Skip to content

איטום גגות – איזה שיטה הכי מומלצת לאיטום?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איטום גגות זה ללא ספק דבר חשוב מאוד. על מנת שגג המבנה שלכם יספק לכם את ההגנה הטובה ביותר מפני פגעי מזג האוויר ובכלל, חשוב לוודא כי הוא אטום בצורה מספקת ועל ידי חומר האיטום הטוב, האיכותי והמתאים ביותר לגג הבית שלכם. במידה והתגלה ליקוי כלשהו באיטום הנוכחי של גג ביתכם ובגינו ישנה נזילה פעילה בתוך הבית, יש צורך לבדוק שמקור הנזילה אכן מצוי באיטום ובמידה ומתגלה כי מקור הנזילה כרוך באיטום, לא פעם יהיה צורך לחדש את האיטום. כיום ישנן שיטות שונות עבור איטום גגות וחשוב מאוד לבחור בשיטת האיטום המתאימה ביותר לגג המבנה שלכם מכל הבחינות.

מדוע חשוב לאטום גגות בצורה הטובה ביותר?

איטום גגות חייב להתבצע בצורה הטובה והיעילה ביותר. איטום המתבצע באופן חובבני או באמצעות שיטת איטום שאיננה תואמת לגג, יכול לגרום לכך שבעונת החורף הגשומה יחלחלו מי הגשמים המצטברים על הגג לתוך ביתכם. נזילה פעילה בתוך הבית היא לא דבר טוב מאף בחינה. היא יכולה לגרום נזק למבנה ולרכוש וכן, היא מסיבה אי נוחות רבה לדיירי הבית שנדרשים להתמודד עימה. איטום גגות חייב להתבצע בצורה מקצועית מאוד, על ידי בחירת שיטת האיטום המתאימה ביותר לגג המבנה שלכם. רק כך ניתן לשמור על גג המבנה מספיק הרמטי ואיכותי לצורך שמירה והגנה על המבנה עצמו, על הציוד ועל דיירי הבית. אם אתם מעוניינים לבצע איטום מחודש לגג הבית שלכם בשל כשל כלשהו שמתגלה באיטום או אם אתם בונים בית חדש ואתם תוהים באיזה חומר איטום כדאי לבחור, חשוב שתקראו את הדברים הבאים.

איזה שיטות איטום ניתן למצוא כיום?

כיום ניתן למצוא מספר שיטות איטום כאשר המרכזיות שבהן הן: זיפות גגות, המתבצע באמצעות שימוש בזפת. בזפת מהווה מאז ומתמיד חומר איטום פופולארי מאוד שכן, ראשית כל הוא זול ושנית הוא די יעיל עבור איטום. יחד עם זאת,  שיטת הזיפות שהייתה שיטות האיטום הבלעדית בעבר, כיום כבר איננה מהווה את השיטה הבלעדית וכן גם איננה מהווה את השיטה הטובה ביותר וזאת בשל כניסה של שיטת היריעות הביטומניות עבור איטום לשוק. שיטת היריעות הביטומניות נחשבת לשיטת איטום יעילה מאוד שכן היא מספקת איטום איכותי למרבית סוגי הגגות לאורך פרק זמן משמעותי. מלבד שיטות האיטום באמצעות זיפות ויריעות ביטומניות, עבור גגות קטנים לא פעם ניתן להשתמש בחומר אקרילי ייעודי לצורך איטום הגג. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע המומחים בתחום איטום גגות בטרם תבחרו את שיטת האיטום הרלוונטית לגג המבנה שלכם.

צילום: FREEPICK

כיצד תדעו אם האיטום שלכם דורש חידוש?

לעיתים יש צורך לחדש איטום גג. אם עונת החורף יוצרת אצלכם נזילות מהתקרה, עליכם לבדוק אם מדובר על נזילה שהמקור שלה הוא האיטום של הגג. כיום איתור נזילות מים מקצועי מתבצע באמצעות מצלמה טרמית. איתור נזילות במצלמה טרמית היא שיטה מתקדמת ויעילה עבור איתור מוקד נזילה. המצלמה אשר פעולתה מתבססת על קרני אינפרא אדום, מזהה הבדלי טמפרטורות בשטחים שונים בקירות או בתקרה של המבנה ובהתאם לכך ניתן לשער היכן מצוי מקור הנזילה. אם המצלמה מזהה כי מקור הנזילה מצוי באיטום של גג המבנה שלכם, חשוב שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום איטום גגות, אשר יסייעו לכם לבחור את שיטת האיטום המתאימה ביותר לגג המבנה שלכם בהתאם לפרמטרים שונים כגון: איזה חומר איטום קיים יש בגג, באיזה סוג גג מדובר, מהו המבנה שלו ועוד.

יש לכם נזילה? צריכים עזרה באיטום הגג? פנו אל הראשון באיטום

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן