Skip to content

וילות באילת – יותר מרחב ופרטיות בחופשה שלכם

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

וילה באילת לחופשה היא מבחינות רבות צורת הנופש האולטימטיבית בבירת התיירות הדרומית. במיוחד כעת, ובמחירים משתלמים במיוחד, מומלץ לבחון מקרוב את האפשרויות הזמינות בקטגוריה זו

מאז ומתמיד מהווה אילת את אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בישראל, ומסיבות רבות ומוכרות. בעוד חופשה משפחתית טיפוסית בבית מלון באילת פעמים רבות מתגלה כצפופה ורועשת במיוחד עבור חלק מהמשפחה, האפשרות של חופשה בוילה באילת טומנת בחובה כמה יתרונות שקשה להתעלות עליהם בכל צורת אירוח אחרת.

וילה טוסקנה באילת (צילום: וילה טוסקנה)

חופשה מושלמת למשפחות במחירים משתלמים – חופשה בוילה באילת

וילות לחופשות ונופשים הפכו נפוצות ופופולאריות מאוד בישראל בשנים האחרונות, בין השאר בזכות היתרונות הרבים והמובהקים של צורת אירוח זו על פני מרבית האלטרנטיבות הנפוצות הקיימות בשוק, ובראשן בתי מלון כמובן. כל זוג הורים אשר אי פעם לקחו את הילדים לחופשה שנתית "מפנקת" בבית מלון באילת וודאי הרגישו לאחר כמה שעות או ימים הרגשת מחנק קלה, כאשר חדרי המלון הופכים קטנים וצפופים במיוחד בשעות אחר הצהריים והערב כאשר הילדים מסיימים עם פעילויות הים והבריכה ומתחילים לעשות רעש ולהשתולל. האמת היא, כי הורים רבים יעדיפו לאפשר לילדים להשתולל ולשחק, גם במחיר של רעש ובלגאן, מפני שזו גם החופשה שלהם, ההזדמנות שלהם ליהנות ולא לנהוג על פי כללי השגרה המונהגים בבית. הבעיה היא כי במקרים אלו ההורים, כמו גם האחים הגדולים ושאר בני המשפחה, עלולים להשתגע ולא ממש ליהנות מהחופשה שלהם.

לכן, בוחרים יותר ויותר אנשים לערוך את החופשות שלהם בוילות, גם (ובמיוחד) וילות באילת. וילה לאירוח היא לרוב רחבת ידיים ומרובת חדרים, וכך מאפשרת לכל שכבת גיל מבני המשפחה ליהנות ממרחב ופרטיות משלהם – ההורים זוכים לשינה שקטה ושלווה ביחידת ההורים, הילדים הקטנים יכולים להשתולל בסלון או בחדרים בהם הם ישנים (או בבריכה, אותה ניתן למצוא כמעט בכל וילה באילת כיום…) וכולם יכולים לערוך יחד ארוחות משפחתיות וליהנות מכל החוויה, גם כשהילדים לא מפסיקים להשתולל.

וילה טופז באילת (צילום: וילה טופז)

וילה עם בריכה ופינוקים נוספים – הפתרון המושלם למשפחות ולחברים גם יחד

וילות לחופשה באילת מותאמות כאמור בצורה מושלמת עבור חופשות משפחתיות, חופשות משותפות למספר משפחות יחדיו וכמו כן קבוצות חברים או חברות המגיעים לאילת על מנת לחגוג מאורע זה או אחר (או סתם לצורך חופשת חברים בלתי נשכחת…).

לרוב, ניתן למצוא בוילה בריכת שחייה מפנקת, גינה, חצר או מרפסת גדולות המאפשרות לכולם לשבת יחד בחוץ בשעות הערב ומגוון פינוקים נוספים כמו שולחן ביליארד, מערכת קולנוע ביתית, מטבח מאובזר ומצויד לחלוטין וכו'. כך, כולם יכולים ליהנות ולהתפנק ממה שהם אוהבים – במסיבות רווקות/רווקים ניתן לערוך מסיבה ולהשתולל כל הלילה, בחופשות משפחתיות הילדים יכולים לשחק בבריכה כמה שהם רק רוצים ואז להירגע מול הטלוויזיה בדרך לשינה. ההורים, מצידם, יכולים לדאוג לארוחה משפחתית רחבה ועשירה שכולם יבשלו יחד, או לחילופין פשוט לנוח ולהירגע לאחר שחוזרים מהמסעדה בערב…

מכל בחינה אפשרית, גם זו הכלכלית, מדובר בדרך הטובה ביותר לנפוש כיום באילת, כמו גם בכל מוקד תיירות מרכזי אחר. תוכלו למצוא מבחר מתאים גם ביתר חלקי הארץ בסינון וילות למשפחות באתר Weekend.

חיסכון בעלויות, ולא רק בזכות המחירים המשתלמים של התקופה

חופשה בוילה באילת, בין אם מדובר במשפחה, משפחות או קבוצות חברים/חברות, היא גם הדרך המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית לנפוש באילת בסטנדרטים גבוהים (ואפילו בוילות יוקרה, הזמינות גם הן בעיר הדרומית). זאת ממספר סיבות שונות –

בתור התחלה, ניתן למצוא וילות במחירים משתלמים באילת, במיוחד בהשוואה לכל האלטרנטיבות האחרות, כולל מלונות בינוניים הנחשבים זולים יחסית. מכיוון שבוילה אנחנו שוכרים מקום בו נוכל להתארח כולם יחד, ולא נדרשים לשלם על מספר חדרים נפרדים מדי לילה, העלות הכוללת של האירוח נמוכה יותר פר אדם, וזה יכול להיות הפרש משמעותי.

בנוסף, אירוח בוילה מאפשר לערוך את ימי החופשה בצורה גמישה ויעילה יותר מבחינת הוצאות – הוילות כוללות כאמור גם מטבח מלא ומצויד, כך שלפחות חלק מהארוחות ניתן לעשות בוילה עצמה, ולא חייבים לקנות הכל במסעדות יקרות בעיר. מספיק שנחסוך מלקנות בחוץ ארוחת בוקר לכל המשפחה עבור כל אחד מימי החופשה ובמקום נכין משהו לאכול בוילה, על מנת לחסוך מאות שקלים עבור כמה ימי חופשה בודדים. אם מרחיבים זאת גם לחלק מארוחות הצהריים והערב, מקבלים כבר חיסכון משמעותי ביותר בהוצאות.

אפשרות הזמינה עבורנו לאורך כל השנה

ולסיום, יתרון נוסף ומשמעותי ביותר של וילות לאירוח באילת הוא כי הן זמינות ופנויות להשכרה לאורך כל השנה, גם ובמיוחד במהלכה של שנה כמו זו שעוברת עלינו. בעוד בעקבות הקורונה מרבית בתי המלון ומקומות האירוח והתיירות בארץ (ובעולם) סגורים לאורך זמן, וילות לאירוח עדיין זמינות כמובן, מפני שניתן לנפוש בהן בלי לבוא במגע עם שאר הנופשים באילת באותו זמן. חופשה בוילה מאפשרת לכם להמשיך ולשמור על כל תקנות הריחוק החברתי ולא לסכן אתכם ואת הילדים שלכם בהידבקות בנגיף. גם מבחינה זו, וילה באילת לחופשה היא הפתרון האולטימטיבי לנופש בעיר הדרומית, עכשיו ותמיד.

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן