Skip to content

מי הצית קטנועי משטרה בתחנת השיטור?

הלילה הוצתו ונשרפו כליל שני קטנועי משטרה שחנו בנקודת המשטרה בקרית אתא. המשטרה סורקת אחרי מבצעי העבירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני אופנועי משטרה עלו לפנות בוקר (שישי) באש בצמוד נקודת המשטרה בקרית אתא. האופנועים נשרפו ונזק נגרם לקיר החיצון של נקודת המשטרה. מעבר לנזקים לא נגרם נזקים בנפש.
בסביבות השעה ארבע לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 102 של כבאות והצלה מחוז חוף על שריפה סמוך לנקודת המשטרה שברחוב רופין בקרית אתא. כוח של לוחמי האש הגיעו למקום השתלטו על השריפה. מפקד האירוע רב רשף רמי מרום מתחנת הקריות מספר: "הגענו למקום ומיד זהיתי שריפה עזה של לא פחות משני אופנועים הצמודים למבנה נקודת המשטרה. הנחתי את הלוחמים לפרוס זרנוקי קצף כיבוי, כיבינו את השריפה וסיימנו את האירוע". כאמור, לא נרשמו נפגעים באירוע אך נזק כבד נגרם לאופנועים ולחלק החיצוני של המבנה. חוקר דליקות של כבאות והצלה מחוז חוף הגיע למקום לבדוק את הנסיבות לפרוץ השריפה.

צילום: משטרת ישראל
צילום: כבאות מחוז חוף

מהמשטרה נמסר כי "נפתחה חקירה עם קבלת דיווח על האירוע שבמהלכו הוצתו 2 קטנועים משטרתיים סמוך לנקודת המשטרה בקרית אתא כאשר 2 הקטנועים נשרפו כליל".
עוד נמסר כי המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע״י חוקרי המז״פ וחוקר שריפות שזומן לזירה במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע לשריפת כלי הרכב הדו גלגליים והנסיבות בבדיקה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן