היצרן)
"ג'נסיס" GV80 (צילום באדיבות היצרן)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן