Skip to content

קורסים בתחום ההשקעות שכדאי שתכירו

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעולם של ימינו הבנה בסיסית בעולם הכלכלה והפיננסים, ובפרט בעולם ההשקעות, היא דבר חשוב ונחוץ מאין כמוהו. גם אם אתם עובדים במקצוע מסוים שאינו קרוב בכלל לעולם הפיננסים, עדיין כדאי שתדעו כיצד לנהל בצורה נכונה ויעילה את הכסף שלכם לטווח הארוך, עבור הרווחה שלכם ושל ילדיכם. מספר קורסים בסיסיים ומעמיקים בתחום ההשקעות, המוצעים לציבור הרחב ואינם מצריכים מסגרת לימודים כוללת ומקיפה כמו תואר אקדמאי, מאפשרים ללמוד את מה שרצוי וכדאי ללמוד בנוגע לעולם ההשקעות והכספים בלי להתחייב יותר מדי ובמתכונת גמישה ונוחה גם עבור אנשים עובדים ובעלי משפחות. להלן כמה מהקורסים שכדאי להכיר בהקשר זה:

קורס השקעות ערך ולימודי שוק ההון למתחילים

בבתי ספר מקצועיים המתמחים בעולם הכלכלה והפיננסים ומציעים גם קורסים בודדים הפתוחים לקהל הרחב (במקום הצורך להירשם לתכנית לימודים שלמה ומקיפה), ניתן למצוא מספר קורסים ייעודיים אשר בנויים במיוחד לצורך המטרה בה אנו עוסקים כאן – הקניית ידע בסיסי ו/או מתקדם בכל הנוגע לשוק ההון, עולם ההשקעות והכספים, האפיקים הפתוחים עבור כל אחת ואחד מאתנו לניהול הכסף שלנו ועוד.

דוגמה מצוינת לכך היא קורס שוק ההון למתחילים המועבר במסגרת האקדמיה לפיננסים, וכולל את כל הרקע והבסיס הנדרשים על מנת לקבל מושג טוב ומושכל יותר בנוגע לתחום, כמו גם תרגול של טכניקות שונות של השקעות, מסחר בשוק ההון ועוד. בנוסף לקורס בסיסי זה המיועד גם למי שמגיע ללא כל ידע קודם בתחום, ניתן למצוא גם קורס שוק ההון למתקדמים, המיועד כמובן עבור בוגרי הקורס למתחילים, אך לא רק עבורם – גם כל מי שמכיר מעט את שוק ההון ואת עולם ההשקעות יכול להירשם לקורס זה אשר עוסק בסחר במניות ובהשקעות ערך, וכולל לימוד של אסטרטגיות השקעות שונות (מה שמכונה בתחום – השקעות ערך). קורס השקעות מתקדם זה מאפשר כבר לרכוש ארגז כלים עשיר ומגוון יותר בכל הנוגע ליכולת שלנו להתנהל בעולם הפיננסים והכספים, כזה אשר יסייע לנו לנהל הרבה יותר טוב את כספנו ובסופו של דבר לעבוד פחות קשה.

צילום: pixabay

דריסת רגל בעולם הנדל"ן – קורס יזמות נדל"ן

קורס נוסף שכדאי להכיר בהקשר זה נוגע לעולם הנדל"ן, ומאפשר לכל אחת ואחד מאיתנו (גם מי שמגיע ללא כל ניסיון קודם בעולם הנדל"ן ואפילו מי שמגיע ללא הון עצמי) להיכנס לעולם הנדל"ן ולנסות ולפעול בו בדרכים שונות.

עולם יזמות הנדל"ן הוא עולם עשיר ביותר מבחינת האפשרויות וההזדמנויות שהוא כולל בתוכו ומהווה מקור פוטנציאלי לפרנסה, כמו גם רווחים משמעותיים וקריירה ארוכת טווח, עבור כל מי שרק מתעניין/ת בו. קורס זה מציע היכרות ראשונית ומעמיקה עם התחום ומעניק כלים פרקטיים המאפשרים להתחיל ולפעול במסגרתו כבר עכשיו.

קורס יזמות נדל"ן בעצם מעניק למשתתפות והמשתתפים בו דריסת רגל בעולם הנדל"ן, הן כמקור פרנסה אפשרי והן כאפיק אטרקטיבי לפעול בו במקביל לקריירה ולתחום העיסוק בראשי בחיים.

היכנסו לאתר האקדמיה לפיננסים מבית BDO המתמחה בהעברת קורסים מקצועיים בשוק ההון, החל מקורסי העשרה, דרך קורסים מתקדמים וכלה בהכנה לבחינות המקצועיות של רשות ניירות ערך ומשרד האוצר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן