Skip to content

הטבע מחכה לכם – איך תתכננו חופשה משפחתית בצפון?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשיתוף מזרע – כפר נופש בקיבוץ

תכנון והוצאה לפועל של חופשה משפחתית הפך למשימה כמעט בלתי אפשרית במהלך השנה האחרונה, לאור המגבלות הנרחבות המוטלות על כולנו בעקבות מגפת הקורונה. עם זאת, במקומות מסוימים כן ניתן להתארח לנופש פסטורלי וחופשה מפנקת, גם בימים אלו. אירוח בקיבוץ בצפון, בפרט בכפר נופש פסטורלי המותאם לדרישות התקופה, מהווה את אחת האפשרויות האטרקטיביות ביותר לנופש משפחתי או זוגי בימים אלו. כיצד והיכן כדאי לתכנן את החופשה המשפחתית הבאה שלכם בצפון?

לינה ואירוח בכפר הנופש הפסטורלי של קיבוץ מזרע – אירוח כפרי בצפון

על מנת לתכנן חופשה משפחתית בצפון אשר גם באמת תצא לפועל בימים אלו של סגרים וריחוק חברתי, יש למצוא מקומות המתאימים ומותאמים לרוח התקופה. דוגמה מושלמת למקום שכזה ניתן למצוא בכפר הנופש של קיבוץ מזרע, הממוקם בעמק יזרעאל. בעוד הקיבוץ עצמו שוכן בלב שדות חקלאיים פסטורליים וטבע ירוק ומלא חיים, כפר הנופש כולל מרחבי דשא רחבי ידיים, שקט מופתי וחדרי אירוח מאובזרים ומפנקים, המציעים חופשה משפחתית מושלמת ומפנקת גם (ובמיוחד) בימים אלו.

לינה בקיבוץ, ובפרט בכפר הנופש, מאפשרת חופשה בכל הרכב משפחתי (החל מיחיד או זוג, דרך משפחה "גרעינית" סטנדרטית, משפחה מורחבת הכוללת גם את סבא, סבתא, הנכדים ובני הדודים ואף קבוצות של משפחות המטיילות ונופשות יחדיו). כולם יכולים לבוא יחד לחופשה, ולבלות קצת זמן איכות משותף אחרי שנה של ריחוק, בידוד וסגרים לסירוגין. הכפר כולל חדרים נפרדים כשלכל חדר מטבחון פרטי. כך המתארחים יכולים לשמור על ריחוק חברתי מאורחים אחרים, ושלל המרחבים והאטרקציות שבקרבת מקום יהפכו כל חופשה משפחתית למהנה ומושלמת.

צילום: איה בן עזרי
צילום: איה בן עזרי

מסלולי טיולים מהנים לכל המשפחה בקרבת מקום – אירוח בקיבוץ בצפון

בקרבת כפר הנופש של קיבוץ מזרע ניתן למצוא גם לא מעט אטרקציות ומסלולי טיולים שונים, המתאימים לכל הרכב משפחתי.

למשל, הר תבור השוכן בסמיכות לקיבוץ מציע מסלול נעים וקל יחסית (מסלול מעגלי של כשניים וחצי קילומטרים בסך הכל), במסגרתו מטפסים לכנסייה הפרנציסקאנית שבפסגת ההר וזוכים לתצפית מרהיבה על הסביבה והעמק כולו, כמו גם מעבר לו. גם הר הגלבוע שוכן בקרבת מקום ומציע מסלולי טיול פשוטים וקלים יחסית, כאלו המתאימים לכל המשפחה.

קיבוץ מזרע ממוקם גם במרחק של כמה דקות בודדות של נסיעה מנצרת, המציעה מגוון רחב של אתרים ומוקדי עניין, כמו גם מסלולי טיולים שונים בסביבה.

מסלול טיול סמוך נוסף אשר מומלץ כטיול לכל המשפחה הוא זה המקשר בין בלפוריה לבין תל עדשים ומהווה חלק משביל יזרעאל – קק"ל. אורך מסלול זה הוא כשישה קילומטרים ואינו מעגלי, כך שכדאי לתכנן מראש איסוף עם רכב מסיום המסלול.

ניתן למנות עוד מסלולי טיול רבים בקרבת מזרע המתאימים לכל המשפחה, כמו גם כאלו המתאימים במיוחד למיטיבי לכת וטיילים "מושבעים". הנקודה החשובה היא כי כל הרכב משפחתי, ועבור כל אחד מבני המשפחה, ניתן למצוא מסלולי טיול מתאימים אשר יהפכו את החופשה המשפחתית בצפון גם לאקטיבית ומלאת טבע צפוני מרהיב.

מחפשים אירוח כפרי בצפון? היכנסו עכשיו לאתר מזרע – כפר נופש בצפון להזמנת לינה בקיבוץ בעמק יזרעאל

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן