Skip to content

תושב נהרייה חשוד כי רצח את אמו בעת שישנה

גבר כבן 40, ככל הנראה לוקה בנפשו התקשר למשטרה והודיע כי רצח את אמו. פרקליטו: "מדובר בטרגדיה משפחתית. הבן מוכר למערכת בריאות הנפש ונמצא במצב נפשי קשה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב נהרייה נעצר הבוקר (חמישי) בחשד כי רצח את אמו.

שוטרי תחנת נהריה עצרו גבר כבן 40 לאחר שזה התקשר למוקד 100 וסיפר כי רצח את אמו.
שוטרי התחנה ומד"א שהוזעקו למקום קבעו במקום את מות האם, שולה שרעבי בת ה-76. חוקרי מז"פ הגיעו לזירת הרצח והמשטרה פתחה בחקירה. נסיבות האירוע נבדקות. הבן מסרב לשתף פעולה בשלב זה וככל הנראה יועבר לבדיקה פסיכיאטרית לפני שהמשטרה תבקש להאריך את מעצרו. ככל הנראה האם הותקפה ונדקרה בעת שישנה במיטתה.

ממד"א נמסר כי הבוקר בשעה 05:48 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על אישה מחוסרת הכרה בבית בנהריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על אישה בשנות ה 70 ללא סימני חיים וקובעו את מותה.

פרמדיק מד"א עדיאל זנו סיפר: "כשהגענו למקום חברנו למשטרה שהובילה אותנו לתוך הדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

שכניה של הקשישה שנרצחה לפי החשד בידיי בנה המומים. הם מספרים על משפחה נורמטיבית ובאישה "עם נשמה שבאה לעזור לכולם". בנה כבן ה-40 שנעצר, היה מאושפז תקופות ארוכות בבית החולים הפסיכיאטרי מזרע, כך על פי השכנים.

זירת הרצח (גוגל מפות)

עוד נודע כי הבן החשוד נאזק בידיו ורגליו, אינו משתף פעולה עם חוקריו ומשתולל בתחנת נהריה לשם הועבר, הוא נכבל לכיסא, וממשיך לנסות ולהשתחרר ממנו ולנגוח בקיר ובסובבים שמתקרבים. הוא מסרב לדבר עם חוקריו ובכלל וככל הנראה יועבר לאבחון פסיכיאטרי ראשוני עוד לפני דיון בבית המשפט בהארכת מעצרו. הבן דקר על פי החשד את אמו במקומות רבים בגופה. האם, אלמנה ולה 6 ילדים. היא התגוררה במבנה בן 2 קומות בו גרם בני משפחתה.

עו"ד אולג פרגין שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח אמו אמר בפתח הדיון בהארכת מעצר החשוד כי "מדובר בטרגדיה משפחתית. הבן מוכר למערכת בריאות הנפש ונמצא במצב נפשי קשה. לאור מצבו, בית המשפט שלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית ואנו נמתין לקבל את חוות הדעת הרפואית".  מעצרו של הבן הוארך עד ליום חמישי הבא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן