Skip to content

סלולר 2021 – מה חשוב לדעת?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חידושים, אופנות וטרנדים בעולם הסלולר הם כבר מזמן לא מקור עניין רק עבור גיקים וחובבים טכנולוגיה, אלא עבור הציבור הרחב, כולל אותנו עצמנו – מי מאיתנו לא משתמש בסמארטפון על בסיס יומיומי וחייו השתנו במהלך העשור האחרון משמעותית מהאופן בו נכנסו הטלפונים החכמים לחיינו? לכן, הטרנדים והמגמות החדשות המגיחות מדי שנה בעולם הסלולר רלבנטיים גם עבורנו, וצפויים להשפיע גם עלינו ועל האופן בו אנו מנהלים את היום ומשתמשים במכשיר. אילו טרנדים צפויים בסלולר במהלך השנה הקרובה?

צילום: פוטוליה

ביקוש למכשירים קטנים וקומפקטיים יותר – הדוגמה של אייפון מיני

 

אחד הטרנדים אשר הורגשו בעולם הסלולר גם במהלך השנה החולפת אך צפוי להמשיך ולעניין רבים גם במהלך השנה הקרובה הוא הביקוש הגבוה (והולך וגובר) לסמארטפונים קומפקטיים וקטנים יחסית. כנראה שליותר מדי אנשים נמאס מלהסתובב עם מכשיר שבקושי נכנס לכיס ומרגיש כאילו אנו סוחבים עימנו לבנה מגושמת ומסורבלת לכל מקום אליו אנו הולכים. דוגמה בולטת למגמה זו של ביקוש גובר לסמארטפונים קומפקטיים ניתן למצוא אצל נסיך הסמארטפונים – אייפון. בחודשים האחרונים הגיע לישראל אייפון 12, ואחד הדגמים הפופולאריים ביותר של דור זה של האייפון הוא דגם המיני (אייפון 12 מיני). מדובר במכשיר שעושה פחות או יותר את כל מה שאייפון חדש ומתקדם עושה, אך המכשיר עצמו קטן וקומפקטי יותר, ונכנס ללא בעיה מיוחדת לכל כיס. בארץ זמינים כיום כמה דגמים שונים של אייפון 12 מיני (נבדלים לפי גודל הזיכרון ושטח האחסון) והביקוש להם גבוה ויציב.

במהלך השנה הקרובה סביר מאוד כי נראה דגמי מיני קומפקטיים גם של סמארטפונים מובילים אחרים, כאשר הטכנולוגיה המאפשרת להקטין אותם ולשמור על הביצועים השונים להם מכשירים אלו מסוגלים הופכת מתקדמת וזמינה יותר ויותר

זמן חיי סוללה ארוך יותר

 

משך הזמן שניתן להשתמש במכשיר סמארטפון עד שהוא זקוק להטענה הוא קצר מדי בכל המכשירים, וזו אחת הבעיות העיקריות עם סמארטפונים מאז שהגיעו לעולם. בעוד פתרונות יצירתיים שונים נהגו לאורך העשור האחרון על מנת לתת מענה הולם לבעיה זו (דוגמת מטענים ניידים), כולנו מחכים בקוצר רוח לרכוש סמארטפון ראשון אשר יוכל לעבוד כמה ימים טובים ומלאים על אותה הטענה, ולא יצריך אותנו לחפש נקודת חשמל ומטען בכל פעם שאנחנו נמצאים באמצע שיחת זום…

האם וכיצד זה הולך לקרות? קשה לומר. בעיקר מכיוון שלא ברור עדיין האם הטכנולוגיה הקיימת בכל הנוגע לסוללות מאפשרת לייצר סמארטפונים שכאלו. עם זאת, לפחות חלק מהיצרניות והמפתחות הטכנולוגיות הגדולות הצהירו כי השנה נראה שיפור משמעותי בכל הנוגע לאורך חיי הסוללה. נקווה, נחייה ונראה.

רשת 5  G?

 

כמובן שבמידה ורשת 5 G המדוברת תעמוד בציפיות הרבות ממנה אנו צפויים לראות שינוי נרחב ומשמעותי בעולם הסלולר, יותר מטרנד חולף. סמארטפונים אמורים להתחיל להעביר נתונים בקצב גבוה הרבה יותר ברשת החדשה, וזה צפוי לשנות הכל – את האופן בו עובד סמארטפון, את האופן בו אנו משתמשים בו ובמובן מסוים – את העולם כולו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן