Skip to content

כולם עברו לרשת? זה הזמן להתחיל לקדם את האתר בעצמכם

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משבר הקורונה הגדיל בצורה ניכרת את היקפי המסחר באינטרנט, ועסקים שמאחרים להצטרף למגמה – יישארו מאחור. כיצד תוכלו גם אתם להצטרף לחגיגה ולהפוך את האתר שלכם למנוע צמיחה לעסק? הכול במאמר זה

שנת 2020 אמנם מאחורינו, אבל השינויים המשמעותיים שהיא הביאה לחיינו ככל הנראה לא צפויים להיעלם בקרוב. הצורך לשמור מרחק ולהישאר בבתים שינה בצורה בולטת את דפוסי הקנייה שלנו והעביר חלק ניכר מהפעילות המסחרית אל הרשת. אנשים רבים, שבעבר כמעט ולא שלחו ידיהם אל תחום ההזמנות המקוונות, מצאו את עצמם בוחרים בגדים לילדים, מוצרי חשמל או עוגה ליום הולדת באתרי האינטרנט ומבצעים משם הזמנות ישירות לביתם.

מן הצד השני, עסקים רבים שגילו כי ימי הסגר והמגפה מונעים מלקוחותיהם להגיע אליהם, נאלצו לבצע שינויים והתאמות ולהעביר חלק ניכר מפעילותם אל מרחבי האינטרנט, שם נמצאים הלקוחות שלהם. לצורך כך, היו צריכים בעלי עסקים רבים להקים אתרי אינטרנט יש מאין, ורבים אחרים, שכבר יש להם אתרי אינטרנט, גילו כי האתרים שלהם אינם עומדים בדרישות ובסטנדרטים המקובלים ואינם מספקים מענה ראוי למטרה שעליה הם נועדו לענות – להגדיל את מחזור המכירות המקוון של העסק.

צילום: פוטוליה

אתרי אינטרנט הם ללא ספק השער של העסק אל עולם המסחר המקוון. עם זאת, יצירת אתר יפה ונוח לשימוש הוא רק השלב הראשון. השלב הבא הוא למצות את הפוטנציאל של האתר – להביאו לדירוגים גבוהים בדפי התוצאות של גוגל, למשוך אליו גולשים רלוונטיים ולהביאם לכדי רכישה באתר. לתהליך זה אנחנו קוראים קידום אתרים (SEO), והוא מהווה רכיב משמעותי מאוד בהצלחתם של האתר והעסק.

אז אם אתם בעלי עסק ויש לכם אתר אינטרנט, השנה האחרונה בוודאי גרמה לכם להתחיל לחשוב על הנושא של קידום האתר. ייתכן וכבר פניתם לכמה חברות קידום אתרים על מנת לקבל הצעות מחיר, אולי ביקשתם המלצות מעמיתים ואולי פניתם לחבר שעוסק בתחום, אך האם חשבתם על האפשרות לקדם את האתר בעצמכם? נכון, אתם אינכם מקדמי אתרים מומחים, אך יש מבינכם כאלו שיכולים בהחלט ללמוד על התחום, להכיר כמה מושגי בסיס וטכניקות חשובות וליישם את הנלמד באתר בהצלחה די רבה.

קורס קידום אתרים מקוון הוא פתרון מצוין לבעלי עסקים שמעוניינים לקדם את האתר שלהם בעצמם. הקורס מספק מידע בסיסי חשוב במגוון נושאים – מבנה האינטרנט, כלי גוגל, אופטימיזצית מבנה ותוכן ועוד – ומשתף בטיפים, שיטות עבודה והסברים שיאפשרו לבעל האתר להפוך את האתר שלו לידידותי יותר למנועי החיפוש ונגיש יותר לגולשים הנכונים ביותר. תוכלו לצפות בשיעורים המוקלטים שוב ושוב על מנת לוודא שהבנתם היטב ולקבל תמיכה אישית ממנהל הקורס במהלך הלימודים ולאחריהם. כך תוכלו להפוך את האתר שלכם לכלי שימושי וחזק בהגדלת המכירות שלכם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן