Skip to content

BMW סדרה 5, מעודכן והיברידי

הדור החדש של ב.מ.וו סדרה 5 לאחר סדרה מקיפה של עדכונים - חלל פנים עשיר בפריטים איכותיים, הנעה חשמלית יעילה וחדשנית, מערכות עזר מתקדמות וקישוריות מתקדמת. המחיר החל מ 480 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דגם ה-BMW 530e מצויד במנוע בנזין 4 צילינדרים משופר המפיק 184 כ"ס המשודך ליחידת כוח חשמלית אשר מפיקה 109 כ"ס העוברים אל תיבת הילוכים אוטומטית Steptronic בעלת 8 הילוכים ודרכה לגלגלים האחוריים. לקבלת תאוצות חזקות יותר מציידת BMW את הסדרה 5, באפשרות להעלות את ההספק המשולב של שתי יחידות הכוח ב-40 כ"ס נוספים עד ל-292 כ"ס למשך 10 שניות. דגמי ה-BMW 530e בגרסאות הפלאג-אין הייבריד יכולים לנוע במצב חשמלי למרחק של עד 56 ק"מ.

ב.מ.וו סדרה 5 החל מ 480 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
ב.מ.וו סדרה 5 החל מ 480 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

ה-BMW סדרה 5 החדשה מצוידת במערך ה-Driving Assistant Professional המתקדם בכל רמות הגימור. המערך כולל מערכות חדשות לצד פעולות נרחבות יותר של מערכות קיימות, כדי לשפר את רמות הנוחות, הבטיחות, וגם (באמצעות פעולת החיזוי בנהיגה) את היעילות של עבודתן. מערכות העזר לנהג החדשות והנוספות מביאות איתן גם סידור חדש של הבקרות שעל גלגל ההגה.

מערכת עזר חדשה נוספת ה-Reverse assistant פועלת בזמן תמרוני חניה והופכת את פעולת התמרון והנסיעה לאחור לקלה יותר. המערכת שומרת את פעולות ההיגוי שבוצעו בעת הנסיעה ברכב במהירויות של עד 36 קמ"ש ומסוגלת להסיע את המכונית לאחור באופן עצמאי למרחקים של עד 50 מ' על יד ביצוע פעולות היגוי על אותו הקו שבו הרכב נסע קודם לכן.

BMW 530e גירסת פלאג-אין הייבריד (צילום באדיבות היצרן)
BMW 530e גירסת פלאג-אין הייבריד (צילום באדיבות היצרן)

המאפיינים הייחודיים של סדרה 5 של BMW כוללים חלל פנים המשלב אלגנטיות עכשווית עם עיצוב המתמקד בנהג: בקר ה-iDrive ומערכת ההפעלה כוללים כעת צג בקרה חדש וגדול יותר 12.3 אינץ'. מערכת ההפעלה BMW Operating System 7 הסוללת את הדרך למגוון רחב של אפליקציות חדשות ואפשרויות קישוריות ומחזקת את החיבור שבין הנהג והמכונית; היא כוללת כעת מגוון גדול יותר של אפשרויות להתאמה אישית.  מערך ה-BMW Live Cockpit Professional עם מסך לוח מחוונים מעודכן בגודל של "12.3, גדול דיו כדי להציג את מפת הניווט, את מחווני מערכות העזר לנהג, ולראשונה גם את התצוגה התלת-ממדית של סביבת המכונית. סגנון התצוגה משתנה בהתאם למצב שנבחר בעזרת מתג בקרת חוויית הנהיגה או בהתאם למצב פעולת מערכת הפלאג-אין הייבריד. המושבים חשמליים הסטנדרטיים מציעים בחירה בין מושבי ה-Sport למושבי ה-Comfort הייחודיים של BMW בהתאם לרמת הגימור. כאופציה ידידותית לסביבה, ניתן לראשונה להזמין את ה-BMW סדרה 5 החדשה עם הדור החדש של ריפודי העור הסינתטי עם טקסטורה ייחודית, תפרים יוקרתיים ומגוון צבעים.

חלל פנים עשיר בפריטים איכותיים (צילום באדיבות היצרן)
חלל פנים עשיר בפריטים איכותיים (צילום באדיבות היצרן)

סדרה 5 תשווק בישראל בדגם ה-BMW 530e וב-2 רמות גימור : רמת הגימור M-Sport תכלול את טכנולוגיית הקישוריות המתקדמת ביותר של היצרן BMW Live Cockpit Professional עם צמד מסכי ה-12.3", את מערך הבטיחות המלא Driving Assistant Professional, יחד עם פרטי אבזור נוחות רבים כגון: נעילת ואקום לדלתות עם פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מושבי Sport חשמליים עם זיכרונות, תאורת אווירה ייחודית במגוון צבעים ועוד ומחירה יעמוד על 480,000 שח.

רמת הגימור M-Superior הבכירה מוסיפה תאורת LED אדפטיבית, מערך מצלמות היקפיות, מושבי Comfort, מערכת שמע Harman Kardon עם 16 רמקולים, מפתח רכב מתקדם Display Key עם צג הפעלה ייחודי, חבילת וילונות ועוד ומחירה יעמוד על 540,000 שח.

מעוצב ואלגנטי, לאחר מתיחת פנים (צילום באדיבות היצרן)
מעוצב ואלגנטי, לאחר מתיחת פנים (צילום באדיבות היצרן)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן