Skip to content

המובילים בישראל – חיסכון מובטח בעלות ההובלה

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כל מי שקנה דירה או חתם על חוזה שכירות במקום חדש רוצה לדעת איך לעבור דירה בלי לקרוע את הכיס. במציאות כלכלית מאתגרת וכשבתקופת המעבר יש בלא מעט מקרים הוצאות רבות – למשל ריהוט שיתאים לבית החדש – הרצון לחסוך כסף על ההובלה מובן לחלוטין. במקביל גם ברור לכולנו שאסור להתפשר על איכות השירות: אף אחד לא רוצה לגלות בבוקר המעבר, כשכל הרכוש שצבר לאורך השנים כבר נמצא בקרטונים, שהמובילים "מתעכבים" או פשוט נעלמו. אף אחד גם לא רוצה לפתוח קרטון ולגלות שדווקא הפריטים הכי אהובים עליו נשברו בזמן ההובלה, שלא לדבר על פגיעה במעלית או בלובי של הבניין שכמובן מייצרת עוגמת נפש ניכרת ונזק כלכלי.

אז איך עוברים דירה בלי לשלם יתר על המידה אבל גם בלי להסתכן שלא לצורך? מיישמים את הטיפים הבאים.

השוואת מחירים יעילה

כמו בכל קנייה של מוצר או שירות, הבסיס להתנהלות צרכנית נבונה הוא עריכת סקר שוק והשוואת מחירים מקיפה.

חשוב להדגיש: כשמשווים בין חברות הובלות שונות צריך לקחת בחשבון גם את התמורה לכסף ולא רק את העלות. בנוסף, ישנם חאפרים שמספקים הצעות מחיר נמוכות בלי לברר בכלל את הפרטים הרלוונטיים ואפילו לא את היקף התכולה. בכזה מצב אתם עלולים לגלות ביום המעבר שמה שנראה זול דווקא עולה ביוקר, כשהמובילים, כשהם כבר אצלכם ואולי אפילו התחילו להעמיס את המשאית, מגלים "לפתע" שנדרשת עבודה רבה יותר ולכן דורשים מחיר גבוה יותר.

רק חברות ותיקות ואמינות עם לקוחות מרוצים רבים כמו המובילים בישראל מתחייבות להצעת מחיר אמיתית, ועומדות בהתחייבות שלהן.

היכרות עם המחירון העדכני

עוד לפני עריכת סקר השוק, כדאי להכיר את השוק ואת המחירים הנהוגים בתחום. באופן עקרוני העלות מושפעת ממספר החדרים בדירה, כשלאחר מכן ייתכנו התאמות עבור תכולה רבה מאוד או להפך, תכולה מועטה, וכן לפי מרחק הנסיעה.

הובלת דירת חדר תעלה בדרך כלל בין 600 ל-1,200 ש"ח. כשמדובר על תכולת דירת 2 חדרים המחיר יגיע לעד 2,000 ש"ח ואילו הובלה של דירה בת 3 חדרים תוכלו למצוא ב-1,500 עד 2,800 ש"ח. דירות של 4 חדרים אפשר להוביל ב-2,000-3,500 ש"ח ואם אתם גרים בבית גדול יותר המחיר יטפס עד ל-4,000-4,500 ש"ח.

מחיר הובלות קטנות מעיר לעיר שונה ממחירי הובלת דירות, ישנם מחירי הובלות מעודכנים ספציפיים לכל פריט. לדוגמה: הובלת מקרר – 250-400 ש"ח, הובלת ארון – 200-500 ש"ח (בהתאם למספר הדלתות), הובלה של מכונת כביסה או מייבש – 200-250 ש"ח, הובלת פסנתר תעלה בין 500 ל-1,000 ש"ח בהתאם לגודל של כלי הנגינה, עבור הובלת שידות תשלמו 300-500 ש"ח וסלון פינתי ניתן להעביר ממקום אחד לשני תמורת 300-450 ש"ח.

צילום:freepik

תזמון חכם של ההובלה

אחד הפרמטרים המשפיעים על מחיר הובלת תכולת דירה הוא המועד הספציפי שלה. בחורף המחירים תמיד נמוכים, ואפילו בשיעור משמעותי, בהשוואה לקיץ. גם בסתיו (אחרי חגי תשרי) ואביב (עד פסח-יום העצמאות) אפשר למצוא הובלות במחירים אטרקטיביים יותר.

גם היום בחודש משפיע על הצעת המחיר. הימים הראשונים וגם האחרונים בכל חודש מתאפיינים בביקוש גבוה לשירותי ההובלות ובאופן טבעי המחירים עולים. אם אתם יכולים לתזמן את ההובלה ל-6 בחודש או ל-22 למשל, סביר להניח שתצליחו לחסוך כסף, מבלי לפגוע כמובן באיכות השירות.

מיון קפדני של התכולה

דרך נוספת לשכור את שירותיה של חברת הובלות מומלצת כמו המובילים בישראל ולחסוך כסף היא למיין את תכולת הבית. הכלל פשוט: ככל שתקחו אתכם פחות פריטים לדירה הבאה, כך תתבקשו לשלם פחות על ההובלה.

בכל בית כמעט ישנם לא מעט חפצים שכבר אין בהם תועלת אמיתית. חלקם כבר לא ממלאים את ייעודם אחרי כל השנים ואחרים כבר לא עונים על הדרישות העכשוויות שלכם או על הטעם שמן הסתם השתנה לאורך הזמן. את הפריטים השמישים תוכלו לתרום או אפילו לנסות למכור (גם אם במחיר סמלי – שיעזור לממן את ההובלה). את מה שכבר לא יכול לעזור לאף אחד תצטרכו לפנות מהבית. אמנם נדרשת השקעת זמן מסוימת, אבל בכל מקרה אתם אמורים לארוז את תכולת כל הדירה כך שזו הזדמנות מצוינת לבצע את המיון – ולהיכנס לבית החדש עם אנרגיות חדשות ואחרי שחסכתם לא מעט כסף על ההובלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן