Skip to content

הקשר בין מיתוג ועיצוב אריזות

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אם העסק שלכם משווק מוצרים, חשוב מאוד שתדעו שאיכות המוצר היא חשובה מאוד, אך גם העיצוב הוויזואלי של אריזת המוצר זה דבר חשוב לא פחות. עיצוב אריזות שמותאם אישית ומתבצע בצורה הטובה ביותר, יכול לסייע במיתוג העסק. כל לקוח שירכוש מוצר אשר האריזה שלו מעוצבת בהתאם לצרכי העסק, ייחשף בצורה הטובה ביותר לעסק ולכל מה שהוא משדר, למסרים שהוא מעביר ועוד. ניתן לומר כי עיצוב אריזת מוצרים של עסקים היא דבר חשוב מאוד ובעל ערך ועל כן, אם אתם תוהים כיצד תחזקו את המותג שלכם, כדאי שתתחילו בעיצוב אריזות איכותי ומקצועי למוצרים של העסק.

מדוע חשוב להשקיע על עיצוב אריזות

עיצוב אריזות אשר נעשה בהתאם לצרכי העסק יכול להגדיל את הרווחים הקיימים של העסק, לשמר את מועדון הלקוחות של העסק ולסייע בתהליך המיתוג של העסק. אם חשבתם שעיצוב האריזות של מוצרי העסק שלכם הם דבר טקסטואלי או גרפי, חשוב מאוד שתדעו שמדובר על הרבה מעבר לכך, מדובר על אומנות של ממש. העסק מראה את השקפת העולם של המוצר באמצעות ביטוי ויזואלי. טרם מעצבים את האריזה של המוצר, יש לשים דגש על מספר פרמטרים חשובים הנוגעים אל מה רוצים שהאריזה תשדר, כיצד האריזה יכולה להשפיע על תודעת הלקוחות, מהם המסרים שהעסק מעוניין להעביר באמצעות האריזה של העסק ועוד. לכן, תהליך העיצוב איננו מתחיל ונגמר בבחירת אריזה מעוצבת ללא מתן תשומת לב לכל הפרטים החשובים שיש לשים עליהם דגש. עיצוב המוצר בצורה הנכונה המותאמת לצרכי הלקוח, גורמת ללקוח להתייחס אליו בהתאם.

צילום: canva

כיצד מעצבים אריזות?

עיצוב אריזות כבר שנים ידוע כחלק ממהלך מיתוג ושיווק אפקטיבי ויעיל מאוד עבור כל עסק שמשווק את המוצרים שלו. מדובר על דרך חזקה מאוד להראות את הסמל  של המותג מבחוץ עוד טרם רואים את מה שיש בפנים. כאשר לקוחות רואים את האריזה של המוצר לראשונה הם מקבלים את הרושם על המוצר, על העסק שמשווק את המוצר. אריזה מהווה את הדרך הטובה ביותר לצורך הלבשת המוצר לפני הפעם הראשונה שהלקוח נפגש אתו. אריזת מוצר מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך של מיתוג עסקי לכל עסק. היא גורמת לכל לקוח להסתקרן לגבי מה שיש בתוך האריזה ולרצות לרכוש את המוצר ולכן, טרם מעצבים את האריזה של המוצר יש צורך לבחון שתי נושאים חשובים כיצד האריזה תראה מבחינת הגודל והמשקל שלה, כאשר ככל שהאריזה תהיה גדולה יותר, כך ניתן להראות את העיצוב של המותג. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כיצד לא להגזים יותר  מדי עם הטאצ' העיצובי באריזה גדולה. גם באריזה קטנה ניתן להראות בדיוק את מה שרוצים.

בתהליך עיצוב האריזה חשוב ביותר להביא לידי ביטוי כמה שיותר את המיתוג של העסק. חשוב לעצב את האריזה בהתאם לקו הכללי של העיצוב של החברה, על פי עיצוב הלוגו של החברה, ועוד.

שיקולים בעיצוב אריזה

תהליך עיצוב אריזות צריך לכלול את ניתוח וההתאמה של האריזה למוצר. יש לבחור חומרים נכונים לאריזה וכמובן לתכנן בצורה נכונה את המראה הוויזואלי שלה. פרמטרים חשובים נוספים שכדאי לשים עליהם דגש הם: משקל האריזה, מחזור האריזה, קלות הפתיחה של האריזה, הנחיות רגולטוריות, שיקולי הובלה ומשלוח ועוד.

על מנת שעיצוב האריזות של המוצרים שלכם תתבצע בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד שתבחרו סטודיו לעיצוב אריזות אשר מכיל את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום תכנון, עיצוב ויצירת אריזות למוצרים שונים. חברה שיודעת כיצד לעצב אריזות בהתאם לכל הפרמטרים שחשוב לשים עליהם דגש בתהליך העיצוב, היא חברה שכדאי  לבחור בה.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן